احتمال رونمایی از بازی Gears of War 6 در تابستان امسال

چندین منابع داخلی نزدیک به «مایکروسافت» (Microsoft) ادعا می‌کنند که بازی Gears of War 6 ممکن است در تابستان امسال به طور رسمی معرفی شود. برای مطالعه ادامه خبر شایعه رونمایی از بازی Gears 6 همراه ما باشید.

در آخرین قسمت از پادکست Kinda Funny Xcast، مجری برنامه با نام «پاریس لیلی» (Parris Lilly) پیش‌بینی کرد که کاربران منتظر اخباری جدیدی درباره بازی Gears 6 در تابستان باشند، پیش‌بینی که ظاهراً توسط مهمان برنامه – «جف گراب» (Jeff Grubb) – نیز تایید شد. «لیلی» بدین گونه درباره احتمال رونمایی از بازی Gears of War 6 گفت:

زمانی که آن‌ها [تریلر مارول ۱۹۴۳] را روی موتور Unreal Engine 5 در طول همایش GDC نشان دادند، من به شوخی توییت کردم «تصور کن بازی Gears 6 روی موتور آنریل ۵ چه شکلی خواهد شد»، چون بسیار خوب به نظر می‌رسید. سپس یکی از اعضای استودیو The Coalition یک توییت کوچک مرموز زیر پست من پیرامون آن منتشر کرد که توجه‌ام را به خود جلب کرد؛ بنابراین تئوری توطئه من این است که مایکروسافت و کوالیشن امسال آن را معرفی می‌کنند و احتمالا یک بازی لانچ برای نسل بعدی ایکس باکس خواهد بود. این به نظر من منطقی است.

گفتنی است پیش‌بینی مجری برنامه پادکست Kinda Funny تنها یک حدس و گمان بود؛ اما «جف گراب» پیش‌بینی او را حقیقت دانست و در تکمیل حرفش افزود:

شنیده‌ام که امکان دارد اتفاقاتی با Gears 6 در تابستان امسال رخ دهد؛ بنابراین گمان می‌کنم این مسئله به نظر من صحیح است. به نظر می‌رسد همان چیزی است که می‌توانیم انتظار داشته باشیم.

بازی Gears of War 6

اولین گمانه‌زنی‌ها درباره توسعه بازی Gears of War 6

«جف گراب» در فوریه سال گذشته مدعی شد که استودیوی «کوالیشن» (The Coalition) پس از توقف تولید دو پروژه در حال توسعه‌اش، توجه کامل خود را به قسمت بعدی در سری Gears of the War معطوف کرده است. این موضوع به ظاهر در ماه بعد تأیید شد که «ایکس باکس» (Xbox) یک آگهی شغلی را برای یافتن «طراح ارشد» جهت توسعه پروژه Gears of War از استودیو The Coalition منتشر کرد.

از زمان تصاحب حقوق فرانچایز Gears of War در سال ۲۰۱۴، «مایکروسافت» دو بازی اصلی را منتشر کرده است؛ Gears of War 4 در سال ۲۰۱۶ و Gears 5 در سال ۲۰۱۹ که هر دو توسط The Coalition ساخته شد‌ه‌اند. شایان ذکر است شرکت Microsoft یک بازسازی از بازی اول «گیرز آف وار» و اسپین آف استراتژی تاکتیتال با نام Gears Tactics را نیز روانه بازار کرد.

نظر شما چیست؟ آیا عنوان Gears of War 6 در تابستان امسال معرفی می‌شود؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.