از سوی اعضای ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت گرفت؛ بازدید از مرکز پایش مراقبت های درمانی (MCMC)

در بازدید اعضای ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه mcmc مطرح شد؛
پاسخگویی مرکز پایش مراقبت های درمانی (MCMC) به بیش از ۱۵ هزار و ۶۰۰ تماس تلفنی درمانی با شماره ۱۸۱۹ از ابتدای سال جاری تا کنون‌اعضای ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در نهمین روز از بهار طبیعت، از مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه MCMC بازدید کردند.

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرداد شریفی» نماینده هیات رئیسه در ستاد سلامت نوروزی و معاون درمان دانشگاه در بازدید از مرکز پایش مراقبت های درمانی (MCMC) از فعالیت و پاسخگویی کارشناسان مرکز پایش مراقبت های درمانی (MCMC) به تماس تلفنی مردم و مسافران نوروزی با شماره ۱۸۱۹ به صورت شبانه روزی در ایام تعطیلات ۱۴۰۲ خبر داد.

او با قدردانی از تلاش های شبانه روزی این مراکز، افزود: از ابتدای امسال تا کنون، ارایه خدمت به ۴۸۸ مادر باردار پُرخطر در مرکز پایش مراقبت های درمانی در ۲ حوزه بهداشت و درمان مورد پیگیری قرار گرفته است.

مرکز پایش مراقبت های درمانی (MCMC)، از سال ۱۳۸۹ به عنوان یک سامانه منسجم نظارتی، برای نخستین بار در کشور به ابتکار دانشگاه علوم پزشکی شیراز کار خود را آغاز کرده و در ادامه در سایر نقاط کشور الگوبرداری و راه اندازی شد.

دکتر «فرهاد شفیعی» دبیر ستاد سلامت نوروزی و مسوول پایش عملکرد رؤسا و مدیران بیمارستان های دانشگاه و دکتر «مهدی خسروی » بازرس ویژه رئیس دانشگاه در موضوع دارو در این بازدید دکتر شریفی را همراهی می کردند.

انتهای پیام

نوشته

از سوی اعضای ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت گرفت؛

بازدید از مرکز پایش مراقبت های درمانی (MCMC) اولین بار در خبرگزاری سیناپرس | اخبار علمی ایران و جهان. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.