الکترونیک آرتز استودیو سازنده بخش تک‌نفره Battlefield را تعطیل کرد

الکترونیک آرتز استودیو سازنده بخش تک‌نفره Battlefield را تعطیل کرد

گزارشات امروز حاکی از تعدیل نیروی گسترده در شرکت الکترونیک آرتز (EA) بود و بدین ترتیب ۶۷۰ توسعه‌دهنده بازی‌های ویدیویی شغل خود را از دست دادند. با این حال چنین اتفاق دردناکی پایان ماجرا نبود، چراکه به‌نظر می‌رسد استودیو مرتبط با سری Battlefield یعنی Ridgeline نیز به پایان راه خود رسیده و به طور کامل تعطیل شده است.

<!–

–>

استودیو Ridgeline طی چند سال گذشته روی بخش‌های تک‌نفره و داستانی سری بتلفیلد کار می‌کرد و اکنون با تعطیلی آن، چنین پروژه‌هایی به استودیو شناخته‌شده Criterion سپرده می‌شود. کرایتریون به‌خاطر توسعه بازی‌های Burnout و Need For Speed شهرت دارد و پیش‌تر در ساخت بخش‌های کوچکی از بتلفیلد V و Battlefield 2042 مشارکت داشته است.


مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین مهاجمان FC 24هالند یا امباپه؟
معرفی بهترین مهاجمان FC 24معرفی بهترین مهاجمان FC 24

لارا میلی، رییس EA Entertainment، در بیانیه رسمی خود در رابطه با تعدیل نیروی شرکت به این موضوع اشاره غیرمستقیمی داشت که خروج مارکوس لیتو از الکترونیک آرتز روی تعطیلی استودیو Ridgeline تاثیر گذاشته است:

مارکوس لیتو اخیرا به دلایل شخصی تصمیم گرفت پروژه را ترک کند. برای اطمینان از اینکه کار بدون وقفه ادامه یابد، ما بلافاصله یک مدیریت جدید برای کرایتریون انتخاب کردیم تا روی کار بخش تک‌نفره نظارت کند.

به عنوان بخشی از این تغییرات، Ridgeline دیگر در قالب یک استودیو مستقل فعالیتی نخواهد داشت و برخی از اعضای آن به تیم Ripple Effect می‌پیوندند. آن‌ها به همکاری با تیم‌هایی در کرایتریون، دایس و ریپل ادامه داده و تجربه بعدی بتلفیلد را خلق خواهند کرد.

برای پی بردن به عمق فاجعه در صنعت ویدیو گیم، باید در نظر داشته باشید که تنها طی دو ماه نخست ۲۰۲۴، ما شاهد تعدیل بیش از ۸۰۰۰ نیرو در استودیوهای سرتاسر دنیا بوده‌ایم. این در حالی است که سال ۲۰۲۳ مجموعا ۱۰,۰۰۰ تعدیل نیرو به خود دیده بود.


مطلب پیشنهادی:چرا بتلفیلد سقوط کرد؟ | ویجی کست
چرا بتلفیلد سقوط کرد؟ | ویجی کستچرا بتلفیلد سقوط کرد؟ | ویجی کست


لست آف آس چجوری با موسیقی داستان میگه؟

الکترونیک آرتز ۶۷۰ کارمند خود را اخراج می‌کند - ویجیاتوالکترونیک آرتز ۶۷۰ کارمند خود را اخراج می‌کند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.