۶ تا از بهترین برنامه های بارداری اندروید فارسی هفته به هفته

دنبال بهترین برنامه اندرویدی بارداری هستید؟ 🤰 این مطلب را بخوانید. با توجه به تغییرات بدن در دوران بارداری، دانستن اینکه شما در روز چندم بارداری خود هستید امر مهمی است. در مطلب امروز انرل وب به معرفی ۶ تا از بهترین برنامه های بارداری اندروید فارسی هفته به هفته میپردازیم.

بهترین برنامه بارداری اندروید

 Best Persian Android Pregnancy Apps

اهمیت دانستن روزهای بارداری و استفاده از اپلیکیشن بارداری اندروید به دو دلیل مهم بر میگردد. اول اینکه شناختن روزهای بارداری به زنان باردار کمک میکند تا فرایند تغییرات بدنی خود و رشد جنین را بهتر درک کنند. همچنین استفاده از برنامه بارداری هفته به هفته به مادران این امکان را میدهد که پیشاپیش از روزهای کلیدی بارداری خود آگاهی داشته باشند و برای آن برنامه ریزی کنند. در ادامه تعدادی از بهترین برنامه بارداری هفته به هفته را به شما معرفی میکنیم.

۱- مامانا، نرم افزار بارداری اندروید

مامانا یکی از بهترین برنامه بارداری اندروید است. این برنامه علاوه بر مشخص کردن سن جنین و هفته بارداری شما، مانند یک مشاور برای شما عمل میکند. مامانا بسته به اینکه شما در هفته چندم بارداری هستید، اطلاعات زیادی درباره وضعیت بدن و وضعیت جنین به شما میدهد. همچنین توصیه های روزانه‌ای برای سپری کردن یک بارداری سالم به شما ارائه میدهد.

مامانا، نرم افزار بارداری اندروید

۲- یک زن، جامع ترین اپلیکیشن بارداری

یک زن بیشتر از اینکه یک تقویم بارداری باشد، یک شبکه اجتماعی زنان باردار است. این برنامه علاوه بر مشخص کردن روزهای بارداری، به شما امکان میدهد سوالات خود را از متخصصین زنان و زایمان و ماما بپرسید. همچنین میتوانید با سایر کاربران این برنامه نیز گفتگو کنید و تجربه های خود را با آنها به اشتراک بگذارید. علاوه بر موارد ذکر شده میتوانید از جدیدترین مطالب در حوزه بهداشت و درمان باخبر شوید.

یک زن، جامع ترین اپلیکیشن بارداری

۳- اپلیکیشن بارداری گهواره

به جرات میتوان گفت گهواره، بهترین اپلیکیشن بارداری ایرانی است. این برنامه همانند یک راهنما، هر آنچه که مادران باردار به آن نیاز دارند را در اختیارشان قرار میدهد. این برنامه دارای قسمت های مختلفی است:

  • ابزار بارداری هفته به هفته: به شما امکان میدهد تغییرات بدنی جنین را هفته به هفته و با تصویر مشاهده کنید.
  • پیام مشاور روزانه: هر روز نکات علمی و مراقبت های لازم مناسب با هفته بارداری را برای شما میفرستد.
  • ابزار مراقبت‌های بارداری: با توجه به هفته بارداری، آزمایش ها و سونوگرافی های لازم را به شما معرفی و نحوه تفسیر آن ها را آموزش میدهد.
  • پختنی‌ها: دستورهای غذایی مناسب برای دوران بارداری و شیردهی را در اختیار شما قرار میدهد.
  • وزن بارداری: با این ابزار میتوانید محدوده سالم وزن گیری خود را مشاهده کنید و از سلامت جسمانی خود مطمئن شوید.
  • شبکه اجتماعی
  • ابزار انتخاب اسم

اپلیکیشن بارداری گهواره

۴- نی نی پلاس

نی نی پلاس، یکی دیگر از کامل ترین برنامه‌ های بارداری است. این برنامه دارای امکانات زیر است:

  • ارزیابی روزانه مهارت های رشد کودک
  • اطلاعات متناسب با هفته بارداری شما
  • اطلاعات روزانه اقدام به بارداری
  • پایش سلامت قاعدگی و بارداری شامل ویدویوهای روزانه، تمرین های ورزشی و ..

علاوه بر موارد ذکر شده، این برنامه دارای بخش بازارچه نی نی پلاس نیز هست. در این بخش خانواده ها میتوانند وسایل نو یا وسایلی که دیگر به آن نیاز ندارند را بفروشند.

نی نی پلاس

۵- برنامه بارداری هفته به هفته

بارداری هفته به هفته، یکی دیگر از نرم افزارهای بارداری ایرانی است. این برنامه از هفته سوم تا هفته چهلم دوران بارداری به صورت هفتگی موارد زیر را بررسی میکند:

  • رشد کودک
  • تغییرات بدنی مادر
  • باید ها و نباید ها
  • توصیه های مذهبی

برنامه بارداری هفته به هفته

۶- هفته شمار بارداری

هفته شمار بارداری، یک تقویم بارداری اندروید است و استفاده از آن بسیار ساده است. کافی است یک بار تاریخ شروع سیکل قاعدگی خود را وارد کنید. سپس با هر بار وارد شدن میتوانید سن جنین خود را مشاهده کنید.

هفته شمار بارداری

سوالات متداول

چرا زنان باردار باید از روزهای بارداری خود آگاهی داشته باشند؟

بارداری فرایند بسیار حساسی است. دانستن اینکه شما در روز چندم بارداری هستید و علائم آن چیست در آگاهی از سلامت شما و چنین نقش مهمی دارد.

جمع بندی

اپلیکیشن های بارداری یک ابزار کارآمد و حیاتی برای زنان باردار است. این اپلیکیشن ها به زنان باردار امکان میدهند که برنامه‌ ریزی دقیقی برای مراقبت از خود و جنین در دوران بارداری، داشته باشند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب ۶ تا از بهترین برنامه های بارداری اندروید هفته به هفته را به شما معرفی کردیم. آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ لطفاً نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.