اعلام جزئیات و تغییرات گسترده فصل جدید وارزون ۲ توسط Infinity Ward

اینفینیتی وارد به تازگی با ارائه جزئیات جدید تایید کرده که فصل دوم بازی وارزون ۲ و Modern Warfare II قرار است با تغییرات گسترده در بخش لوت، Loadout و موارد دیگر، نزدیک به ۲ هفته دیگر در دسترس قرار می‌گیرد. Infinity Ward در یک پست وبلاگی جدید جزئیات را به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که آپدیت فصل دوم قرار است باگ‌های کلی بازی، بهینه سازی صدا و تعادل سلاح‌ها را به ارمغان بیاورد و علاوه بر این‌ها، ویژگی‌های جدید و تغییراتی را نیز در گیم پلی در دسترس قرار می‌دهد.

یکی از تغییرات اعلام شده شامل قرارگیری یک به یک بازیکنان در Gulag می‌شود و توسعه دهنده بازی اذعان کرد که با این تغییر، بازیکنان می‌توانند به سبک وارزون قبلی و کنترل پرچم و درگیری یک به یک در این بخش برای پیروزی تلاش کنند.

فصل دوم وارزون ۲ همچنین قرار است به حذف کوله پشتی گیمرها پس از مرگ در بازی برای لوت کردن توسط دیگران پایان دهد و لوت‌ها و تجهیزات پلیرها پس از کشته شدن آن‌ها برای غارت بر روی زمین خواهد ماند، اینفینیتی وارد همچنین جزئیات دیگر را در خصوص کوله پشتی در بازی اعلام کرده و اذعان کرده که کوله پشتی‌های سایز متوسط و بزرگ را حذف خواهد کرد و هر بازیکن قرار است با کوله پشتی یکسان به مبارزه بپردازد.

جزئیات وارزون 2 فصل دوم

استودیو توسعه دهنده در همین راستا اظهار کرده که حذف کوله پشتی‌های سایز بزرگ و متوسط بر انبار کردن زیاد تجهیزات و Revive Kit پایان خواهد داد. یکی دیگر از تغییرات عمده قرار است در بخش Plate ها باشد و همه گیمرها قرار است به جای ۲ پلیت، با ۳ پلیت بازی را شروع کنند. با این حال مشخص نیست که بخش DMZ نیز شامل این تغییر می‌شود یا خیر اما شاید بتوان انتظار افزایش Armor Plate از ۱ به ۲ را داشت.

برخورداری از سلاح‌های ارزان‌تر، افزایش پول نقد از لوت‌ها نیز قرار است از دیگر تغییرات فصل دوم باشد. وارزون ۲ همچنین با آمدن فصل جدید قرار است تغییرات گسترده‌ای را در بخش دسترسی به Loadout ایجاد کند و همچنین در همین رابطه گفته شده که قیمت Loadout Drop قرار است کاهش یابد و گستردگی آن‌ها نیز قرار است در مپ در اولین شروع حرکتی گاز و ششمین شروع حرکتی گاز افزایش یابد. فصل دوم وارزون ۲ قرار است در ۲۶ بهمن در دسترس قرار گیرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.