ارائه آپدیت انویدیا برای رفع مشکل دیسکورد در کارت های RTX 30

به تازگی انویدیا در آخرین بروزرسانی‌‌ها، مشکل اخیر کند شدن کارت‌های گرافیک‌های RTX 30 را بر روی دیسکورد برطرف کرده است. این مشکل که بر سرعت کلاک حافظه GPU تاثیر می‌گذاشت باعث کاهش پرفورمنس کارت گرافیک می‌شد. در همین راستا گفته شده که آپدیت جدید دیسکورد با اضافه کردن ناخواسته یک باگ جدید باعث کاهش سرعت حافظه تا ۲۰۰ مگاهرتز در برخی از مدل GPU های انویدیا RTX 3080 و RTX 3060Ti شده است.

انویدیا در حال حاضر دنبال بررسی بیشتر است. همچنین گفته شده که دارندگان کارت‌های نسل جدید RTX 40 انویدیا نیز با بروزرسانی دیسکورد و فعال شدن AV1 می‌توانند شاهد قابلیت استریم کردن با استفاده از فرمت ویدئویی باشند. با این حال همانطور که گفته شده آپدیت اخیر دیسکورد برای کارت‌های سری RTX 30 مشکلاتی را ایجاد کرده است.

انویدیا همچنین در خصوص آپدیت جدید اظهار کرده که کاربران با لاگین کردن در ویندوز خود و دسترسی به اینترنت می‌توانند به صورت خودکار شاهد دانلود این آپدیت باشند. باگ اشاره شده مانع رسیدن حافظه GPU به حداکثرترین میزان ممکن شده و این باعث کندی و عملکرد نامناسبت بازی‌ها همراه با اجرای همزمان دیسکورد شده است.

آپدیت انویدیا دیسکورد

انویدیا آپدیت جدید خود برای رفع مشکل دیسکورد را برای راحتی بیشتری به صورت خودکار به حالت آپدیت پروفایل اپلیکیشنی عرضه کرده و همانطور که در توییتر بخش خدمات مشتری این شرکت نیز اذعان شده آپدیت جدید بدون نیاز به ویندوز درایور آپدیت و یا Geforce Experience به صورت خودکار دانلود می‌شود.

کارت‌های جدیدی سری RTX 40 انویدیا مدت زمانی نسبتاً کوتاه پس از عرضه، علارغم مشکلات کانکتور برق به آمار استیم نیز راه پیدا کرده‌اند و استقبال گسترده از این کارت‌ها نوید فروش مناسبی در دراز مدت را برای این سخت‌افزارهای محبوب می‌دهد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.