۵ مدل کلاه زمستانی و نکاتی برای استایل کردن آن‌ها که باید بدانید

چه منتظر بارش اولین برف زمستانی باشید و چه ترجیح بدهید زمستان را در خانه بگذرانید، وقتی فصل سرد فرا می‌رسد، همه می‌دانید که باید کم‌کم کلاه زمستانی را از کمد لباس‌ها بیرون بیاورید. با وجود این، همان‌طور که در تمام فصول سال فقط یک شلوار نمی‌پوشید، احتمالا ترجیح می‌دهید که چند کلاه زمستانی برای محیط‌ها و موقعیت‌های مختلف داشته باشید. در این مقاله، نکات مهم برای استایل با کلاه زمستانی را می‌خوانید.

انواع کلاه زمستانی

کلا‌ه‌های زمستانی از جمله اکسسوری‌هایی هستند که همیشه در فصل باران و برف سراغ آن‌ها می‌رویم. این کلاه‌ها هم به گرم شدن ما کمک می‌کنند و هم راهی برای داشتن استایلی شیک هستند. کلاه‌های زمستانی انواع مختلفی دارند و هر کدام برای موقعیت خاصی به کار می‌روند.

کلاه بافتنی

این کلاه زمستانی مترادف با راحتی در زمستان است. کلاه بافتنی نرم یا همان کلاه زمستانی گنگ یکی از اکسسوری‌های زمستانی به شمار می‌رود که باید داشته باشید. این کلاه گرمای بدن شما را به دام می‌اندازد تا گوش‌ها و فرق سرتان را در هوای برفی راحت و گرم نگه دارد. این نوع کلاه زمستانی با رنگ‌های متنوع از صورتی گرفته تا طلایی، آبی آسمانی و قرمز مخملی، یک اکسسوری شیک برای نشان دادن شخصیت شما خواهد بود.

کلاه بافتنی طرح داخل خز سام مدل 403

۱۸۰,۰۰۰

تومان

کلاه بافتنی مدل eyes2021

۲۵,۰۰۰

تومان

کلاه کپ پشمی

این نوع کلاه زمستانی برای حفظ گرمای بدن عالی است و در عین حال، به جریان هوا در سر شما کمک می‌کند. بنابراین، می‌تواند سر شما را گرم، خشک و راحت نگه دارد. لبه‌های کم عمق این کلاه از چشم‌هایتان در برابر تابش نور خورشید و انعکاس نور آن در برف محافظت می‌کند و در عین حال، به شما استایلی اسپرت می‌بخشد. فرقی نمی‌کند که راهی سفری یک روزه در طبیعت باشید یا به پیاده‌روی در مرکز شهر فکر کنید. به هر حال، این کلاه زمستانی می‌تواند به شما ظاهری شیک و اشرافی ببخشد.

کلاه ترپر

کلاه زمستانی

کافیست یک کلاه ترپر خز مصنوعی را روی سر بگذارید تا متوجه راحتی و زیبایی آن شوید. این کلاه با لبه‌های بلند خود گوش‌های شما را گرم نگه می‌دارد. داشتن این کلاه زمستانی برای روزهای یخبندان ضروری است زیرا گوش‌های ظریف شما در زمستان به سرعت دچار سرمازدگی و عفونت می‌شوند. کلاه ترپر معمولا یک محافظ گردن برای ایجاد گرمای بیشتر و محافظت از آن در برابر سرمای زمستانی هم است. بهترین قسمت این کلاه زمستانی روسی این است که این کلاه زمستانی با طراحی منحصربه‌فرد و شیک خود همه‌ چشم‌ها را به خود جلب می‌کند.

کلاه کلوش

برای فصل سرد به دنبال یک کلاه زمستانی دخترانه هستید؟ در این صورت، به شما کلاه کلوش را پیشنهاد می‌دهیم. کلاه کلوش یک کلاه زمستانی مناسب برای هر فرد شیک‌پوش در روزهای طوفانی است. در سردترین روزهای سال با این کلاه که اغلب ترکیبی از پشم و پلی آمید (الیاف مصنوعی که کلاه را محکم و الاستیک می‌کند) است، سر خود را گرم نگه دارید. این نوع کلاه زمستانی اکسسوری بسیار خوبی برای جذاب‌تر کردن مجموعه لباس‌های زمستانی شما است. کلاه کلوش برای افرادی که موهای کوتاهی دارند، یک کلاه زمستانی دخترانه اسپرت محسوب می‌شود. این کلاه طوری طراحی شده که چشم هر بیننده‌ای به سمت لبه‌های آن معطوف شود و به استایل شما حال و هوای اسرار آمیز و جذابی ببخشد.

