نوکیا از گوشی ۲۷۸۰ فلیپ با قیمت ۹۰ دلار رونمایی کرد

شرکت HMD Global که گوشی‌های برند نوکیا را تولید می‌کند، ساعاتی قبل از یک گوشی ساده‌ی تاشو رونمایی کرد. نوکیا ۲۷۸۰ فلیپ از کیبورد T9 بهره می‌برد و خبری از نمایشگر لمسی نیست.

در بخش داخلی گوشی شاهد نمایشگر ۲.۷ اینچی مبتنی بر پنل TFT هستیم و در بخش بیرونی می‌توانیم نمایشگر ۱.۷۷ اینچی را ببینیم. همچنین در پنل بیرونی یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت هم تعبیه شده و در کنار آن فلش LED قرار دارد. این گوشی دارای چیپست کوالکام ۲۱۵ است و باید به بهره‌گیری از مودم X5 هم اشاره کنیم که از حداکثر سرعت ۱۵۰ مگابیت در ثانیه برای اینترنت LTE پشتیبانی می‌کند.

نوکیا 2780 فلیپ

نوکیا ۲۷۸۰ فلیپ از سیستم‌عامل KaiOS 3.1 بهره می‌برد و از ویژگی‌هایی مانند رادیو FM پشتیبانی می‌کند. باتری قرار گرفته درون گوشی ۱۴۵۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که به راحتی می‌توانید آن را از بدنه بیرون بیاورید.

به طور کلی این گوشی از نظر ظاهری تفاوت خاصی با نوکیا ۲۷۶۰ فلیپ ندارد و تنها ارتقای مهم، پشتیبانی این گوشی از رادیو FM و عرضه در دو رنگ قرمز و آبی است. بر اساس اعلام نوکیا، این گوشی از حدود دو هفته‌ی دیگر با قیمت ۹۰ دلار راهی بازار آمریکا می‌شود.

منبع: GSMArena

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.