اخراج کارکنان چندین بخش از شرکت Riot Games

شرکت «رایوت گیمز» (RIot Games) 46 نفر از کارکنان خود را در میان موج مداوم تعدیل نیرو در صنعت بازی‌های رایانه‌ای اخراج کرده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت RIot Games، سازنده عناوین محبوبی نظیر League of Legends و Valorant، کارکنان چندین بخش خود را اخراج کرده است. جیکوب ولف، خبرنگار ورزشی Riot Games، اولین کسی بود که روز چهارشنبه از تعدیل نیرو در این شرکت خبر داد. طبق گفته‌های جیکوب ولف، شرکت Riot Games کارکنان بخش جذب استعداد، استخدام، انتشار و همچنین چندین کارمند از بخش ورزش‌های الکترونیک و پشتیبانی را اخراج کرده است. این شرکت به تقریب ۴۵۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد.

اخراج کارکنان از شرکت RIot Games

در بیانیه منتشر شده به وب‌سایت Jacob Wolf Report، یکی از نمایندگان Riot Games اخراج کارکنان را بخشی از «روند عادی کسب و کار» می‌داند:

رایوت گیمز تغییراتی استراتژیک در چندین گروه اجرا کرد تا تمرکز را در برخی از زمینه‌ها بیشتر کند. با این تغییرات، برخی از وظایف خاص حذف شدند و در مجموع، بر ۴۶ نفر از اعضا رایوت تأثیر گذاشت.

این بخشی از روند عادی کسب و کار ما است؛ ما بر اساس اعتقادمان، به صورت دوره‌ای تغییراتی در ساختار و گروه‌هایمان ایجاد می‌کنیم. هدف از این کار ارائه بهترین محتوا و تجربیات به بازیکنان است. ما هرگز از روی ساده‌انگاری تصمیماتی را اتخاذ نمی‌کنیم. ما همیشه از جایی شروع می‌کنیم که قصد داریم کارکنان این شرکت را حفظ کنیم و آن‌ها در بالاترین اولویت‌های شرکت قرار دهیم. باید قبول کنید که حفظ تمامی کارکنان همیشه امکان‌پذیر نیست.

موج تعدیل نیرو در صنعت بازی‌های رایانه‌ای همچنان ادامه دارد!

شرکت Riot Games همچنین خاطرنشان کرد که به دنبال استخدام نیروهای جدید است و می‌خواهد بیش از ۱۵۰ فرصت شغلی در وب‌سایت رسمی خود معرفی کند. اخراج‌های شرکت RIot Games در میان موج گسترده تعدیل نیرو در دنیای فناوری و رسانه اتفاق می‌افتد که همچنان بر صنعت بازی تأثیر می‌گذارد. اوایل این هفته، شرکت Unity، سازنده موتور بازی بیش از ۲۰۰ کارمند خود را اخراج کرد. دیروز، ابر شرکت «مایکروسافت» ۱۰۰۰۰ نیروی کار از استودیو‌های The Coalition، Bethesda و ۳۴۳ Industries را تعدیل کرد.

«آمازون» هم در میان موج مزبور ۱۸۰۰۰ نفر از کارمندان خود را اخراج کرد. امروز، رسانه Fandom بین ۴۰ الی ۵۰ کارمند از جمله کارکنان تحریریه در Giant Bomb و Gamespot را تنها پس از چند ماه تصاحب سایت‌ها اخراج کرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.