۷ تئوری ترسناک بازی کلش رویال که کسی از وجودشان خبر ندارد

استودیوی سوپرسل یکی از بزرگ‌ترین بازی‌سازهای پلتفرم موبایل است که کارنامه خوبی در ساخت بازی‌های موبایلی دارد. آن‌ها در طول عمر پلتفرم موبایل؛ بارها و بارها بازی‌هایی را ساخته‌اند که به معنای واقعی کلمه، فوق‌العاده بودند. آن‌ها اولین بازی خودشان را با نام کلش آف کلنز در سال ۲۰۱۲ منتشر کردند و نشان دادند که استودیو و تیمی فوق‌العاده‌اند. کلش آف کلنز توانست که انتظارات گیمرها را برآورده کند و خیلی زود تبدیل به یکی از محبوب‌ترین پروژه‌های پلتفرم موبایل شد. به همین دلیل استودیوی سوپرسل به دنبال عنوانی بود که بتواند درست به اندازه بازی کلش آف کلنز؛ موفق باشد و میراث باقی مانده از این بازی را به خوبی ادامه دهد. بنابراین دقیقا به همین دلیل بود که آن‌ها در سال ۲۰۱۶؛ به سراغ بازی کلش رویال رفتند.

<!–

–>

خوشبختانه بازی کلش رویال نیز دقیقا همانند بازی کلش آف کلنز؛ یک پروژه جذاب موبایلی بود. سوپرسل سعی کرده بود تا با استفاده از یکسری از المان‌های جدید، کلش رویال را علی‌رغم پایبندی به ریشه‌های اصلی سری کلش؛ یک بازی جدید نشان دهد. کلش رویال امروزه یکی از پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی است و قطعا چنین محبوبیتی؛ شایعات و حواشی بسیاری را نیز به دنبال دارد. بنابراین اگر شما طرفدار بازی‌ کلش رویال هستید، در این مطلب همراه ویجیاتو باشید تا باهم نگاهی به ۷ مورد از ترسناک‌ترین و دارک‌ترین تئوری‌های این بازی بزنیم که بسیاری از وجودشان بی‌خبرند.

کینگ نیروهای کلش آف کلنز را دزدیده است!


کاراکتر کینگ برای اولین‌بار در بازی کلش رویال معرفی شد. سوپرسل این کاراکتر را طوری معرفی کرد که علنا ثابت می‌کرد که کینگ؛ پادشاه و رهبر دنیای کلش رویال است. اما سوالی که مطرح می‌شد، این بود که اصلا چرا باید شخصیت‌های بازی کلش آف کلنز؛ در بازی کلش رویال نیز حضور داشته باشند و یا به عبارتی؛ آ‌ن‌ها اصلا چگونه وارد جهان متفاوت بازی کلش رویال شده بودند؟ پاسخ این سوال نیز به یکی از تبلیغاتی که سوپرسل پیش از انتشار کلش رویال منتشر کرد، بر می‌گردد. در این تبلیغ ما می‌بینیم که کاراکتر کینگ نیروهای کلش آف کلنز را مجبور کرده تا برای او به میدان نبرد بروند. حتی ما می‌بینیم که کینگ یکسری از کاراکترهای بازی کلش آف کلنز را بدون آن‌که کسی بداند، دزدیده است.


مطلب پیشنهادی:۵ نکته ضروری که باید پیش از شروع Red Dead Online بدانیدغرب، آنلاین و وحشی!
۵ نکته ضروری که باید پیش از شروع Red Dead Online بدانید۵ نکته ضروری که باید پیش از شروع Red Dead Online بدانید

حتی در ادامه این تبلیغ ویدیوئی ما می‌بینم که کینگ از نیروهای کلش آف کلنز می‌خواهد تا به نفع او مسابقه دهند. آن‌ها وقتی برای اولین‌بار وارد دنیای کلش رویال می‌شوند، هیچ آشنایی با آرناهای این بازی و سبک نبرد در کلش رویال ندارند! درواقع این تبلیغ به ما نشان می‌دهد که این کاراکترها دقیقا از کجا آمده‌اند.

