آپدیت جدید بلواسکای منتشر شد؛ تقلید از تردز و ایکس!

آپدیت جدید بلواسکای با تقلید از ایکس و تردز منتشر شد. یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی مقلد توییتر سابق، به قابلیت‌هایی مشابه رقبای خود مجهز شده است.

آپدیت جدید بلواسکای منتشر شد. بلواسکای دروهله اول برای رقابت با توییتر توسط جک دورسی، هم‌بنیان‌گذار توییتر معرفی شد و در همان اول نشان داد که کل فرم‌فکتور خود را بر پایه شبکه اجتماعی ایلان ماسک بنا نهاده است. بلواسکای هم به صورت اپلیکیشن موبایل منتشر شده است و هم در قالب وب‌سایت قابل دستیابی است. حال این شبکه اجتماعی به‌روزرسانی بزرگی دریافت کرده است که شامل چند ویژگی برگرفته از تردز و ایکس است.

بیشتر بخوانید: بازگشت ترامپ به ایکس بعد از دو سال؛‌ هیچ دلتنگی برای توییتر وجود ندارد!

آپدیت جدید بلواسکای منتشر شد

شبکه اجتماعی تردز نیز چندی پیش بخش «Your Likes» را به اپلیکیشن خود اضافه کرد. در این بخش می‌توانید پست‌هایی که لایک کرده‌اید را مشاهده کنید. بلواسکای هم حالا تب «Likes» را به پروفایل کاربران آورده است.

مکان قرارگیری این تب درست شبیه به اپلیکیشن اکس (توییتر سابق) است اما برخلاف شبکه اجتماعی تحت مالکیت ایلان ماسک،‌ بلو اسکای لایک‌های دیگر کاربران را نمایش نمی‌دهد.

آپدیت جدید بلواسکای منتشر شد

آپدیت جدید بلواسکای منتشر شد

بلواسکای طی پستی در همین رابطه گفت پس از عرضه، از طریق رابط برنامه‌نویسی (API) می‌توان به لایک‌های کاربران دسترسی پیدا کرد. برخلاف کلاینت اصلی که لایک‌های دیگر کاربران را نمایش نمی‌دهد، اما اپلیکیشن‌های دیگر می‌توانند این امکان را اضافه کنند.

بعلاوه، این شبکه اجتماعی به کاربران اجازه می‌دهد با نوشتن «@» دیگر کاربران را منشن کنند. این به‌روزرسانی در تمام پلتفرم‌ها قابل دسترسی است. بلواسکای در به‌روزرسانی دیگری برای کامپوزر امکان انتخاب ایموجی را به نسخه وب اضافه کرده است. این شبکه اجتماعی همچنین امکان انتشار هشدار را به اپلیکیشن‌های موبایلی اضافه کرده است.

چندی پیش هم بلواسکای برای تثبیت ترافیک شبکه، محدودیت‌هایی را برای اقداماتی مثل تغییر رمز عبور یا به‌روزرسانی هندل کاربری در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص آپدیت جدید بلواسکای چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: پیوست

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.