احتمال ساخت نسخه‌های موبایل Witcher و Cyberpunk 2077 وجود دارد

به نظر می‌رسد شرکت «سی دی پراجکت رد» (CD Projekt Red) در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای گسترش فرانچایزهای «ویچر» (The Witcher) و «سایبرپانک ۲۰۷۷» (Cyberpunk 2077) است؛ بنابراین، احتمال ساخت نسخه‌های موبایل بر اساس بازی‌های نامبرده وجود دارد.

رسانه VGC به‌تازگی گزارش داده است که احتمالاً استودیو لهستانی، مجوز فرانچایزهای The Witcher و Cyberpunk 2077 را در اختیار برخی توسعه‌دهندگان موبایل قرار دهد تا بر اساس آن‌ها بازی‌هایی برای سیستم عامل‌های «آی‌اواس» (IOS) و «اندروید» (Android) ساخته شود.

پاسخ سوال مدیر عامل سی پراجکت رد به توسعه نسخه‌های موبایل Witcher و Cyberpunk

در آخرین جلسه مالی شرکت با حضور سهامداران، یکی از افراد حاضر در سالن پرسید: «تاکنون به این فکر کرده‌اید که یکی از دو فرانچایز بزرگ خود را در اختیار استودیوهای شخص ثالث برای توسعه عناوین موبایلی قرار دهید؟» «مایکل نواکوفسکی» (Michal Nowakowski)، مدیرعامل CD Projekt Red، پاسخ داد که شرکت قطعاً به دنباله چنین گزینه‌ها و فرصت‌هایی می‌گردد؛ اما فعلا اتفاقی در این حوزه رخ نداده است:

پاسخ به این سوال ساده است. بله، ما در حال بررسی چنین گزینه‌ها و فرصت‌هایی هستیم. در واقع، ما صحبت‌هایی هم در این مورد داشته‌ایم. اکنون چیزی برای رونمایی نداریم؛ اما وقتی زمانش برسد، این کار را انجام خواهیم داد.

نسخه‌های موبایل Witcher و Cyberpunk

گفتنی است فرانچایز موفق سایبرپانک ۲۰۷۷ تاکنون به هیچ طریقی وارد دنیای بازی‌های گوشی‌های هوشمند نشده است؛ اما برخی عناوین موبایلی بر اساس The Witcher روانه بازار شده‌اند و با واکنش‌های ضد و نقیضی از سوی کاربران روبه‌رو بوده‌اند. به عنوان نمونه، بازی The Witcher: Monster Slayer در سال ۲۰۲۱ عرضه و نهایتاً در ژوئن ۲۰۲۳، سرورهای بازی به طور کامل از دسترس خارج شد.

از طرف دیگر، بازی محبوب Gwent نیز به عنوان نسخه فرعی «ویچر» یک پورت موبایلی برای اندروید و iOS دریافت نمود و بر خلاف Monster Slayer، نقدهای مثبتی را به همراه داشت.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.