آپدیت ویژه Counter-Strike 2 برای درایورهای AMD منتشر شد

شرکت «والو» (Valve) آپدیت جدیدی برای بازی شوتر آنلاین «کانتر-استرایک ۲» (Counter-Strike 2) منتشر کرده است که به طور ویژه درایورهای AMD را بررسی می‌کند و سیستم VAC را دوباره به حالت قبلی بازمی‌گرداند. در ادامه خبر همراه ما باشید.

هفته گذشته، Valve به طور رسمی اذعان کرد فناوری Anti-Lag+ تغییرات ناخواسته‌ای را در فایل‌های بازی Counter-Strike 2 ایجاد می‌کند و این فناوری در جریان بازی به عنوان ابزار تقلب و کلاهبرداری شناخته می‌شود. در نتیجه، سیستم Anti-Cheat شرکت Valve شروع به بن کردن بازیکنان دارای کارت‌های گرافیک Radeon RX 7000 می‌کرد. گروه خاصی از بازیکنان این فناوری را تجربه کردند و تاثیر مخرب آن را روی بازی Counter-Strike 2 نیز دیدند.

گفتنی است شرکت AMD این فناوری را روی سایر پردازنده‌های گرافیکی فعال نکرده بود و آن را تنها یک ماه پس از معرفی رسمی، در اختیار دارندگان کارت‌های گرافیک خود قرار داد. اکنون، بازی Counter-Strike 2 در حال معرفی یک فرآیند اعتبارسنجی برای بررسی درایورهای GPU است. این اقدام برای اطمینان از عدم استفاده از درایور Adrenalin 23.10.1 که دارای Anti-Lag+ برای عنوان مذکور است، در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، نسخه جدیدتر درایور (۲۳.۱۰.۲) فناوری جدید شرکت AMD را در تمامی بازی‌های قابل‌پشتیبانی غیرفعال می‌کند.

آپدیت ویژه Counter-Strike 2

زمان بازگشت نسخه بهبودیافته فناوری Anti-Lag+ در بازی Counter-Strike 2

واضح است که شرکت AMD باید رویکرد خود را هنگام معرفی فناوری گرافیکی قابل توجه ارزیابی کند. تلاش برای بهینه‌سازی پایپ‌لاین گرافیک برای کاهش میزان لگ در سطح درایور ممکن است عاقلانه‌ترین رویکرد نباشد، به‌ویژه زمانی که اکثر بازی‌های آنلاین از سیستم ضدتقلب بهره می‌برند.

شرکت‌های AMD و Valve هنوز زمان بازگشت فناوری Ant-Lag+ در بازی Counter-Strike 2 را به صورت بهینه‌شده اعلام نکرده‌اند. AMD برای رفع این مشکل ممکن است به طور مستقیم با توسعه‌دهندگان بازی‌ها همکاری کند و فناوری مشابه با رویکرد Reflex NVIDIA را آماده‌سازی نماید. فناوری Anti-Lag+ در حال حاضر تنها برای بازی‌های آفلاین موثر عمل می‌کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.