۵ ماد ترسناک بازی GTA V مناسب فصل هالووین

بازی‌های راکستار همیشه پتانسیل‌های بالایی برای ترسناک بودن داشتند. متاسفانه راکستار هرگز آن‌طوری که باید و شاید به سراغ ساخت یک بازی ترسناک نرفت. درواقع تنها فرنچایز ترسناک این استودیو؛ مربوط به فرنچایز Manhunt می‌شد که متاسفانه این فرنچایز نیز به دلیل حواشی که داشت، به دست فراموشی سپرده شد. بنابراین مادسازها به سراغ راه‌حل‌هایی رفتند تا بتوانند از طریق آن‌ها دنیای بازی‌های راکستار را ترسناک کنند. البته همچنین خود استودیوی راکستار نیز چندان بی‌تفاوت نبود و با قرار دادن ایستراگ‌های ترسناک در فرنچایزهای محبوبش مانند جی‌تی‌ای و Red Dead Redemption؛ سعی بر این داشت که گیمرهای نترس خودش را راضی نگه دارد.

<!–

–>

امروزه به لطف مادسازها؛ مادهای بی‌شماری برای GTA V منتشر شده‌اند که آخرین بازی از فرنچایز محبوب جی‌تی‌ای است. از طرفی نیز با شروع شدن فصل هالووین؛ شاید بد نباشد که ما نیز در این مطلب به سراغ ۵ مورد از ترسناک‌ترین مادهای این بازی برویم که دنیای GTA V را تبدیل به یک عنوان ترسناک خواهند کرد. بنابراین اگر طرفدار این بازی دوست داشتنی هستید، در این مقاله همراه ویجیاتو باشید تا باهم نگاهی به ترسناک‌ترین مادهای هالووینی این بازی بیندازیم.

Simple Zombies


اگر دوست دارید که دنیای زامبی‌ها را در کالبد بازی GTA V تجربه کنید، ماد Simple Zombies بدون شک یکی از بهترین مادهای این بازی برایتان خواهد بود که GTA V را تبدیل به یک بازی سبک بقا می‌کند که شما باید در دنیای آن؛ به دنبال راهی برای زنده ماندن باشید. شما باید در Simple Zombies در مقابل انبوهی از زامبی‌ها مقاومت کنید و پناهگاه خودتان را نیز بسازید. همچنین در طول شب و روز؛ گیم‌پلی این بازی نیز دست خوش تغییر می‌شود و شب‌ها شما با زامبی‌های قوی‌تری رو به رو می‌شوید.


مطلب پیشنهادی:ترسناک ترین عروسک های شیطانی سینمای هالیوودداستان اسباب‌بازی‌های شیطانی
ترسناک ترین عروسک های شیطانی سینمای هالیوودترسناک ترین عروسک های شیطانی سینمای هالیوود

همچنین این ماد، سلاح‌ها و محتوای جدیدتری را نیز به دنیای بازی GTA V اضافه می‌کند که شما می‌توانید از آن‌ها برای از بین بردن زامبی‌های بازی استفاده کنید. بنابراین اگر به دنبال یکی از بهترین مادهای بازی GTA V هستید، Simple Zombies را از دست ندهید.

Misterix V


ماد Mixterix یکی از محبوب‌ترین مادهای ترسناک در بازی GTA San Andreas بود که نسخه جدید آن با نام Mixterix V در بازی GTA V نیز حضور دارد. این ماد، شهر لوس آنتوس بازی GTA V را تبدیل به یک شهر جن‌زده می‌کند که موجودات عجیبی در آن حضور دارند. از قاتل‌های دیوانه بگیرید، تا زامبی‌ها و حتی شیاطین جهنمی!

حال شما باید در دنیای این ماد، با استفاده از سلاح‌ها و آیتم‌هایی که پیش رویتان قرار گرفته است، به دنبال راهی برای از بین بردن این هیولاها باشید. البته این موضوع چندان هم ساده نیست و شما در این بازی با مشکلات بسیاری رو به رو خواهید شد.

The House of the Damned


بازی رزیدنت اویل ۷؛ یکی از ترسناک‌ترین بازی‌های تاریخ بود. اما قطعا تجربه چنین عنوانی در دنیای بازی GTA V؛ موضوعی متفاوت است. ماد دوست داشتنی The House of the Damned دنیای بازی GTA V را تبدیل به رزیدنت اویل می‌کند. شما در دنیای این ماد ترسناک، باید یک‌بار دیگر سفری به عمارت خانواده Baker داشته باشید و خودتان را برای رو به رو شدن با هرچیزی آماده کنید.


مطلب پیشنهادی:۹ بازی که رازهای ترسناکی دارند | آیس برگبازی‌های نفرین شده
۹ بازی که رازهای ترسناکی دارند | آیس برگ۹ بازی که رازهای ترسناکی دارند | آیس برگ

The House of the Damned از نظر گرافیکی نیز این بازی را دست‌خوش تغییرات بسیاری می‌کند. محتوای جذاب و حضور کاراکترهای متنوع از دنیای رزیدنت اویل ۷ در این بازی نیز؛ جزو دیگر دلایلی هستند که The House of the Damned را خاص کرده‌اند.

Herman Dude’s Mod Collection


همانطور که از نام ماد Herman Dude’s Mod Collection پیداست، شما در دنیای این ماد دوست داشتنی با مجموعه‌ای ترسناک‌ترین چیزها در بازی GTA V رو به رو خواهید شد. درواقع Herman Dude’s Mod Collection سعی کرده است تا با اضافه کردن کاراکترها، آهنگ‌ها و جامپ‌اسکرهای ترسناک از دنیای سینما و حتی دیگر بازی‌ها به GTA V؛ تجربه این بازی را عملا تبدیل به کابوسی ترسناک کند.

Herman Dude’s Mod Collection به معنای واقعی کلمه ترسناک است و شما در دنیای این ماد، باید خودتان را برای رو به رو شدن با هرچیزی آماده کنید. بنابراین اگر به دنبال یک ماد ترسناک برای هالووین امسال هستید، Herman Dude’s Mod Collection را از دست ندهید.

 The Brazillian Myths


نهایتا اجازه دهید که کارمان را با ماد The Brazillian Myths پایان دهیم. این ماد به معنای واقعی کلمه، یکی از ترسناک‌ترین مادهای بازی GTA V است که تنها چند دقیقه کافیست تا شما به میزان ترسناک بودن The Brazillian Myths پی ببرید.

The Brazillian Myths درباره چندین قتل سریالی در لوس آنتوس است که وظیفه آن‌ها را یک فرقه شیطانی برعهده گرفته است. حال شما باید در دنیای این بازی سعی کنید تا راز و پازل‌های پشت پرده این قتل‌ها را پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.