از کراس‌‌اوور بازی Destiny 2 با مس افکت رونمایی شد

از کراس‌‌اوور بازی Destiny 2 با مس افکت رونمایی شد

روز گذشته از کراس‌اوور جدید دستینی ۲ (Destiny 2) با سری بازی Mass Effect رونمایی شد و بانجی برای انجام این کار با استودیو بایوور وارد همکاری شده است.  

<!–

–>

چندی پیش شاهد کراس‌اوور بازی Destiny 2 با ویچر بود که شامل یک سری زره بسیار زیبا می‌شدند. همانند کراس‌اوورهای گذشته هر کدام از کلاس‌های دستینی ۲ قرار است زره مخصوص به خود را دریافت کنند که این بار تم مس افکت خواهند داشت. باندل The Normandy Crew قرار است از تاریخ ۱۳ فوریه (۲۴ بهمن) روی همه پلتفرم‌ها در دسترس قرار بگیرد. 

کلاس تایتان زره N7 شپرد، کلاس هانتر زره گرس واکاریان و کلاس وارلاک زره Shadow Broker از لیارا تسونی را دریافت می‌کنند. هنوز قیمت این آیتم‌ها مشخص نشده است ولی احتمالا ۲۰۰۰ هزار نقره برای هر کلاس خواهند بود. از این رو انتظار ۲۰ دلار برای هر آیتم را داشته باشید و بانجی قیمت ۶۰ دلار را برای باندل The Normandy Crew در نظر خواهد گرفت.

کراس‌اوور بازی Destiny 2 با کس افکتکراس‌اوور بازی Destiny 2 با کس افکت

دیگر آیتم‌های باندل Normandy Crew شامل فینیشر Omni Strike و ایموت Flux Dance می‌شود. این کراس‌اوور همچنین شامل باندل رایگان Alliance Requisitions نیز می‌شود که آیتم‌های آن را در زیر لیست کرده‌ایم:

  • Enhanced Defense Ghost Shell
  • the Alliance Scout Frigate ship
  • the Alliance Drop Ship Sparrow

بانجی تصمیم گرفته که دیگر به صورت فصلی از Destiny 2 پشتیبانی نکند و به فرمت اپیزودی روی آورده است. این تغییرات با لانچ بسته الحاقی The Final Shape در خرداد ماه اعمال می‌شود.


بازی هایی که توی کشورهای مختلف ممنوع شدن

از کراس‌‌اوور بازی Destiny 2 با مس افکت رونمایی شد - ویجیاتواز کراس‌‌اوور بازی Destiny 2 با مس افکت رونمایی شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.