مانیتور گیمینگ لنوو با نام Lecoo Space Fox 27 Predator معرفی شد

لنوو مانیتور مخصوصی را برای گیمرها روانه بازار کرد. این مانیتور گیمینگ لنوو Lecoo Space Fox 27 Predator نام دارد و یک گزینه عالی برای عاشقان بازی است.

برند لکو لنوو از مانیتور گیمینگ جدید خود با نام Space Fox 27 Predator و شماره مدل N2721U در بازار چین رونمایی کرد. این پنل ۲۷ اینچی با وضوح خیره‌کننده ۴K و قیمت مناسب ۱۵۹۹ یوان (معادل ۲۲۰ دلار) یک انتخاب عالی و بی‌نظیر برای گیمرها است. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات این دستگاه بیشتر آشنا شویم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات مانیتور گیمینگ لنوو لکو (Lecoo N2721U)

لکو N2721U دارای یک پنل IPS با وضوح ۴K (3840 در ۲۱۶۰ پیکسل)، نرخ نوسازی ۱۶۰ هرتز و زمان پاسخدهی ۱ میلی‌ثانیه است. این سه ویژگی دست به دست هم داده و یک تصویر واضح با کمترین میزان تاری در حین صحنه‌های متحرک سریع را ارائه می‌دهند.

مانیتور گیمینگ لنوو

مانیتور گیمینگ لنوو

این نمایشگر، عمق رنگ ۱۰ بیت و طیف رنگی DCI-P3 (98 درصد) را پوشش داده و به حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت دست می‌یابد. همچنین برای گیمرهایی که به دنبال تجربه کار با تکنولوژی بدون فشار بر چشم هستند، فناوری AdaptiveSync، نور DC، فناوری حذف سوسو و حالت نور آبی کم، به کار گرفته شده است.

مانیتور گیمینگ لنوو

مانیتور گیمینگ لنوو

یک سری ویژگی‌های خاص مانند پشتیبانی از HDR400، برای گیم‌پلی بهتر با دید واضح در مناطق تاریک (برای شناسایی دشمنان پنهان) و قابلیت‌های تقویت‌کننده بازی مانند پوشش متقاطع و حالت‌های بازی چندگانه (FPS/RTS)، برای افزایش دقت و استراتژی، ارزش خرید این محصول را دو چندان می‌کنند.

علاوه بر این، N2721U عملکرد پیشرفته‌ای را با قابلیت‌های PIP/PBP (تصویر در تصویر/تصویر به تصویر) ارائه می‌دهد که امکان نمایش همزمان ورودی‌های سیگنال دوگانه را فراهم می‌کند. گزینه‌های اتصال هم شامل دو پورت HDMI 2.1، یک DisplayPort 1.4، یک پورت Type-C و یک خروجی صدا/هدفون می‌شود.

مانیتور گیمینگ لنوو

مانیتور گیمینگ لنوو

طراحی این مانیتور با حاشیه‌های حداقلی و پایه فلزی، برای تجربه تماشای فراگیر، مزیت دیگری است که می‌تواند افراد زیادی را به سمت خرید این محصول سوق دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مانیتور گیمینگ لنوو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.