کلاه بافتنی طرح داخل خز مدل لب برگرد

۲۳۰,۰۰۰

تومان

کلاه کپ طرح سنگشور نرم مدل LUXE_2023

۱۹۸,۰۰۰

تومان

کلاه کپ

شاید در نگاه اول، کلاه کپ یک کلاه زمستانی به نظر نرسد اما کافیست مواد سازنده‌ی آن مناسب فصل سرد باشند. به این ترتیب، کلاه کپ به یک کلاه زمستانی برای طرفداران این اکسسوری تبدیل خواهد شد.

یک کلاه کپ پشمی با گذشت زمان زیبایی خود را از دست نمی‌دهد و در عین حال، جلوه‌ای دوچندان به استایل شما می‌بخشد. این نوع کلاه زمستانی آب را دفع می‌کند و با پشم پوشیده شده تا شما را در سفرهای زمستانی گرم نگه دارد. به لطف عرق‌گیر خاص این کلاه، حتی اگر سرتان عرق کند هم خشک خواهد ماند.

نکات مهم برای استایل کلاه زمستانی

کلاه زمستانی زنانه

کلاه‌های زمستانی تنوع بسیاری دارند و همین مسئله باعث می‌شود که برای هر موقعیت یا مکانی یک کلاه زمستانی وجود داشته باشد. برای اینکه کلاهی متناسب با استایل خود انتخاب کنید و این کلاه برای موقعیت‌های مختلف شما مناسب باشد، باید به چند نکته‌ی مهم توجه داشته باشید.

۱. کلاهی از جنس عالی پیدا کنید

شما برای مقابله با چنین آب و هوای سختی به یک کلاه باکیفیت نیاز دارید. بنابراین، به دنبال کلاهی از جنس پارچه‌های اعلاء مانند ترمه یا پشم مرینوس باکیفیت باشید. به پارچه‌هایی با بافت‌های ترکیبی مانند آستر پشم گوسفند یا خز مصنوعی هم فکر کنید. چنین کلاه‌هایی می‌توانند به استایل شما جذابیت و گرمای بیشتر را یک‌جا ببخشند.

۲. کلاهی با اندازه‌های متفاوت را امتحان کنید

وقتی نوبت به انتخاب کلاه زمستانی می‌رسد، نباید برای امتحان کردن کلاهی در اندازه‌های جدید تردید کنید. البته، این نکته به معنای پوشیدن کلاهی با اندازه‌ی نامناسب نیست. اگر معمولا کلاهی می‌پوشید که گوش‌هایتان را می‌پوشاند، کلاهی جدید را امتحان کنید که بالای گوشتان را می‌پوشاند. اگر هم اغلب کلاه‌های لبه کوتاه را ترجیح می‌دهید، یک مرتبه هم کلاهی لبه بلند را امتحان کنید. به هر حال، قرار نیست که چیزی را روی بدن خود تتو کنید که همیشگی باشد. این فقط یک کلاه زمستانی است که در روزهای سرد کاربرد بیشتری دارد.

کلاه روسی مدل خلبانی 2024

۳. از رنگ‌های متنوع استفاده کنید

اگر معمولا کلاهی عادی با رنگ مشکی یا سایر رنگ‌های خنثی انتخاب می‌کنید، وقت آن فرا رسیده که رنگ‌های دیگر را هم امتحان کنید. شاید یک کلاه با رنگ نارنجی روشن بتواند استایل شما را تغییر دهد و به رنگ‌های خنثی همیشگی، رنگ و جذابیت اضافه کند.

اندازه‌گیری برای خرید آنلاین بهترین کلاه

کلاه زمستانی بافتنی

یکی از مهم‌ترین نکات برای خرید کلاه زمستانی، توجه به اندازه‌ی آن است. شما باید پیش از خرید اندازه‌ی سر خود را اندازه‌گیری کنید و بدانید. به این ترتیب، کلاهی متناسب با اندازه‌های سر خود انتخاب خواهید کرد.

