۷ مدل از محبوب‌ترین پتوهای دیجی‌کالا در پاییز امسال

پوشیدن لباس‌های بافتنی، استفاده از جوراب‌های نرم و پوشاندن پاها یا کل بدن با یک پتوی گرم و نرم از لذت‌های پاییزی است که هیچ وقت قدیمی نمی‌شوند. تصور کنید که بعد از یک روز کاری و سرد به خانه می‌رسید. بهترین کاری که برای رفع خستگی انجام می‌دهید آماده کردن یک لیوان چای، قهوه یا دمنوش و نوشیدن آن در کنار بخاری است، در حالی که روی خودتان پتو کشیده‌اید و احتمالا در حال تماشای برنامه‌ی محبوب‌تان از تلویزیون هستید.

وقتی هم که شب فرا می‌رسد و قصد خوابیدن دارید، کیسه‌ی آب گرم را زیر پتوی خود قرار می‌دهید، جوراب‌های حوله‌ای را می‌پوشیدن و زیر پتوی نرم خود جا خوش می‌کنید و به آرامی به خواب می‌روید. می‌بینید که نقش پتو در پاییز پررنگ‌تر از آن چیزی است که تصورش را می‌کنید.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم حالا که در شروع فصل سرما هستیم، در این مطلب از دیجی‌کالا مگ با هم ۷ مدل پتو که در فروشگاه دیجی‌کالا محبوب و پرطرفدار بوده‌اند را بررسی کنیم تا ببینیم استفاده از کدام محصول لذت‌بخش‌تر است.

۱. پتو مسافرتی مدل پلیسه

یک پتوی دو نفره‌ی گرم و عالی از جنس پلی‌استر که می‌تواند شما به خوبی گرم کند. این پتوی سفری هم در سفرهای جاده‌ای کاربرد دارد و هم در شب‌های پاییزی که روی کاناپه در حال فیلم دیدن هستید می‌تواند شما را به خوبی گرم کند.  اگر در خانه گربه دارید باید بدانید که عاشق این پتو می‌شوند و همیشه روی آن می‌خوابند.

پتو مسافرتی مدل پلیسه سایز 200x220 سانتی متر

۲. پتو مسافرتی مدل T14

این پتوی نرم و لطیف هم از جنس پلی‌استر بافته شده و دور دوزی آن مانع از نخ‌کش شدن و ریش ریش شدن پتو می‌شود. سایز این محصول بزرگتر از سایز استاندارد یک نفره است و برای دو نفر هم قابل استفاده است. شما می‌توانید با خیالی آسوده پتوی خود را در ماشین لباسشویی شویید.

پتو مسافرتی مدل T14 سایز 160x220 سانتی متر

۳. پتو یک نفره گلبافت مدل برتر

گلبافت یک برند قدیمی و محبوب در بازار ایران است و تقریبا همه یک پتوی گلبافت در خانه دراند. این پتوی یک نفره از ترکیب نخ و پلی استر ساخته شده و بسیار نرم است. شما می‌توانید خوابی گرم و آرام را با این محصول تجربه کنید. برای شست‌وشو هم بهتر است آن را به خشکشویی یا پتوشویی بدهید.

پتو گلبافت مدل برتر یکنفره سایز 220×160 سانتی متر

۴. پتو مسافرتی سیمین مدل هلیا

یک پتوی بسیار نازک اما گرم که حتی در پیاده‌روی‌ طبیعت‌گردی هم می‌توانید از آن استفاده کنید. این محصول به راحتی تمام بدن شما را بپوشاند و از بدن شما در برابر سرما محافظت کند. جنس آن از پلی‌استر است و به همین دلیل وزن بسیار کمی دارد. شاید باور نکنید ولی وزن این پتوی یک نفره کمتر از یک کیلوگرم است.

پتو مسافرتی سیمین مدل هلیا کد 001 سایز 220 × 150 سانتی متر

۵. پتو مسافرتی طرح پلیسه

یک پتوی پلی‌استری نرم دیگر در لیست محبوب‌ترین‌ها که برای استفاده‌ی یک نفر مناسب است. این محصول لطیف و کم وزن هیچ پرزی نمی‌دهد و به راحتی می‌توانید در هر مکانی آن را با خود همراه داشته و استفاده کنید. قیمت مناسب و تنوع رنگی بالا از مزیت‌های این محصول است.

پتو مسافرتی طرح پلیسه کد W200  سایز 150×200 سانتی متر

۶. پتو مسافرتی مدل مخمل

اگر از طرفداران جنس مخمل هستید این پتو بهترین گزینه برای شما است. سایز این محصول برای یک نفر مناسب است و فقط ۶۵۰ گرم وزن دارد. افرادی که سرمایی هستند می‌توانند این پتوی سبک و کم حجم را در کوله‌ی خود قرار دهند و همه جا به همراه داشته باشند تا در هر مکانی که احساس سرما کردند به راحتی از آن استفاده کنند.

پتو مسافرتی مدل مخمل سایز 160x220 سانتی متر

۷. پتو مدل ۱FACE SABA

آخرین پتوی این لیست هم از جنس پلی‌استر ساخته شده و بیشتر از آنچه ه فکرش را بکنید نرم است.  این محصول یک نفره در ۵ رنگ مختلف تولید شده و بلافاصله بعد از استفاده می‌تواند بدن شما را گرم کند. اگر اهل سفرهای جاده‌ای هستید خرید یکی از این پتوها برای شما ضروری است.

پتو  مدل 1FACE SABA سایز 220x160 سانتی متر

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.