آپدیت بزرگ ChatGPT؛ نسخه سفارشی چت‌بات را بسازید و درآمد دلاری کسب کنید!

chatgpt logo illustration iphone 13 openai 63e226a8872a1039e038e30e

جدیدترین پلتفرم OpenAI شما را قادر می‌سازد که تعیین کنید که هر GPT چگونه با کاربران تعامل برقرار کند. می‌توان به GPT امکان داد که به جست‌و‌جو در وب، سرویس DALL-E و ابزار Code Interpreter شرکت OpenAI دسترسی پیدا کند.

بخش دیگری به نام Knowledge وجود دارد که می‌توان ازطریق آن، داده‌های اختصاصی را وارد دیتاست چت‌بات کرد. GPT-ها می‌توانند ازطریق قابلیتی به نام Actions به سرویس‌های خارجی متصل شوند تا به داده‌های اضافه‌ای مثل ایمیل دسترسی پیدا کنند.

رونمایی GPT سفارشی بدین معنی است که OpenAI حالا می‌خواهد به رقیب مستقیم سرویس‌های دیگری مثل Character.AI و البته شرکت متا تبدیل شود (متا اخیرا هوش مصنوعی را به واتساپ، اینستاگرام و مسنجر اضافه کرده است). OpenAI می‌گوید پلتفرم جدیدش ابزارهای متنوع‌تری نسبت‌به رقبا دارد.

سازندگان GPT اجازه ندارند چت‌های انجام‌شده بین کاربر و هوش مصنوعی را ببینند و فعلا مشخص نیست که به چه داده‌هایی درباره‌ی میزان استفاده از GPT دسترسی پیدا خواهند کرد. OpenAI می‌گوید روی فعالیت GPT-ها نظارت می‌کند تا جلوی کلاهبرداری، نفرت‌پراکنی و محتواهای بزرگسالانه را بگیرد.

OpenAI می‌گوید صرفا کسانی اجازه‌ی انتشار GPT در فروشگاه آنلاین را دارند که هویت خود را تأیید کرده باشند. در ابتدا GPT-ها صرفا ازطریق لینک‌‌های وب در دسترس قرار خواهند گرفت.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.