استقبال انفجاری از ویژن پرو؛ زمان تحویل هدست اپل دو ماه تأخیر خورد

woman using apple vision pro 647e3879896c1bcf59b7ddd6

ظرفیت اولیه‌ی فروش هدست واقعیت مجازی اپل کمتر از یک ساعت پس از آغاز پیش‌فروش رسمی تا حد زیادی به پایان رسید. همزمان اپل اعلام کرد زمان تحویل ویژن پرو به مشتریان تا ماه مارس (اسفند و فروردین) به تاخیر افتاده است. مشخص نیست که این تاخیر به‌دلیل استقبال شدید از این محصول بوده یا محدودیت حجم تولید ویژن پرو.

ویژن پرو در کانفیگ‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی یا یک ترابایتی در دسترس است. کانفیگ ۲۵۶ گیگابایتی اولین مدلی بود که با محدودیت عرضه مواجه شد و پس از آن نوبت به مدل‌های با ظرفیت بالاتر رسید.

با مراجعه به فروشگاه آنلاین اپل استور می‌توان دید که زمان تحویل ویژن پرو به اواسط ماه مارس (اسفند) موکول شده است. این موضوع شامل خرید حضوری هدست اپل نیز می‌شود.

مقالات مرتبط

در لحظه‌ی نوشته‌شدن این خبر همچنان برخی از مدل‌های ویژن پرو با زمان عرضه در اوایل ماه فوریه (بهمن) برای پیش‌خرید در دسترس هستند. قیمت هدست واقعیت مجازی اپل در کانفیگ پایه ۳٬۴۹۹ دلار است.

مینگ‌چی‌‌ کوئو، تحلیلگر اپل، هفته‌ی گذشته گزارش داد که اپل حدود ۶۰ تا ۸۰ هزار دستگاه ویژن پرو برای عرضه در ایالات متحده در نظر گرفته است. اینکه این اتفاق رخ داده یا خیر، مشخص نیست، چراکه تولیدکننده‌ی گوشی آیفون و مک بوک فروش واحدی را برای هیچ یک از محصولاتش گزارش نمی‌کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.