اضافه شدن ستارگان موسیقی هیپ‌هاپ در آپدیت جدید Call of Duty

شرکت «اکتیویژن» به مناسبت ۵۰ سالگی ژانر «هیپ‌هاپ» (Hip-Hop)، برخی از ستارگان مشهور موسیقی این ژانر در آپدیت جدید بازی Call of Duty اضافه می‌کند. آپدیت فصل پنجم بازی «ندای وظیفه» در تاریخ ۱۱ مرداد در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

مجموعه «ندای وظیفه» (Call of Duty) معمولا آیتم‌ها و اسکین‌های ویژه و منحصربه‌فردی را به کاربران ارائه می‌دهد. شرکت «اکتیویژن» (Activision) به‌تازگی شخصیت‌های سریال ابرقهرمانی The Boys را به بازی مذکور اضافه کرده بود و اکنون افراد مشهوری چون «نیکی میناژ» (Nickie Minaj) و «اسنوپ داگ» (Snoop Dogg)، دو ستاره موسیقی قرار است به بازی اضافه شوند.

انتشار اسکین ستارگان موسیقی Hip-Hop هم‌زمان با آپدیت فصل پنجم Call of Duty

گفتنی است حساب کاربری Call of Duty در رسانه «توییتر» تصویری از این دو خواننده موسیقی را به اشتراک گذاشته است که در آن «نیکی میناژ» با اسلحه صورتی و «اسنوپ داگ» با اسلحه آبی و طلایی دیده می‌شوند. شرکت Activision هنوز از قیمت دریافت اسکین‌های جدید بازی Call of Duty رونمایی نکرده است اما آن‌ها با انتشار آپدیت فصل پنجم در تاریخ ۲ آگوست (۱۱ مرداد) در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

ستارگان مشهور موسیقی در Call of Duty

این دو خواننده آمریکایی به‌عنوان بخشی از جشن ۵۰ سالگی موسیقی Hip-Hop به بازی‌های Warzone II و MWII اضافه می‌شوند. به‌علاوه، آهنگ‌های جدیدی همراه با این آپدیت در دسترس قرار خواهند گرفت. همان‌طور که پیش‌تر گفته بودیم، اخیراً سه شخصیت از سریال The Boys به مجموعه Call of Duty اضافه شده‌اند که هرکدام سلاح منحصر به فرد خود را داشتند. این احتمال هم وجود دارد شخصیت «لارا کرافت» (Lara Croft) در فصل پنجم بازی‌های COD حضور پیدا کند.

در حالی که بازی پرطرفدار «فورتنایت» (Fortnite) نیز شخصیت‌های عجیب و غریب زیادی را به بازی خود اضافه می‌کند، در چند وقت گذشته عناوین Call of Duty نیز روند مشابهی را پیش گرفته‌اند.

نظر شما چیست؟ آیا شخصیت‌های «نیکی میناژ» و «اسنوپ داگ» را به بخش آنلاین بازی Call of Duty اضافه می‌کنید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.