آیپد ارزان بعدی اپل نیمه دوم ۲۰۲۴ عرضه می‌شود

ipad pro app library 644aacb390110de41ea7ae26

به گزارش Nikkei Asia، اپل برای انتقال خط تولید برخی از محصولات جدیدش به ویتنام، در حال همکاری با شرکت BYD چین (یکی از مونتاژ‌کنندگان کلیدی انواع تبلت اپل) است. غول فناوری آمریکایی برای اطمینان از تولید صحیح و سالم محصولات خود سراغ این شرکت می‌رود.

سازنده‌ی انواع گوشی اپل قصد دارد ساخت آزمایشی یک آیپد ارزان قیمت را در اواسط فوریه‌ی سال آینده (بهمن و اسفند) شروع کند. این مدل که در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ در دسترس قرار می‌گیرد به احتمال زیاد نسل یازدهم آیپد خواهد بود.

آخرین تبلت ارزان قیمت اپل آیپد ۱۰٫۹ اینچی نسخه ۲۰۲۲ بود که با قیمت پایه‌ی ۴۴۹ دلار، طراحی جدید، نمایشگر بزرگ، درگاه USB-C، پردازنده‌ی A14 بایونیک و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی معرفی شد.

از نسخه‌ی جدید تبلت ارزان قیمت اپل هنوز هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست، اما به احتمال زیاد کوپرتینویی‌ها در بخش‌های پردازنده و دوربین تغییرات مطلوبی را در دستگاه مورد انتظار خود اعمال خواهند کرد.

اپل با انتقال منابع خود به ویتنام از سیاست جدیدش که شامل کاهش اتکای به چین است پیروی می‌کند. سازنده‌ی انواع لپ تاپ اپل علاوه بر ویتنام، بخشی از خط تولید خود را به هند انتقال داده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.