۷ مدل از بهترین ساعت‌های کاسیو را بشناسید!

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و
تحریریه مسئولیتی
درباره محتوای آن ندارد.

به نقل از تیک تاک گالری (بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ساعت مچی اصل در ایران)، مدل‌های زیر بهترین ساعت‌های کاسیو با توجه به میزان فروش جهانی کاسیو هستند:

۱. ساعت‌مچی مردانه برند کاسیو مدل GA-2100-1A1DR

۲. ساعت‌مچی مردانه برند کاسیو مدل GW-9500-3DR

۳. ساعت‌مچی مردانه برند کاسیو مدل GM-2100-1ADR

۴. ساعت‌مچی مردانه برند کاسیو مدل GWG-1000-1A3

۵. ساعت‌مچی مردانه برند کاسیو مدل ECB-950DB-1ADF

۶. ساعت‌مچی مردانه برند کاسیو مدل GBD-200-1DR

۷. ساعت‌مچی مردانه برند کاسیو مدل GST-B500D-1A1DR

همانطور که میدانید برند کاسیو یکی از شناخته شده ترین برندها در سطح جهانی است. قیمت مناسب، مقاومت فوق العاده نسبت به فشار آب و ضربه، ساعت جهانی، استفاده از امواج رادیویی و ماهواره ای! بخشی از امکانات جذابی است که کاسیو با هزینه ای پایین، به دنیای ساعت هدیه داد.

در ادامه بهترین ساعت‌های این برند و ویژگی‌های هر یک را به طور خلاصه به شما معرفی می‌کنیم. هم‌چنین اگر دوست دارید با پیشینه این برند محبوب ساعت آشنا شوید، مقاله معرفی برند کاسیو را مطالعه کنید.

۱. ساعت‌مچی مردانه برند کاسیو مدل GA-2100-1A1DR

مقاوم‌ترین ساعت مچی جهان در کتاب گینس جی شاک است. این ساعت مچی از خانواده جذاب کالکشن جی شاک و از برند محبوب کاسیو است. ارزان ولی پر از توانایی، سبک ولی مقاوم، ساده ولی زیبا خصوصیات این ساعت هستند.

این ساعت با ۵۱ گرم وزن بسیار سبک ولی در عین حال بسیار مقاوم است. طراحی خاص این ساعت به همراه قیمت بسیار مناسب آن، به سرعت در دنیای ساعت مطرح شد. بعد از موفقیت این ساعت مچی جذاب انواع طرح ها و رنگ ها از طرف شرکت کاسیو به بازار معرفی شد. حتی بعد از مدتی یک مدل از این ساعت با قابلیت اتصال به گوشی همراه (GA-B2100-1A1DR) عرضه شد. این مدل بدون شک موفق ترین و پر طرفدارترین ساعت کاسیو است.

۷ مدل از بهترین ساعت‌های کاسیو را بشناسید!

از ویژگی‌های محبوب این ساعت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عقربه‌های شب‌نما
  • وزن سبک
  • ضد آب تا ۲۰۰ متر
  • ضد ضربه
  • کرونومتر
  • آلارم
  • تقویم
  • ساعت جهانی و …

۲. ساعت‌مچی مردانه برند کاسیو مدل GW-9500-3DR

طراحی این ساعت مچی جذاب از کاسیو به تازگی برنده طراحی iF Design Award در سال ۲۰۲۴ شد. این مدل یکی از جدیدترین مدل های کاسیو با یک دنیا امکانات و طراحی منحصر به فرد است. این مدل از سری MUDMAN در برابر گل و لای و شوک مقاوم است. طراحی دکمه به گونه‌ای است که گل و لای و آب را تخلیه میکند. بنابراین ساعت شما در سخت ترین شرایط مقاوم است.

۷ مدل از بهترین ساعت‌های کاسیو را بشناسید!

این مدل جذاب دارای سه سنسور قدرت مند شامل قطب نما، ارتفاع سنج، دما سنج و فشار سنج است. البته این ساعت با نور کار میکند. به این معنی که کافی‌ست ساعت شما مقابل نور باشد تا شارژ شود. وقتی شارژ ساعت شما کامل شود تا ۶ ماه نیازی به شارژ مجدد ندارد. 

۳. ساعت‌ مچی مردانه برند کاسیو مدل GM-2100-1ADR

این مدل، یک ساعت دیجیتال – آنالوگ است که در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شد. شهرت این مدل به دلیل طراحی و نوع ساخت منحصر به فرد آن است. طراحی این مدل به اولین مدلی که در این مقاله معرفی کردیم نزدیک است. اما از نظر تولید تفاوت‌های بسیار زیادی دارد. قاب ساعت از استیل ضد زنگ طراحی شده که جلوه فوق العاده ای به این مدل داده است. 

پیشنهاد می‌کنیم یک بار هم که شده این ساعت را از نزدیک ببینید. یا عکس های دقیق آن را بررسی کنید. 

این ساعت از نظر امکانات دارای امکانات فوق العاده اولین ساعتی است که در این مقاله معرفی کردیم. اگر امکانات این ساعت را می‌خواهید به ابتدای مقاله برگردید.

