استرلینگ کی براون: رابرت داونی جونیور برنده اسکار خواهد شد

استرلینگ کی براون: رابرت داونی جونیور برنده اسکار خواهد شد

استرلینگ کی براون به واسطه نقشش در فیلم American Fiction نامزد جایزه اسکار برای بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شده است، اما او مطمئن است که این جایزه به او نخواهد رسید.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۱۳ ساخته که نباید جایزه بهترین فیلم اسکار را می‌بردندنه چندان شایسته‌ها
۱۳ ساخته که نباید جایزه بهترین فیلم اسکار را می‌بردند۱۳ ساخته که نباید جایزه بهترین فیلم اسکار را می‌بردند

براون اخیرا مهمان تاک شوی گراهام نورتون بود. او در این برنامه گفت که مطمئن است این جایزه به او نمی‌رسد و رابرت داونی جونیور آن را به دست خواهد آورد. او البته گفت که کوچک‌ترین مشکلی با این موضوع ندارد و داونی جونیور را انتخاب لایقی برای این جایزه می‌بیند:

بگذار بگویم، رابرت داونی جونیور برنده می‌شود و به شدت لیاقتش را دارد. او یک بازیگر فوق‌العاده است. قطعا باید از او حمایت کنید. همین که من این شانس را داشتم که در کنار او، آقای رابرت دنیرو، رایان گاسلینگ و مارک رافالو نامزد شوم… فقط خوشحالم که نامم در کنار آن‌ها حضور دارد.

استرلینگ کی براون: رابرت داونی جونیور برنده اسکار خواهد شد - ویجیاتواسترلینگ کی براون: رابرت داونی جونیور برنده اسکار خواهد شد - ویجیاتو

براون همچنین معتقد بود که کولمن دومینگو برای نقشش در فیلم Rustin برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد خواهد شد. دومینگو در کنار براون و همچنین داکوتا جانسون و دامنال گلیسون در برنامه گراهام نورتون حضور داشت.

رابرت داونی جونیور با بازی در نقش «لوییس استراوس» در فیلم Oppenheimer کریستوفر نولان توجهات زیادی را به خود جلب کرد و اکنون به‌عنوان شانس اصلی کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل در اسکار ۲۰۲۴ شناخته می‌شود.


مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Nowhere – بالا‌تر از سیاهی رنگی هست!مرگ پشت در است، زود‌تر ازدیروز
نقد فیلم Nowhere – بالا‌تر از سیاهی رنگی هست!نقد فیلم Nowhere – بالا‌تر از سیاهی رنگی هست!


داستان کامل پرنس آف پرشیا لاست کراون

بازی The Last of Us Part 2 در ابتدا قرار بود شبیه بلادبورن باشد - ویجیاتوبازی The Last of Us Part 2 در ابتدا قرار بود شبیه بلادبورن باشد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.