افشای جزییات لاکچری قرارداد براک لزنر با سازمان یو اف سی

جزئیات قرارداد یو اف سی براک لزنر شامل پروازهای فرست کلاس و اقامت در هتل های لوکس در طول حکمرانی‌اش به عنوان قهرمان سنگین‌وزن بوده است.

اطلاعات مربوط به قرارداد لزنر در شکایتی دسته جمعی که تنها چند روز پس از برگزاری رویداد بزرگ UFC 300 در ماه آوریل به دادگاه می رود، افشا شده است.

این شکایت که برای اولین بار توسط ۳ مبارز سابق در سال ۲۰۱۴ مطرح شده بود، در ماه آگوست سال ۲۰۲۳ به عنوان شکایت دسته جمعی در نظر گرفته شد. به عبارت دیگر، مبارزانی که از دسامبر ۲۰۱۰ تا ژوئن ۲۰۱۷ در یو اف سی حضور داشته‌اند، می توانند به دلیل اعمال شیوه‌های ناعادلانه تجاری ادعایی شکایت کنند.

image 107

پس از اینکه لزنر با ناک‌اوت کردن رندی کوچار در نوامبر ۲۰۰۸ عنوان قهرمانی سنگین‌وزن UFC را به دست آورد، قرارداد جدیدی را امضا کرد.

جزئیات قرار لزنر نشان می‌دهد که او از طریق شرکت خود به نام «Deathclutch» درآمد داشته و مبلغ ۱.۵ میلیون دلار بابت مبارزه‌اش با فرانک میر در UFC 100 دریافت کرده است. بدون این که بندی در زمینه دریافت پاداش اضافی برای برد و هیچ سهمی از درآمد بخش پرداخت به ازای تماشا در قرارداد ذکر شده باشد.

در قرارداد ذکر شده که اگر لنزر همچنان قهرمان یو اف سی باشد، مبلغ ۱.۳ میلیون دلار به او پرداخت شده و برای بخش پرداخت به ازای تماشا با بیش از ۷۰۰,۰۰۰ خرید، مبلغ ۱.۹ دلار به او تعلق خواهد گرفت.

image 108

اگر لزنر قهرمان نباشد، ۷۵۰ هزار دلار به او پرداخته شده و هیچ سهمی از بخش پرداخت به ازای تماشا به او تعلق نخواهد گرفت، اما در صورت برد پاداشی به مبلغ ۲۵۰ هزار دلار دریافت خواهد کرد.

هزینه‌های پرواز و اقامت مبارزان UFC توسط این سازمان پرداخت می‌شود. اما لزنر تنها مبارزی بوده که در قراردادش بندی مبنی بر رزرو یک اتاق هتل ویژه برای مبارزاتش ذکر شده بود. همچنین، این قرارداد شامل پرواز فرست کلاس برای لزنر و دو پرواز اقتصادی برای همراهان او بوده است.

لزنر روزانه ۵۰ دلار برای تهیه وعده‌های غذایی خود و دو نفر از اعضای تیم همراهش دریافت می‌کرد. در هر مبارزه ۱۰ بلیت رایگان به او داده می‌شد و اگر در مسابقه اصلی حضور داشت، این صندلی‌ها در ۱۰ ردیف جلویی قفس بودند.

image 109

تنها رویدادی که لزنر پس از امضای این قرارداد معروف در آن به عنوان مبارز اصلی حضور نداشت، UFC 200 بود که به عنوان مبارز اصلی مشترک با مارک هانت مبارزه کرد.

پس از مثبت اعلام شدن تست دوپینگ لزنر پس از پیروزی مقابل هانت، ۲۵۲ هزار دلار جریمه و یک سال محروم شد.

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.