الجی از مانیتورهای هوشمند MyView رونمایی کرد

الجی نمایشگر هوشمند کاملاً جدیدی را در بازار خانگی خود در کره جنوبی معرفی کرده است. مدل موردبحث MyView نام دارد و در دو نسخه‌ (۳۲SR70U و ۳۲SR83U) ارائه می‌شود. مانیتورهای MyView الجی برای اهداف مختلف طراحی شده‌اند و می‌توانند به عنوان یک وسیله خانگی ساده و یا کامپیوتری اداری در خانه عمل کنند. مانیتورهای هوشمند جدید یک ماه پس از اینکه شرکت از نمایشگرهای هوشمند ۳۲ و ۳۷ اینچی رونمایی کرد، وارد بازار می‌شوند.

مشخصات مانیتورهای MyView الجی

مانیتور هوشمند MyView الجی از نمایشگر ۳۲ اینچی IPS با رزولوشن UHD (4K) بهره می‌برد که ۹۵ درصد گاموت رنگی Digital Cinema Institute و ۹۵ درصد گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. حداکثر روشنایی پنل این مانیتور به ۳۵۰ نیت می‌رسد و از HDR10، نسبت تصویر ۱۶:۹، انویدیا G-Sync و AMD FreeSync پشتیبانی می‌کند. این نمایشگرها دارای مشخصات مشابه با تفاوت‌های جزئی در طراحی هستند. مدل ۳۲SR70U از طراحی آل این وان بهره می‌برد و می‌توان از آن به‌عنوان تلویزیون استفاده کرد. این مشخصات مدل موردنظر را به دستگاهی مناسب برای خانه شما تبدیل می‌کند.

الجی از مانیتورهای هوشمند MyView رونمایی کرد

از طرف دیگر، مدل ۳۲SR83U دارای حاشیه‌های باریک‌تر و قابلیت تنظیم ارتفاع صفحه‌نمایش است. این مورد باعث می‌شود که صفحه‌نمایش این دستگاه منعطف‌تر باشد. این یعنی مدل مذکور برای برای استفاده در دفتر مناسب‌تر است. مشخصه‌ای که نمایشگر MyView الجی را به محصولی «هوشمند» تبدیل می‌کند، بهره‌گیری از سیستم‌عامل‌ webOS است. این امر به کاربران اجازه می‌دهد تا تجربه‌ای مستقل داشته باشند؛ به این معنی که نیازی به اتصال کامپیوتر شخصی نیست.

در این مانیتورها امکان دسترسی به کانال‌های LG، خدمات OTT، سرویس‌های تناسب اندام در خانه و موارد دیگر را فراهم شده است. جدای از این، شرکت کره جنوبی از اتصال از راه دور به Cloud PC پشتیبانی می‌کند که MS Office را برای کارهای اداری ارائه می‌دهد. این محصول از اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش، ایرپلی ۲ و Miracast برای سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، نمایشگر جدید الجی از اپلیکیشن LG ThinQ رونمایی می‌کند که به کنترل لوازم خانگی کمک می‌کند و اساساً به عنوان یک هاب خانگی هوشمند عمل می‌کند. الجی فروش دو مانیتور هوشمند MyView را از ۶ دی (۲۷ دسامبر) آغاز می‌کند. مدل ۳۲SR70U با برچسب قیمت ۶۹۹۰۰۰ وون (تقریباً ۵۳۸ دلار آمریکا) وارد بازار می‌شود، در حالی که قیمت ۳۲SR83U تقریباً ۷۴۹۰۰۰ وون ( ۵۷۷ دلار آمریکا) در نظر شده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.