استودیو رمدی حقوق کامل فرنچایز Control را تصاحب کرد

استودیو رمدی حقوق کامل فرنچایز Control را تصاحب کرد

استودیو بازی‌سازی رمدی رسما اعلام کرد که حقوق کامل مجموعه بازی Control را از شرکت ۵۰۵Games تصاحب کرده و اکنون کنترل کامل روی آن دارد.

<!–

–>

طبق خبری که رمدی در وبسایت مخصوص سرمایه‌گذاری خود اعلام کرد، رمدی اکنون تمامی حقوق مربوط به نشر و بازاریابی بازی Control و تمام پروژه‌های آینده مربوط به این سری، از جمله بازی چندنفره Codename Condor و Control 2 را در اختیار دارد. بدین ترتیب رمدی از حالا به بعد تصمیم‌گیرنده نهایی ساخت و انتشار این مجموعه و تبدیل آن به یک فرنچایز طولانی‌مدت است.


مطلب پیشنهادی:داستان کامل سری مکس پینتماشا کنید!
داستان کامل سری مکس پینداستان کامل سری مکس پین

کمپانی ۵۰۵Games لایسنس انتشار Control 2 و Codename Condor را در اختیار داشت، اما پس از فسخ قرارداد این شرکت با رمدی دیگر حقوقی در مورد این بازی‌ها ندارد. با این حال نسخه اول کنترل طبق توافقی که این دو شرکت داشتند، تا انتهای سال ۲۰۲۴ همچنان ۵۰۵Games را به‌عنوان ناشر خود دارد و پس از اتمام سال، این شرکت دیگر هیچ حق یا درآمدی از این بازی نخواهد داشت.

بازی Controlبازی Control

حداکثر هزینه انتقال حقوق این سری به رمدی حدود ۱۷ میلیون یورو اعلام شده است، معادل پولی که ۵۰۵Games برای ساخت دو بازی بعدی کنترل پرداخت کرده. با این حال رمدی طبق توافق‌هایی که با این ناشر داشته، مجاز به کسر بخشی از این مبلغ است تا در نهایت هزینه کمتری پرداخت کند. این استودیو هزینه خرید را طی ۱۲ ماه آینده در سه نوبت پرداخت خواهد کرد.

رمدی می‌گوید که با این خرید، حالا می‌تواند هم به انتشار این بازی‌ها توسط خود و به صورت مستقل، و هم همکاری با یک ناشر دیگر فکر کند. این استودیو معتقد است که با توجه به جایگاه کنونی Control به عنوان یک فرنچایز شناخته و همچنین موفقیت Alan Wake 2، این استودیو اکنون در موقعیت بهتری برای مذاکره است و می‌تواند همکار بهتری برای انتشار این بازی‌ها پیدا کند.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۳۳ ویجیاتو؛ چقدر با رمدی آشنا هستید؟از داستان‌های کاراگاهی تا کابوس‌های شبانه
کوییز ۳۳ ویجیاتو؛ چقدر با رمدی آشنا هستید؟کوییز ۳۳ ویجیاتو؛ چقدر با رمدی آشنا هستید؟


از دی‌ال‌سی الدن رینگ چه خبر؟ | ویجی‌لاگ پلاس

استودیو Deck Nine Games حدود ۲۰٪ از اعضای خود را اخراج کرد - ویجیاتواستودیو Deck Nine Games حدود ۲۰٪ از اعضای خود را اخراج کرد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.