استودیو Daedalic مشغول ساخت یک بازی دیگر از فرانچایز The Lord of the Rings است

در پی فاجعه بازی «ارباب حلقه‌ها: گالوم» (The Lord of the Rings: Gollum)، طرفداران از کمپانی Embracer Group می‌خواهند که پروژه بعدی استودیو Daedalic را قبل از انتشار و تبدیل‌شدن به یک عنوان ضعیف دیگر لغو کند. در ادامه خبر پیرامون بازی بعدی استودیو Daedalic Entertainment صحبت خواهیم کرد:

بازی The Lord of the Rings: Gollum چند روز گذشته برای پلتفرم‌های نسل هشتم، نسل نهم و پی‌سی عرضه شد. این بازی با واکنش‌های منفی منتقدان و اهالی رسانه مواجه شد و در حال حاضر در فهرست بدترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ قرار دارد. با این حال، استودیو بازی‌سازی Daedalic Entertainment مشغول ساخت دومین بازی ویدیویی خود از فرانچایز «ارباب حلقه‌ها» است.

استودیو Daedalic Entertainment که سابقه قابل‌توجهی در توسعه بازی‌های Point-and-Click دارد، تصمیم گرفت جهش بزرگی انجام دهد و خارج از منطقه مدنظر خود، یک بازی از دنیای The Lord of the Rings تولید کند. این استودیو برای توسعه این بازی با حمایت‌های بزرگی همراه شد اما اکنون بازی Gollum به یک نقطه ضعف عظیم برای توسعه‌دهندگان استودیو تبدیل شده است. کاربران در فضای مجازی از باگ‌ها و مشکلات گرافیکی این بازی طنزهای اینترنتی ساخته‌اند. بازی LOTR: Gollum به دلایل مشکلات فنی، باگ‌های فراوان، طراحی بد شخصیت «گالوم» و گیم‌پلی متوسط از سوی منتقدان نقدهای منفی دریافت کرده است.

استودیو Daedalic Entertainment با انتشار بیانیه‌ای بابت عملکرد ضعیف بازی The Lord of the Rings: Gollum از طرفداران عذرخواهی کرد. این استودیو اعلام کرد به‌روزرسانی‌هایی برای بهبود مشکلات فنی این بازی عرضه خواهد کرد. این استودیو که باید در حال حاضر به فکر رفع مشکلات متعدد بازی LOTR: Gollum باشد اما دارد تدارکات لازم برای شروع پیش‌تولید پروژه بعدی خود از فرانچایز محبوب «جی. آر.آر تالکین» (J.R.R Tolkien) را آماده می‌کند. گفتنی است بازی بعدی این استودیو حول محور یکی دیگر از شخصیت‌های منحصر به فرد فرانچایز «ارباب حلقه‌ها» است.

بازی بعدی استودیو Daedalic

بازی بعدی استودیو Daedalic از فرانچایز ارباب حلقه‌ها چگونه خواهد بود؟

بازی بعدی استودیو Daedalic قرار است یک عنوان سه‌بعدی اکشن-ماجراجویی و داستان‌محور باشد. شایعاتی منتشر شده که بودجه درنظر گرفته برای توسعه پروژه بعدی استودیو مذکور حدود ۲ میلیون یورو است. انتظار می‌رود استودیو Daedalic Entertainment وقتش را صرف رفع مشکلات جبران‌ناپذیر بازی The Lord of the Rings: Gollum نکند. این احتمال وجود دارد این استودیو بازی مذکور را با تخفیف هنگفت در بازار به فروش رساند.

کمپانی Embracer Group در اوایل سال جاری اعلام کرد چهار بازی از فرانچایز The Lord of the RIngs در حال ساخت است. گفتنی است دومین عنوان معرفی‌نشده از این فرانچایز در نیمه‌دوم سال جاری عرضه می‌شود.  بازی The Lord of the Rings: Gollum در حال حاضر بر روی «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S)، «ایکس باکس وان» (Xbox One) و پلتفرم PC در دسترس است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.