احتمالا بازی جدید Burnout در دست ساخت است

احتمالا بازی جدید Burnout در دست ساخت است

توییت جدید استودیو Stellar Entertainment که یکی از توسعه‌دهندگان Need For Speed محسوب می‌شود، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر ساخت بازی جدید Burnout ایجاد کرده است.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:معرفی سریع‌ترین بازیکن‌های FC 24سرعت می‌تواند سرنوشت یک بازی را عوض کند!
معرفی سریع‌ترین بازیکن‌های FC 24معرفی سریع‌ترین بازیکن‌های FC 24

استودیو Stellar Entertainment که پیش از این روی Need for Speed: Unbound و نسخه‌های ریمستر Burnout Paradise و Need For Speed کار کرده، احتمالا در حال توسعه عنوان جدیدی از سری محبوب و فراموش‌شده برن‌اوت باشد؛ یا حداقل این چیزی است که از توییت اخیر استودیو برداشت می‌شود:

می‌خواهیم (به شکلی عجیب) به شما اطلاعاتی درباره چیزی که رویش کار می‌کنیم به شما بدهیم، بدون آنکه مستقیما به شما بگوییم روی چه چیزی کار می‌کنیم…

و مدیران «هنوز» به ما نگفته‌اند که این پست را حذف کنیم! چه روزهای خوبی!

بازی جدید Burnoutبازی جدید Burnout

تصویر بالا که ضمیمه توییت استودیو بوده، مخاطبان و رسانه‌ها را به این سمت و سو برده که فکر می‌کنند نسخه جدیدی از Burnout در راه است. آخرین بازی از این سری به سال ۲۰۰۸ و بازی Burnout Paradise برمی‌گردد و علی‌رغم درخواست بسیار طرفداران، الکترونیک آرتز طی این سال‌ها توجه خاصی به آن نداشته است.

البته در سال ۲۰۱۸ همین استودیو Stellar Entertainment به مناسبت ده سالگی Burnout Paradise، یک نسخه ریمستر از آن منتشر نمود. در پایان بد نیست بدانید سال گذشته استودیو کرایتریون (توسعه‌دهنده نسخه اصلی برن‌اوت پارادایس) نسبت به ساخت قسمت جدیدی از این فرنچایز ابراز امیدواری کرده بود.


مطلب پیشنهادی:بهترین تنظیمات دوربین FC 24شاید باورتان نشود ولی زاویه دید به اندازه بازیکنان مهم است!
بهترین تنظیمات دوربین FC 24بهترین تنظیمات دوربین FC 24


بازی هایی که توی کشورهای مختلف ممنوع شدن

بازی Assassin's Creed Mirage بیش از ۵ میلیون بازیکن داشته است - ویجیاتوبازی Assassin's Creed Mirage بیش از ۵ میلیون بازیکن داشته است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.