چه چیزی در زیر زمین کلش رویال پنهان شده است؟


آیا تا به‌حال به نحوه حرکت ماینر در دنیای بازی کلش رویال دقت کرده‌اید؟ ماینر یکی از سریع‌ترین نیروهای بازی کلش رویال است و به محض استفاده کردن از آن؛ این نیرو زمین را حفاری می‌کند و فورا خودش را به تاورهای حریف می‌رساند. اما اگر ماینر صرفا یک معدنچی ساده است، پس چطور می‌تواند تا به این اندازه سریع باشد؟ یکی از تئوری‌های موجود درباره این بازی به ما می‌گوید که شاید زمین‌های بازی کلش رویال صرفا تو خالی هستند! درواقع ماینر نیازی به حفاری کردن ندارند و این آرناها پیش‌تر توسط افرادی دیگر کنده شده‌اند و این کاراکتر از ماین‌کارت‌هایی که در زیر زمین‌های کلش رویال وجود دارند؛ استفاده می‌کند.

گیمرها باور دارند که این ماین‌کارت‌ها از دنیای بازی کلش آف کلنز به کلش رویال اضافه شده‌اند. دلیل این موضوع نیز به جایی بر می‌گردد که اگر شما ساختمان گلد ماین – معدن طلا – در کلش آف کلنز را با دقت ببینید، متوجه می‌شوید که این ساختمان‌؛ طلاهای پنهان شده در زیر زمین را با استفاده از یک ماین‌کارت بیرون می‌آورد. اما این پایان راه نیست. در قسمت دهم سریال انیمیشنی Clash-A-Rama که یک انیمیشن کارتونی از جهان کلش است، ما می‌بینیم که چندین نیروی کلش آف کلنز به صورت کاملا اتفاقی داخل گلد ماین‌ها میوفتند. اما در دل این ساختمان؛ ماینر را در حالی پیدا می‌کنند که او در حال جمع آوری طلاهای بازی است. همچنین این درحالی است که این قسمت پیش از انتشار بازی کلش رویال منتشر شده بود و ماینر را در زیر زمین کلش آف کلنز نشان می‌داد.

یک قبرستان بزرگ در زیر آرناهای بازی پنهان شده!


همانطور که در مورد قبلی گفتیم؛ زمین‌های بازی کلش رویال ممکن است که تو خالی باشند! اگر دقت کرده باشید شما پس از کشتن نیروهای حریف، ناپدید شدن آ‌ن‌ها را نمی‌بینید و به جای آن؛ شاهد جذب شدن الکسیر باقی‌ مانده از نیروها در زمین هستید. اما این صرفا الکسیر سربازها نیست که در زمین دفن می‌شود! بلکه اسکلت و آن‌ها نیز چنین سرنوشت مشابهی دارند.


مطلب پیشنهادی:معرفی بازی های بتل رویال برای گوشی های ضعیفپول ندارم، دل که دارم!
معرفی بازی های بتل رویال برای گوشی های ضعیفمعرفی بازی های بتل رویال برای گوشی های ضعیف

این دقیقا مکانیزمی است که کارت Graveyard از آن استفاده کرده. وقتی شما از این کارت لجندری استفاده می‌کنند، لشگری از اسکلت‌ها احضار می‌شوند و به حریف حمله می‌کنند. همچنین شما می‌توانید از این کارت در هرجایی از مپ بازی استفاده کنید! این نشان می‌دهد که شاید قبرستانی بزرگ در زیر آرناهای بازی پنهان شده باشد و این اسکلت، باقی مانده سربازهایی هستند که شما از آن‌ها استفاده کرده‌اید و این‌بار حاضرند تا در آخرین نبردشان شرکت کنند.

چه کسی پکا را کنترل می‌کند؟


درست از زمانی که پکا به دنیای کلش آف کلنز اضافه شد، تا زمانی که گیمرها به سراغ این نیرو در کلش رویال رفتند؛ همه می‌دانستند که پکا یکی از مرموزترین نیروهای حاضر در دنیای کلش است که هیچ اطلاعاتی درباره آن نیست. پکا یکی از قوی‌ترین نیروهای بازی کلش رویال بود و طراحی متفاوتی نیز داشت. اما چیزی‌که بیش از هرچیزی درباره پکا حاضر اهمیت بود؛ نام رمزی آن بود. جالب است بدانید که پکا یا همان P.E.K.K.A خلاصه شده Perfect Enraged Knight Killer of Assassins است.

