اعلام مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی Gangs of Sherwood

Appeal Studios به‌تازگی از مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی اکشن Gangs of Sherwood رونمایی کرد. این بازی در ماه نوامبر امسال برای پلتفرم PC و کنسول‌های نسل حاضر عرضه می‌شود. در ادامه خبر همراه ما باشید.

بازی اکشن مبارزه‌ای Gangs of Sherwood در نوامبر امسال برای کنسول‌های نسل حاضر و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) منتشر می‌شود. کاربران هم‌اکنون می‌توانند دموی این بازی را روی پلتفرم PC تجربه کنند. گفتنی است در صفحه «استیم» (Steam) بازی Gangs of Sherwood، مشخصات حداقل سیسنم مورد نیاز و پیشنهادی آن ثبت شده است. مشخصات فنی بازی Gangs of Sherwood روی PC در تصویر پایین بدین‌گونه است:

سیستم مورد نیاز بازی Gangs of Sherwood

مشخصات فنی برای حداقل سیستم مورد نیاز و پیشنهادی Gangs of Sherwood

توسعه‌دهندگان هنوز جزئیاتی پیرامون رزولوشن و نرخ فریم مدنظر را برای این بازی اعلام نکرده‌اند. اگر کاربران به دنبال اجرای بازی Gangs of Sherwood روی تنظیمات High هستند، باید سیستم‌شان به کارت گرافیک RTX 2070 (با هشت گیگابایت VRam) و پردازنده هسته‌ای Ryzen 5 5600X مجهز باشد. اما اگر کاربران به دنبال فعال‌سازی گزینه‌های پیشرفته کرافیکی نیستند، به آن‌ها توصیه می‌کنیم که تنها از کارت گرافیک RX 570 (با چهار گیگابایت Vram) استفاده کنند.

نکته قابل‌توجه در سیستم مورد نیاز بازی Gangs of Sherwood این است که این عنوان تنها ۱۵ گیگابایت فضای ذخیره کامپیوتر را دربرمی‌گیرد. گفتنی است کاربران برای اجرای این بازی به ۱۶ گیگابایت حافظه رم احتیاج دارند. همان‌طور که گفتیم، علاقه‌مندان می‌توانند دموی بازی Gangs of Sherwood را از استیم دانلود کنند. این بازی در تاریخ ۲ نوامبر (مصادف با ۱۱ آبان ۱۴۰۲) برای کنسول‌های «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و PC عرضه می‌شود.

Gangs of Sherwood یک بازی اکشن انفجاری است که بازیکنان می‌توانند ۱ الی ۴ شخصیت از اعضای گروه رابین هود موسوم به Merry Men را برعهده بگیرند. چهار شخصیت قابل‌ بازی Gangs of Sherwood با نام‌های Robin ،Marian، Friar Tuck و Little John هستند. این بازی در کنار حالت تک‌نفره، از حالت «دونفره» یا Co-Op نیز پشتیبانی می‌کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.