اعضای سابق ناتی داگ و اکتیویژن استودیو Emptyvessel را تاسیس کردند

اعضای سابق ناتی داگ و اکتیویژن استودیو Emptyvessel را تاسیس کردند

به تازگی چند تن از اعضای پرسابقه صنعت ویدیوگیم که فعالیت در استودیوهای مطرحی چون ناتی داگ، id Software و اکتیویژن را در کارنامه دارند، خبر از تشکیل و تاسیس یک استودیو AAA جدید به نام Emptyvessel داده‌اند.

<!–

–>

امانوئل پالالیک در نقش مدیرعامل و کارگردان بازی و گرت یانگ به عنوان مدیر اجرایی استودیو فعالیت خواهند داشت. از دیگر اعضای Emptyvessel که نامشان تایید شده می‌توان به وی نینگ، الکس پالما و ریکو فلورس اشاره نمود.


مطلب پیشنهادی:۱۲ نکته مهم پیش از شروع مود زامبی Call of Duty Modern Warfare 3چطور خیلی راحت از دست زامبی‌های بازی فرار کنیم؟
۱۲ نکته مهم پیش از شروع مود زامبی Call of Duty Modern Warfare 3۱۲ نکته مهم پیش از شروع مود زامبی Call of Duty Modern Warfare 3

Emptyvessel قصد دارد با تخصص ویژه روی یک بازی «شوتر فضایی غرق‌کننده» کار کند و در عین حال از چارچوب سنتی تجارت امروزی خارج شود. در حال حاضر هیچ‌گونه جزئیات خاصی از محصول این استودیو در دسترس قرار ندارد اما آن‌ها یک تیزر بسیار کوتاه به همراه عنوان «THE SYSTEM» از آن در توییتر (X) به اشتراک گذاشتند.

بازی جدید ما با آنریل انجین ۵ ساخته می‌شود. منبع الهام ما فیلم‌ها، رمان‌های تصویری و بازی‌هایی خواهند بود که در جهان‌های دستوپیایی و علمی‌تخیلی جریان دارند.

طی بیانیه استودیو همچنین تایید شد اعضای فعلی آن در گذشته روی بازی‌های تاثیرگذاری از جمله Quake، کال آو دیوتی، لست آو آس، بوردرلندز، توم ریدر، آنچارتد و Callisto Protocol کار کرده‌اند.

از سوی دیگر مشخص شده میک گوردون، آهنگ‌ساز سری DOOM، قرار است در نخستین پروژه استودیو Emptyvessel – و شاید حتی پروژه‌های بعدی آن‌ها – مشارکت داشته باشد.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۲۸ ویجیاتو؛ چقدر با اکتیویژن بلیزارد آشنا هستید؟یه کوییز داغ داغ
کوییز ۲۸ ویجیاتو؛ چقدر با اکتیویژن بلیزارد آشنا هستید؟کوییز ۲۸ ویجیاتو؛ چقدر با اکتیویژن بلیزارد آشنا هستید؟


از گوست آو سوشیما روی کامپیوتر تا شکایت نینتندو از شبیه‌ساز سوییچ | ویجی‌لاگ پلاس

۱۴۰۰۰ بازی روی استیم دک قابل تجربه هستند - ویجیاتو۱۴۰۰۰ بازی روی استیم دک قابل تجربه هستند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.