آیفون ۱۷ و ۱۷ پلاس احتمالاً دارای نمایشگر ۱۲۰ هرتزی خواهد بود

17 pro

اپل قصد دارد در آیفون‌های سری ۱۷ نرخ نوسازی تصاویر را بالاتر برده آن را در مدل‌های استاندارد به کار ببرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با وجود زمان بسیار زیاد با معرفی و عرضه رسمی آیفون ۱۶ برخی مشخصات و ویژگی‌های این سری از آیفون فاش شده است یکی از این مشخصات صفحه نمایش این دستگاه است که احتمالاً در آینده می‌تواند جذابیت بیشتری برای کاربران ایجاد کند.

طبق گزارشی که توسط مک رومرز در مورد آیفون ۱۷ و ۱۷ پلاس منتشر شده احتمالاً این گوشی‌ها دارای نمایشگرهای اولد به همراه فناوری صفحه پشتی کم مصرف خواهند بود. برای نخستین بار ویژگی پروموشن توسط اپل به مدل‌های استاندارد آیفون اضافه خواهد شد. در حال حاضر پنل‌های سیلیکونی پلی کریستالی با دمای پایین در آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس استفاده می‌شود. اما در مدل‌های پرو پنل‌های اکسید پلی کریستالی با دمای پایین استفاده شده است.

این پنل‌ها امکان پشتیبانی از ویژگی پروموشن را داشته و می‌تواند با ارائه نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی باعث ایجاد اسکرول نرم‌تر و نمایش محتوای ویدیویی با کیفیت بهتر شود. همچنین ویژگی پروموشن باعث می‌شود مصرف انرژی در صفحه نمایش کاهش پیدا کند. آیفون ۱۵ پرو مجهز به صفحه نمایش همیشه روشن بوده که در آن با وجود قفل بودن دستگاه امکان نمایش ساعت ویجت‌ها اعلان‌ها و پس زمینه گوشی نیز وجود دارد.

احتمالا تأمین‌کننده چینی BOE وظیفه ساخت پنل های LTPO را در آیفون های سری ۱۷ بر عهده خواهد داشت. هنوز مشخص نیست این تولید کننده قادر به ساخت این پنل ها به همراه حفظ استاندارهای کنترل کیفیت اپل خواهد بود یا خیر. در صورتی که این تامین کننده نتواند از عهده ساخت این پنل ها بربیاید احتمالا اپل گزینه های دیگر نظیر سامسونگ و ال جی را انتخاب خواهد کرد. در آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس نیز پنل های رده‌پایین LTPS بری ایجاد تمایز با مدل های رده بالا استفاده خواهد شد.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.