استودیو Motive  به تیم ساخت سری Battlefield ملحق شد

سازندگان Iron Man به دیگر استودیوهای EA کمک می‌کنند

استودیو Motive  به تیم ساخت سری Battlefield ملحق شد

استودیو Motive، سازنده ریمیک Dead Space و Star Wars: Squadrons، به تیم توسعه گسترده Battlefield از الکترونیک آرتز می‌پیوندد.

<!–

–>

ناشر گفت که Motive در کنار دیگر استودیوهای EA، DICE، Criterion، و Ripple Effect بر روی «ساخت یک جهان بتلفیلد در آثار متصل چندنفره و تک‌نفره» کار خواهد کرد.

همچنین تایید کرد Season 7 – Turning Point که ماه گذشته عرضه شد، آخرین فصل بازی Battlefield 2042 خواهد بود.


مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین مهاجمان FC 24هالند یا امباپه؟
معرفی بهترین مهاجمان FC 24معرفی بهترین مهاجمان FC 24

تیم جدید بتلفیلد، استودیو Motive توسط تهیه‌کننده اجرایی ریمیک Dead Space، فیلیپ دوچارم و کارگردان خلاق، رومن کامپوس-اوریولا، رهبری می‌شوند. پاتریک کلاوس از استودیو در اینباره گفت:

تخصص ثابت شده این دو در داستان‌سرایی، نبردهای همه جانبه و توسعه بر روی موتور فراست بایت به طور منحصر به فردی آن‌ها را برای کمک به پیشبرد چشم‌انداز Battlefield، به رهبری وینس زامپلا و بایرون بید، در جایگاه مناسب قرار می‌دهد.

BattlefieldBattlefield

به موازات این اتفاق، توسعه پروژه Iron Man به رهبری اولیویر پرولکس (تهیه کننده اجرایی) و یان فریزر (مدیر خلاق) نیز به خوبی پیش می‌رود. کلاوس ادامه داد:

تیم امسال پیشرفت بسیار خوبی داشت و به یک نقطه عطف داخلی بزرگ دست یافت و پایه‌ای محکم برای سفر پیش رو گذاشت. Iron Man یک اولویت مهم برای Motive است و من به کاری که تاکنون انجام داده‌ایم افتخار می‌کنم.

در رابطه با Battlefield 2042، مدیر کل فرنچایز، بایرون بید گفت: «اکنون لازم است که از زمان حال به آینده روی آوریم و منابع شرکت را به سمت تجربیات جدید سوق دهیم». پس از پایان فصل هفتم، به پشتیبانی از بازی با چالش‌ها، رویدادها، حالت‌های جدید و البته نگهداری مداوم ادامه خواهند داد، اما از ارائه فصل‌های رسمی دور می‌شوند.

اعلامیه‌های امروز پس از بسته شدن اخیر Ridgeline Games توسط EA صورت می‌گیرد. این استودیو مستقر در سیاتل در سال ۲۰۲۱ توسط یکی از خالقان Halo، مارکوس لتو، تاسیس شد که قرار بود قبل از ترک EA، یک تجربه تک‌نفره جدید Battlefield را کارگردانی کند.


مطلب پیشنهادی:بهترین روش جمع‌آوری سکه‌های FC 24 در Ultimate Teamبه هر حال هر بهبودی خرج دارد
بهترین روش جمع‌آوری سکه‌های FC 24 در Ultimate Teamبهترین روش جمع‌آوری سکه‌های FC 24 در Ultimate Team


از نزدیک شدن به گیرز ۶ تا کالاف دیوتی در خلیج فارس | ویجی‌لاگ پلاس

فیلم Planet of the Apesفیلم Planet of the Apes

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.