استودیو Motive ایده ساخت یک بازی جدید بر اساس سری Dead Space را داشته است

در کنار اظهارات «جف گراب» (Jeff Grubb) درباره لغو ساخت ریمیک بازی Dead Space 2، اکنون گزارش دیگری منتشر شده که اعلام می‌کند استودیو «موتیو» (Motive) ایده توسعه یک بازی جدید بر اساس Dead Space را در سر داشته است.

رسانه «بلومبرگ» (Bloomberg) ادعا می‌کند Motive Studios چند ماه پس از انتشار ریمیک Dead Space، روی ایده‌پردازی قسمت جدید «فضای مرده» کار می‌کرده است. این منبع همچنین می‌گوید اعضای استودیو Motive بیشتر به دنبال ریبوت سری Dead Space بودند تا ساخت ریمیک Dead Space 2.

رد ایده ساخت بازی جدید Dead Space توسط الکترونیک آرتز

با این حال، این پروژه هرگز از سوی شرکت «الکترونیک آرتز» (Electronic Arts) چراغ سبز دریافت نکرد و فرایند پیش‌تولید آن در اوایل بهار سال گذشته متوقف شد. گفتنی است شرکت EA به دلیل فروش ناامیدکننده Dead Space Remake، با توسعه یک عنوان جدید بر اساس سری فوق‌الذکر مخالفت کرد. از سوی دیگر، «جف گراب» ساعاتی پیش اعلام کرد که توسعه ریمیک Dead Space 2 از سوی Motive Studios کنسل شده است.

بازی جدید Dead Space

سپس سخنگوی EA در بیانیه‌ای به رسانه IGN گفت: «ما معمولاً به شایعه‌ها واکنش نشان نمی‌دهیم؛ اما هیچ اعتباری برای این داستان وجود ندارد». شرکت Electronic Arts در اوایل این هفته اعلام کرد استودیو Motive به جمع سازندگان فرانچایز Battlefield ملحق می‌شود. این استودیو به همراه «دایس» (DICE)، «کرایتریون» (Criterion) و «ریپل افکت» (Ripple Effect) در ساخت تجربه‌های چندنفره و تک‌نفره دنیای «بتلفیلد» مشارکت می‌کند.

شایان ذکر است Motive Studios به طور همزمان فرایند توسعه بازی ابرقهرمانی Iron Man را نیز جلو می‌برد. یکی دیگر از عناوین قبلی «موتیو»، بازی Star Wars: Squadrons بود که مورد استقبال منتقدان و اهالی رسانه قرار گرفت. بازی Dead Space Remake در زمستان سال ۲۰۲۳ برای کنسول‌های نسل حاضر و پلتفرم PC عرضه شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.