الجی از اسپیکر StanbyME با قیمت ۲۰۰ دلار رونمایی کرد

الجی از جدیدترین اسپیکر قابل‌حمل خود با نام StanbyME Speaker (XT7S) رونمایی کرده که برای تکمیل صفحه‌نمایش قابل‌حمل StanbyME طراحی شده است و در عین حال به عنوان یک گزینه مستقل قدرتمند نیز عمل می‌کند. این اسپیکر قرص‌شکل با قیمت ۲۰۰ دلار، دارای کیفیت صدای چشمگیر و طراحی مناسب برای لذت‌بردن از پخش در خانه یا مسافرت است.

مشخصات اسپیکر StanbyME الجی:

این اسپیکر دارای دو توییتر (بلندگوی الکترومکانیکی) ۲۰ میلی‌متری است که صدای استریو با فرکانس واضح و دقیق را ارائه می‌دهد. این دستگاه همچنین دارای دو رادیاتور غیرفعال برای اطمینان از بیس غنی و عمیق است که برای لذت‌بردن از فیلم، موسیقی یا بازی عالی است. این دستگاه شامل انواع تنظیمات EQ مانند Sound Boost برای صدای پیشرفته، حالت استاندارد برای صدای متعادل و EQ سفارشی است که از طریق گوشی هوشمند می‌توانید صدای موردنظر را شخصی‌سازی کنید. اسپیکر StanbyME از فرمت‌های صوتی SBC و AAC پشتیبانی می‌کند و با طیف وسیعی از دستگاه‌ها و صدای باکیفیت بالا سازگاری دارد.

از نظر ابعاد، این اسپیکر ۳۲۶ در ۷۸ در ۸۷ میلی متر است که آن را به محصولی جمع‌وجور و قابل‌حمل تبدیل می‌کند. این اسپیکر برای اتصال مطمئن و سریع به بلوتوث ۵.۱ مجهز شده است.

این اسپیکر دارای یک پورت USB نوع C برای شارژ است و شارژ کامل باتری تقریباً ۴ ساعت طول می‌کشد و تا ۱۶ ساعت زمان پخش را ارائه می‌دهد. مصرف برق در این دستگاه با ۶ وات در حالت روشن و ۰.۵ وات در حالت آماده‌به‌کار کارآمد است. این دستگاه سبک‌وزن (۰.۹ کیلوگرم) دارای استاندارد IPX5 مقاومت در برابر آب است که آن را برای استفاده در فضای باز بدون ترس از پاشیدن آب مناسب می‌کند.

با این حال، جادوی واقعی در ادغام یکپارچه با صفحه‌نمایش StanbyME الجی نهفته است. جفت‌شدن آسان است و قابلیت کنترل از راه دور به کاربران اجازه می‌دهد تا هر دو بلندگو و نمایشگر را تنها با یک فشار مدیریت کنند. یک ویجت اختصاصی روی نمایشگر یک مرکز کنترل یک مرحله‌ای برای بلندگو فراهم می‌کند که تنظیمات آسان و نمای کلی از وضعیت آن را ارائه می‌دهد.

الجی از اسپیکر StanbyME با قیمت 200 دلار رونمایی کرد

برای تجربه صوتی فراگیرتر، ویژگی نوآورانه WOW Orchestra الجی وارد عمل می‌شود. این فناوری خروجی صدای بلندگوی StanbyME را با بلندگوهای داخلی نمایشگر StanbyME ترکیب کرده و صدایی یکپارچه و قدرتمند ایجاد می‌کند. این بلندگو کیفیت صدا را با پردازنده α (آلفا) ۷ Gen 6 AI الجی افزایش می‌دهد که به‌طور هوشمند صدا را براساس محتوای درحال پخش بهینه می‌کند.

اسپیکر StanbyME الجی در حال حاضر در کره و ایالات متحده دردسترس است و عرضه جهانی آن برای آینده نزدیک برنامه‌ریزی شده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.