متر پارچه‌ای را دور بزرگ‌ترین قسمت سرتان بپیچید تا دو سر آن در مرکز پیشانی درست بالای ابروهایتان به هم برسند. متر را در قسمت میانی پیشانی با انگشت خود محکم بگیرید. البته، متر باید نه چندان سفت یا نه چندان شل باشد. هدف از این کار آن است که دقیقا مشخص کنید که کلاه در کدام قسمت از سر شما قرار می‌گیرد. به این ترتیب، راحت‌ترین حالت ممکن را خواهد داشت. اندازه‌ی به دست آمده را جایی یادداشت کنید. موقع خرید آنلاین هر نوع کلاه از جمله کلاه زمستانی، این اندازه را با نمودار اندازه کلاه‌های فروشنده‌ی مورد نظرتان تطبیق دهید.

استایل با انواع کلاه‌های زمستانی

کلاه زمستانی برای گرم نگه داشتن شما در زمستان بهترین اکسسوری است اما این دلیل نمی‌شود که به استایل با این کلاه فکر نکنید. کلاه زمستانی زنانه را می‌توانید به روش‌های مختلف بپوشید و با سایر لباس‌های زمستانی خود ست کنید. در ادامه، نمونه‌ی استایل با ۴ مدل کلاه زمستانی را می‌خوانید.

استایل با کلاه بافتنی مدل پم پم

محبوب‌ترین مدل کلاه زمستانی که تقریبا در هر شکل، رنگ و پارچه‌ای وجود دارد، یک کلاه کلاه مدل پم پم است. این مدل کلاه برای صورت‌هایی با فرم‌های کوچک تا بزرگ مناسب است و می‌تواند به هر اندازه که می‌خواهید رسمی یا اسپرت به نظر برسند.

این کلاه را با یک ژاکت بافت یقه‌دار امتحان کنید. برای افزایش جذابیت استایل خود، از کلاهی از جنس ترمه یا پشم مرینوس استفاده کنید. یک کلاه بافتنی با طرح‌های درشت هم می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر کند.

استایل با کلاه برت

کلاه‌هایی مانند کلاه برت، کلاه‌های نرم و بدون لبه‌ای هستند که برای همه زنان جذابیت دارند. معمولا کلاه‌های برتی که از پشم، پنبه یا اکریلیک درست می‌شوند، کلاه‌های زمستانی خوبی به شمار می‌روند. با این حال، این مدل کلاه گوش‌های شما را نمی پوشاند. به همین دلیل بهتر است همراه با آن یک روسری بافتنی یا پالتویی با یقه خز بپوشید تا خودتان را گرم نگه دارید.

هیچ کسی نمی‌تواند این اکسسوری نمادین فرانسوی را به شکلی نامتناسب استایل کند. بنابراین، آن را به روش‌های مختلف امتحان کنید. می‌توانید این کلاه را به یک طرف خم کنید، آن را روی سر خود قرار دهید، یا گذاشتن آن در عقب سر خود را امتحان کنید. یک ژاکت کشباف، دامن چهارخانه، کت توید و شلوار لی مشکی همراه با این کلاه بپوشید تا ظاهری جذاب داشته باشید.

کلاه مدل برت فرانسوی

استایل با کلاه فدورای پشمی

یک کلاه فدورای پشمی به هیچ وجه نمی‌تواند به کلاهی نامناسب برای زمستان تبدیل شود. این کلاه با طراحی منحصر به فرد، با هر استایلی هماهنگ می‌شود.

یک کلاه فدورای پشمی را با یک شلوار لی، پلیور اورسایز و چکمه‌های زمستانی گرم و نرم ترکیب کنید تا استایلی شیک داشته باشید. یک کلاه فدورا با لبه‌ی گشاد را هم می‌توانید با یک کت، لباس و چکمه‌های بلند تا روی زانو ست کنید تا برای گردش شبانه در شهر آماده شوید.

استایل با کلاه خلبانی

انواع کلاه زمستانی

کلاه خلبانی هم یکی از انواع کلاه زمستانی است که به شما کمک می‌کند تا در فصل سرما گرم بمانید. می‌توانید لبه‌های این کلاه را به سمت عقب ببندید تا ظاهری ساده‌تر داشته باشید. این کلاه زمستانی با یک ژاکت از خز مصنوعی، یک پلیور یقه اسکی و یک شلوار جین آبی تیره به خوبی ست می‌شود.

نکات مهم برای انتخاب کلاه زمستانی بچه‌گانه

این روزها کلاه‌های زمستانی برای کودکان در طرح‌ها، رنگ‌ها و مدل‌های متنوعی عرضه می‌شوند. همین موضوع هم انتخاب بهترین گزینه را برای والدین بسیار چالش‌برانگیز می‌کند. برای ساده‌تر شدن انتخاب کلاه زمستانی بچه‌گانه باید به ۵ نکته‌ی مهم توجه داشته باشید.

