ابرخودروی آفرود لامبورگینی هوراکان استراتو – Lamborghini Huracán Sterrato + گالری عکس

گروه فولکس واگن واقعاً چیز عجیبی برای دوست‌داران خودروهای اسپرت آفرود دارد. نزدیک به یک دهه پس ازکانسپت آئودی Nanuk کواترو ، این خودرو در حال ورود به تولید واقعی خودروهای اسپرت آفرود واقعی جاده‌ای، آن هم نه از طریق یک، بلکه دو برند.

پورشه ۹۱۱ داکار اکنون با لامبورگینی هوراکان استراتو کاملاً جدید، لامبو رالی راجر با بالابر، گلگیرهای برآمده، تنظیمات درایو مخصوص خارج از جاده و پیشرانه V10 602 اسب بخاری همراه شده تا آفرودهای لوکس این گروه خودروسازی باشند

مکان رونمایی از هوراکان جدید آرت بازل، ساحل میامی بوده است – نه یک نمایشگاه ماشین و آن هم در یک رویداد رالی رسمی.

اما هنوز هم برخی ممکن است لامبورگینی هوراکان استراتو یک ماشین رالی تقویت شده ببینند تا تا یک خودروی آفرود اصل.

گلگیرهای عب و جلو تغییر طراحی یافته‌اند، چراغ‌های آفرود روی دماغه نصب شده اند، محافظ آلومینیومی زیر بدنه جلو قرار گرفته و حتی یک جفت ریل جانبی کوچک روی سقف  هوراکان چسبیده‌اند.

البته هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا یک چادر روی پشت لامبورگینی نصب خواهد شد، نمی‌بینیم.

در پشت پنل سقف در بالای درب موتور تهویه‌شده نصب  مکیدن هوای تمیزتر و کمتر گرد و غبار به داخل هوراکان V10 که در وسط نصب شده، بدمد.

استراتو در مقایسه با هوراکان EVO از سیستم تعلیق ۱.۷ اینچی بهره می‌برد که کارشناسان آن را برای یک خودروی آفرودی کافی نمی‌دانند.

تا زمانی که راننده در زمینی نسبتاً صاف و صاف براند، مطمئناً هیجان بی حد و حصری را تجربه خواهد کرد و می‌تواند از قدرت بی پایان  موتور V10 5.2 لیتری ۶۰۲ اسب بخاری را بر روی همه انواع خاک و شن و ماسه لدذت ببرد. این خودرو دارای سرعت ۰-۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۴ ثانیه و حداکثر سرعت ۲۶۰ کیلومتر در ساعت است.

یک AWD کنترل شده الکترونیکی یه دیفرانسیل عقب کمک می کند تا حداکثر ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور را روی چرخ ها۷ توزیع کند.

سیستم یکپارچه دینامیک خودرو لامبورگینی (LDVI) حالا حالت جدید رالیرا در کنار کالیبراسیون Strada و Sport دارد.

استراتو بر روی تایرهای  فلت بریجستون دوئلر AT002 با ابعاد ۲۳۵/۴۰ R19 در جلو و ۲۸۵/۴۰ R19 در عقب سوار می‌شود. لامبورگینی می‌گوید ترکیب و الگوی لاستیک به‌طور ویژه برای عملکرد روی سنگ‌ریزه و آسفالت طراحی شده‌اند.

سیستم تله متری و ضبط کننده درایو نصب شده، نمایش راننده این خودرو، خواه شرم آور یا پیروزمندانه، برای پخش بعدی، تجزیه و تحلیل واشتراک گذاری رسانه های اجتماعی در سراسر جهان به دقت پیگیری می‌کند!

فضای داخلی شامل یک HMI به روز شده با شیب سنج دیجیتال با نشانگر پیچ و تاب، قطب نما، نشانگر مختصات جغرافیایی و نشانگر زاویه فرمان است که به ابزارها اضافه شده است.

لامبورگینی در فوریه ۲۰۲۳ تولید ۱۴۹۹ خودروی هوراکان استراتو را آغاز خواهد کرد. قیمت خودرو هنوز اعلام نشده.

منبع: لامبورگینی

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.