اما جدا از اسم عجیب و غریب پکا، در قسمت لودینگ اسکرین‌های بازی ما می‌بینیم که سوپرسل بارها و بارها اشاره کرده است که ماسکی دیگر زیر کالبد آهنین پکا پنهان شده است. این به آن معناست که شخصی دیگر درحال کنترل کردن پکاست و علی‌رغم جستجوهای بسیار زیاد؛ گیمرها هنوز نتوانسته‌اند که این معما را حل کنند. کسی چه می‌داند، شاید موجودی بسیار ترسناک در حال کنترل کردن پکا باشد!

آرنای Builder’s Workshop درواقع همان بخش Training Camp است


یکی دیگر از تئوری‌های عجیب بازی کلش رویال این است که بسیاری باور دارند که بخش آموزشی بازی یا همان Training Camp؛ درواقع کاملا تخریب شده و آرنای Builder’s Workshop روی باقی مانده این بخش؛ ساخته شده. همه‌چیز در جایی عجیب‌تر می‌شود که اگر شما این ۲ آرنا را با یکدیگر بررسی کنید، متوجه شباهت‌های بسیاری میان Training Camp و Builder’s Workshop خواهید شد. تقریبا می‌توان گفت که این ۲ آرنا از آیتم‌های مشابهی استفاده کرده‌اند و دقیقا مثل یکدیگر‌ند.


مطلب پیشنهادی: هرآنچه که باید پیش از خرید گوشی گیمینگ بدانیدگوشی مناسب بازی کردن کدام است؟
 هرآنچه که باید پیش از خرید گوشی گیمینگ بدانید هرآنچه که باید پیش از خرید گوشی گیمینگ بدانید

همچنین بسیاری از گیمرها باور دارند که بیلدرهای کلش آف کلنز این بلا را سر بخش Training Camp آورده‌اند. اما سوالی که مطرح می‌شود؛ این است که چرا باید آن‌ها چنین کاری کرده باشند؟ آیا چیزی در بخش Training Camp پنهان شده بود که سوپرسل نمی‌خواست ما از حضورش با خبر شویم؟ یا موضوع چیز دیگری است؟

چه بلایی سر کارت Royal Recruits آمده؟


Royal Recruits یکی دیگر از نیروهای عجیب حاضر در بازی کلش رویال است که طراحی متفاوتی دارد. اگر دقیقاتر به این نیروها نگاه کنید، متوجه می‌شوید که Royal Recruits‌ها هیچ چشمی برای دیدن اطرافشان ندارند. پس سوال اصلی اینجاست که اگر آن‌ها نمی‌توانند ببینند، پس چگونه حرکت می‌کنند؟

تئوری که درباره این موضوع مطرح است، این است که مستر بیلدر از دنیای بازی کلش آف کلنز، Royal Recruits را ساخته است. شخصیت مستر بیلدر در بازی کلش آف کلنز به نوعی نشان داده می‌شود که او فردی خلاق و بسیار داناست! فردی که هرچیزی یا حتی هرکسی را می‌تواند بسازد! پس هیچ جای تعجبی هم ندارد که مستر بیلدر سازنده اصلی Royal Recruits‌ها باشد. درواقع این کاراکتر اجزای داخلی این سربازها را با قطعات رباتی عوض کرده و آن‌ها را کنترل می‌کند. به زبان ساده‌تر؛ Royal Recruits‌ها ربات‌های انسانی مستر بیلدر هستند.

تایم‌لاین بازی کلش رویال



مطلب پیشنهادی:۲۰ اقتباس برتر از بازی های ویدیویی که در آینده می‌آینداستخراج محتوا از دل بازی‌ها
۲۰ اقتباس برتر از بازی های ویدیویی که در آینده می‌آیند۲۰ اقتباس برتر از بازی های ویدیویی که در آینده می‌آیند

همچنین یکی از تئوری‌های محبوب بازی کلش رویال می‌گوید که آرناهای بازی براساس تایم‌ لاین خاصی دنبال می‌شود. اگر شما به زبان طراحی هر آرنا توجه کنید، متوجه می‌شوید که هر آرنا به تدریج مدرن‌تر می‌شود. درواقع تکنولوژی و دانش بیلدرها برای ساخت آن آرنا بیشتر شده و در طول زمان آن‌ها پیشرفت کرده‌اند. این موضوع جزئیات بسیار جالبی را درباره آرناهای کلش رویال آشکار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.