گوشی اقتصادی اچ ام دی پالس (HMD Pulse) در کنار برادران پرو و پلاس خود معرفی شد

شرکت HMD از سری گوشی‌های اچ ام دی پالس خود در اروپا رونمایی کرد. این سری شامل سه مدل پایه، پرو و پلاس می‌شود که دو مدل آن هم اکنون برای خرید در دسترس هستند.

اولین گوشی‌های برند HMD با نام‌های HMD Pulse ،HMD Pulse Plus و HMD Pulse Pro در اروپا معرفی شدند. این سه گوشی با قابلیت تعمیر Gen 1 عرضه شده‌اند و از این رو کاربران می‌توانند برای رفع مشکلاتی مانند تعویض باتری یا تغییر نمایشگر از کیت‌های تعمیر iFixit استفاده کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا با کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این سه گوشی آشنا شوید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی‌های سری اچ ام دی پالس

شرح مشخصات را بهتر است با مدل برتر این مجموعه یعنی اچ ام دی پالس پرو آغاز کنیم. این گوشی با قیمت ۱۸۰ یورو از مشخصات قابل قبولی مانند صفحه نمایش ۶.۶۵ اینچی ۹۰ هرتزی با وضوح اچ‌دی‌ پلاس و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت برخوردار است.

اچ ام دی پالس

اچ ام دی پالس

در بخش سخت افزار به چیپست یونیساک T606 مجهز شده و از ۴ / ۶ / ۸ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا از طریق کارت حافظه microSD) بهره می‌برد. منبع تغذیه آن یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۲۰ واتی است و برای امنیت بیشتر نیز یک اسکنر اثر انگشت در کناره آن تعبیه شده است.

برای تصویربرداری، یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین دوگانه (دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی + لنز ثانویه ۲ مگاپیکسلی) در پشت قرار گرفته است. این مدل از سری گوشی‌های پالس HMD در رنگ‌های سبز، مشکی و بنفش در بازار موجود شده است.

دو مدل دیگر یعنی HMD Pulse+ و HMD Pulse به ترتیب ۱۴۰ و ۱۶۰ یورو قیمت دارند. هر دو دارای صفحه نمایش یکسان، تراشه یونیساک T606 و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی (همان باتری موجود در مدل پرو) هستند. سرعت شارژ در این دو مدل نسبت به نسخه پرو پایین‌تر و برابر ۱۰ وات است.

اچ ام دی پالس

اچ ام دی پالس

اچ ام دی پالس پلاس همانند نسخه پرو، با ۴ / ۶ / ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا از طریق کارت حافظه microSD) به بازار عرضه شده است. در جلوی آن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و در پشت آن یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با فلاش LED قرار گرفته است. نسخه پلاس را می‌توان در رنگ‌های مشکی، سبز و نارنجی تهیه کرد.

در مقابل، نسخه پایه در دو پیکربندی با ۴ / ۶ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا از طریق کارت حافظه microSD) و در سه رنگ مشکی، آبی و صورتی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. دوربین سلفی و اصلی این مدل به ترتیب ۸ و ۱۳ مگاپیکسلی هستند.

اچ ام دی پالس

اچ ام دی پالس

بنابراین سری گوشی‌های HMD Pulse فقط در بخش‌هایی مانند رم، حافظه داخلی، سرعت شارژ، دوربین و رنگ‌بندی با یکدیگر متفاوت هستند. شایان ذکر است که هر سه مدل با اندروید ۱۴ وارد بازار شده و دو به‌روزرسانی سیستم عامل و سه سال به‌روزرسانی امنیتی را دریافت می‌کنند.

در حال حاضر، نسخه پایه و پلاس این سری، از طریق وب‌سایت HMD.com قابل خریداری هستند؛ متاسفانه هنوز تکلیف نسخه پرو مشخص نشده است. کیت‌های مخصوص تعمیر نیز در همین وب‌سایت برای خرید در دسترس قرار گرفته‌اند. به احتمال زیاد نسخه پلاس در ایالات متحده به HMD Vibe تغییر نام خواهد داد؛ سایر مدل‌ها با همان نام خود در ایالات متحده عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی‌های سری اچ ام دی پالس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.