۴. ساعت‌مچی مردانه برند کاسیو مدل GWG-1000-1A3

این ساعت، یکی مدل‌های سری MUDMASTER برند کاسیو است که با طراحی مقاوم و ویژگی‌های کاربردی، محبوب دل ماجراجویان و افرادی که در محیط‌های خشن کار می‌کنند و یا طبیعت گرد حرفه ای هستند.

سال ۲۰۱۵ این ساعت بهترین و پرطرفدار ترین ساعت کاسیو جی شاک بود. به مرور طراحی های دیگری جای این ساعت جذاب را گرفتند. اما به نظر نویسنده هیچ وقت از ارزش های این ساعت زیبا و محکم کاسته نمی‌شود. هنوز هم بعضی متخصصین معتقدند این ساعت مچی نظیر ندارد. ساعتی با ظاهری قدرتمند! با امکاناتی سرشار که دقیقا نیاز کوهنوردان و طبیعت گردان را برطرف میکند.

۷ مدل از بهترین ساعت‌های کاسیو را بشناسید!

از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این ساعت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت در برابر ضربه و شوک
  • ضد آب تا ۲۰۰ متر
  • ضد گل‌ولای
  • قطب‌نما
  • ساعت جهانی 
  • کرونوگراف
  • فشار سنج
  • ارتفاع سنج
  • دما سنج
  • شارژ با نور

۵. ساعت‌مچی مردانه برند کاسیو مدل ECB-950DB-1ADF

این ساعت کاسیو از کالکشن ادیفایس، یک ساعت‌مچی مناسب برای دوستداران ترکیب کلاسیک و اسپرت است. موتور این ساعت‌مچی با نور کار می‌کند. یک ساعت با طراحی متفاوت که استایل متفاوتی به شما می‌دهد. امکانات ساعت به شکل ابزار ماشین های مسابقه طراحی شده است.

در طراحی این ساعت دو صفحه دیجیتال قرار داده شده است. کار شما با این ساعت راحت است. با تلفن همراه خود به همه امکانات ساعت دسترسی خواهید داشت. در گوشی خود شهر مورد نظرتان را انتخاب کنید، زمان آلارم خود را انتخاب کنید و نتایج را روی مچ دست خود ببینید. 

۷ مدل از بهترین ساعت‌های کاسیو را بشناسید!

نکته جالب این است که همه این امکانات نیازی به باتری ندارد. با نور مصنوعی و طبیعی ساعت شما شارژ می‌شود. بنابراین دیگر به تمام شدن باتری فکر نکنید.

۶. ساعت‌مچی مردانه برند کاسیو مدل GBD-200-1DR

این ساعت با طراحی اسپرت و مقاوم خود، در سال ۲۰۲۳ عرضه عمومی شد که مناسب فعالیت‌های روزمره و ورزشی است. صفحهٔ مربعی و باریک این ساعت‌ها طراحی آن را منحصربه‌فرد کرده است. این ساعت با نور خورشید یا نور مصنوعی شارژ می‌شود.

سبک، محکم و زیبا! صفات این ساعت مچی هستند. صفحه تمام دیجیتال این ساعت تمام اطلاعاتی که نیاز دارید را به شما می‌دهد. این ساعت هم به گوشی همراه شما متصل می‌شود. این ساعت با تمام پیچیدگی هایش به راحتی در گوشی همراه شما تنظیم می‌شود. 

زیبایی، استحکام و امکانات ورزشی! باعث جذب ورزشکاران به این ساعت جذاب شده است. این ساعت در واقع یک گوشی هوشمند است که برای ورزشکاران حرفه ای طراحی شده است.

۷. ساعت‌مچی مردانه برند کاسیو مدل GST-B500D-1A1DR

این ساعت، یادآور نمونه‌های مینیمال و کلاسیک است که در عین مقاومت بالا در برابر ضربه از جمله باریک‌ترین مدل‌های سری خود است. این ساعت را می‌توان با بلوتوث به تلفن خود متصل کنید. همچنین می‌توانید از انرژی خورشید برای شارژ کردن آن استفاده کنید. ترکیب رنگ مشکی صفحه و استیل ضد زنگ بدنه و بند زیبایی ساعت را دو چندان کرده است. این ساعت مچی هم در پوشش کلاسیک و هم در لباس اسپرت به خوبی کار می‌کند.

ضد شوک، تحمل فشار آب تا ۲۰۰ متر، شارژ با نور طبیعی و مصنوعی، اتصال به گوشی همراه و استفاده در تاریکی و امکانات زیاد این ساعت این ساعت را برای شما کاربری تر می‌کند. اگر یک ساعت باز حرفه ای هستید جای این ساعت خوش چهره در کلکسیون شما خالیست. 

در پایان

خرید از این برند شما سال‌ها لذت را به زندگی شما اضافه می‌کند. نظر‌ها را جلب می‌کند و شخصیت شما را نشان خواهد داد. خوب حالا که با بهترین ساعت های کاسیو آشنا شدید لازم است باقی ساعت های این برند معتبر را هم ببینید. مدل‌های بی نظیری که نمی‌خواهید لذت دیدن آن‌ها را از دست بدهید. برای دیدن و خرید محصولات کاسیو کلیک کنید و لذت ببرید.

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.