راحتی کلاه

والدین باید مطمئن باشند که کلاه زمستانی کودکانشان به اندازه و راحت باشد. انتخاب کلاه بسیار تنگ باعث ناراحتی کودکان می‌شود و تجربه‌ی آن‌ها از روزهای زمستانی را خراب می‌کند. کلاهی که بسیار بزرگ باشد نیز به اندازه‌ی کافی گوش یا پیشانی کودک شما را نمی‌پوشاند و گرم ماندن او را دشوار می‌کند. بنابراین، باید سر کودک خود را اندازه بگیرید یا او را همراه با خود به فروشگاه ببرید تا مطمئن شوید که برای او کلاهی با اندازه‌ی مناسب انتخاب کرده‌اید.

جنس کلاه

والدین باید موقع انتخاب و خرید کلاه زمستانی به این موضوع توجه کنند که این کلاه از موادی بادوام و محکم ساخته شده یا خیر. نباید این نکته را نادیده گرفت که کودکان معمولا با لباس‌های خود با ملایمت رفتار نمی‌کنند. بنابراین، ممکن است به کلاهی که از مواد بادوام ساخته نشده، آسیب بزنند. کلاهی را انتخاب کنید که جنس آن از مواد باکیفیت مانند پشم ساخته شده باشد و بتواند در مقابل سرمای سخت مقاومت کند. چنین کلاهی می‌تواند تا چندین زمستان دوام بیاورد.

میزان پوشش کلاه

کلاه زمستانی بافتنی

کلاه زمستانی باید تمام سر کودک از جمله گوش و پیشانی او را بپوشاند. برای جلوگیری از عفونت گوش و سرماخوردگی، گرم نگه داشتن سر و گوش کودکان خردسال ضروری است. کلاه بافتنی یا ترپر با لبه‌هایی که گوش‌ها را می‌پوشاند، بهترین گزینه برای کودکان خردسال است. همیشه باید مطمئن شوید که کلاه تمام سر کودک شما را می‌پوشاند و از او در برابر سرما محافظت می‌کند.

مدل کلاه

والدین باید طرح و مدل کلاه زمستانی را در نظر بگیرند. امروزه کلاه زمستانی دخترانه یا کلاه پسرانه در مدل‌های مختلفی از شخصیت‌های کارتونی گرفته تا ابرقهرمان‌های مورد علاقه‌ی کودکان عرضه می‌شود. این مدل‌ها می‌توانند پوشیدن کلاه را به کاری سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز برای کودکان تبدیل کند. به این ترتیب، والدین می‌توانند کودک را راحت‌تر گرم نگه دارند. علاوه‌براین، باید توجه داشته باشید که رنگ کلاه زمستانی پسرانه بچه گانه و کلاه دخترانه بچه‌گانه کمی متفاوت است. البته، رنگ کلاه کاربرد دیگری هم دارد. اگر کودک شما در بیرون برف بازی می‌کند، یک کلاه زمستانی بچه گانه با رنگ روشن می‌تواند به والدین کمک کند تا به راحتی فرزند خود را از فاصله دور تشخیص دهند.

کلاه بچگانه مدل خلبانی کد KAM_HAT1402400

کاربردی بودن کلاه

والدین باید کاربردی بودن کلاه زمستانی را هم در نظر بگیرند. برخی از کلاه‌های زمستانی قابلیت‌هایی مانند حفظ گرمای بیشتر یا مقاوم بودن در برابر باد دارند که آن‌ها را کاربردی‌تر می‌کند. والدین باید چنین قابلیت‌هایی را در نظر بگیرند و مطمئن شوند که کلاهی را انتخاب می‌کنند که هدف آن گرم و راحت نگه داشتن فرزندشان باشد.

کلام آخر

با فرا رسیدن فصل سرما، همه سراغ کمد لباس‌های زمستانی می‌رویم. مهم‌ترین جزو این کمد دوست‌داشتنی هم کلاه زمستانی است. کلاه‌های زمستانی انواع مختلفی دارند و جنس مواد سازنده‌ی آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. برای اینکه کلاهی مناسب برای خود و فرزندتان بخرید، باید به نکات مهمی که در این مقاله توضیح دادیم، توجه داشته باشید. به این ترتیب، در تمام روزهای فصل سرد و حتی در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی هم گرم می‌مانید.

منبع: hats

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.