۵ جایگزین دوست داشتنی برای طرفداران بازی Helldivers 2

اگر دنیای بازی‌های ویدئویی را در طول چند هفته اخیر دنبال کرده باشید، احتمالا با بازی Helldivers 2 آشنایی دارید. یک بازی شاهکار در سبک عناوین شوتر سوم شخص که در سال ۲۰۲۴ منتشر شد و سازنده آن نیز استودیوی Arrowhead Game Studios بود. بازی جدید این استودیو بقدری محبوب شد که دیگر همه‌جا حرف از Helldivers 2 است! این بازی راه صد ساله را یک شبه طی کرد و تنها در مدت چند روز، تبدیل به بهترین بازی استیم و پلی‌استیشن ۵ شد.

<!–

–>

اما اگر به هردلیلی تاکنون موفق به تجربه این بازی نشده‌اید، در این مطلب از ویجیاتو همراه ما باشید تا نگاهی به ۵ جایگزین برتر برای بازی Helldivers 2 داشته باشیم. صحبت از بازی‌هایی است که نه‌تنها به همان اندازه دوست داشتنی و جذاب‌اند، بلکه می‌توان تجربه‌ای خوب از این بازی‌ها نیز داشت. پس بدون معطلی؛ این شما و ۵ جایگزین دوست داشتنی برای طرفداران بازی Helldivers 2 که باید به سراغش بروید.

فهرست محتوا
نمایش

Outriders


برای شروع شاید بد نباشد که به سراغ بازی دوست داشتنی Outriders برویم. عنوانی که در سال ۲۰۲۱ توسط استودیوی People Can Fly ساخته شد و ماموریت انتشار این بازی نیز برعهده استودیوی اسکوئر انیکس بود. این بازی موفق شد تا عملکرد نسبتا خوبی داشته باشد و درست مانند Helldivers 2؛ یک بازی آنلاین با المان‌های شوتر سوم شخص بود. Outriders با استفاده از موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۴ ساخته شده بود و برای کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی و پی‌سی دردسترس بود.


مطلب پیشنهادی:رتبه بندی فیلم های Predator (غارتگر) از بدترین تا بهترینداستان شکار و شکارچی
رتبه بندی فیلم های Predator (غارتگر) از بدترین تا بهترینرتبه بندی فیلم های Predator (غارتگر) از بدترین تا بهترین

Outriders در مقایسه با بازی Helldivers 2 حالا المان‌های جذاب‌تری داشت. داستان در این بازی از اولولیت بیشتری برخوردار بود و پای المان‌های نقش آفرینی نیز Outriders باز شده بود. موضوعی که سبب شد تا این بازی یک گزینه واقعا دوست داشتنی برای افرادی باشد که می‌خواهند یک بازی داستانی جذاب را با دوستانشان تجربه کنند.

Earth Defense Force 5


بازی جذاب Earth Defense Force 5 از آن دسته از بازی‌های دوست داشتنی است که متاسفانه هرگز آن‌طوری که باید دیده نشد. اما با این‌حال اگر به دنبال جایگزینی برای بازی Helldivers 2 هستید، شاید بد نباشد که به سراغ این بازی از استودیوی D3 Publisher بروید. این بازی در سال ۲۰۱۷ برای پلی‌استیشن ۴ و پی‌سی منتشر شد یک بازی شوتر سوم شخص بود که از گیمرها یک قهرمان افسانه‌ای می‌ساخت و به آن‌ها اجازه می‌داد تا ماجراجویی کنند.

بیش از ۱۱۰ ماموریت مختلف و سناریوهای داستانی متنوع، موضوعی هستند که از بازی Earth Defense Force 5 یک عنوان جذاب را ساخته‌اند. عنوانی که شما باید در آن از زمین در مقابل هجوم بیگانگان فضایی دفاع کنید. اما سوال اصلی اینجاست که آیا به اندازه‌ای که باید شجاع هستید تا چنین ماموریتی را در بازی Earth Defense Force 5 قبول کنید؟

Remnant 2


استودیوی بازی‌سازی Gunfire Games پس از آن‌که در سال ۲۰۱۹ موفقیت خوبی را با بازی Remnant: From the Ashes تجربه کرد، فورا دست به کار شد و نسخه دوم این مجموعه را با نام Remnant 2 در سال ۲۰۲۳ عرضه کرد. عنوانی که در همان سال موفق شد تا به جایزه بهترین بازی اکشن سال ۲۰۲۳ دست پیدا کند و یک بازی شاهکار سولزلایک با المان‌های شوتر بود. این بازی موفق شد تا به امتیاز متای ۸۳ برسد و خودش را در میان سایر بازی‌های آن سال ثابت کرد.


مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید کامپیوتر گیمینگ ارزان قیمت | بهمن ۱۴۰۲بهترین سیستم گیمینگ با بودجه پایین
راهنمای خرید کامپیوتر گیمینگ ارزان قیمت | بهمن ۱۴۰۲راهنمای خرید کامپیوتر گیمینگ ارزان قیمت | بهمن ۱۴۰۲

همچنین نسخه دوم فرنچایز Remnant یک عنوان کوآپ – چندنفره بود که به گیمرها اجازه می‌داد تا در دنیایی پساآخرالزمانی موجوداتی عجیب به نام The Roots را نابود کنند. موجوداتی که ظاهری شبیه گیاهان داشتند؛ اما خون‌خوار بودند. از طرفی نیز المان‌های علمی – تخیلی این بازی بود که Remnant 2 را خاص می‌کرد. پس بنابراین اگر به دنبال جایگزینی برای Helldivers 2 هستید، این بازی را نادیده نگیرید.

Deep Rock Galactic


نوبتی هم که باشد، نوبت به بازی Deep Rock Galactic از استودیوی دانمارکی Ghost Ship Games می‌رسد. عنوانی که در سال ۲۰۱۸ از راه رسید و حالا یک بازی شوتر اول شخص با المان‌های کوآپ بود که شما و دوستانتان را درگیر اتفاقات مختلفی می‌کرد. Deep Rock Galactic برای کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی و در نهایت پی‌سی منتشر شد.

بازی Deep Rock Galactic موفق شد تا داستان نسبتا خوبی را نیز ارائه کند. بطوری که گیم‌پلی اصلی این بازی چیزی نزدیک به ۴۰ ساعت به طول می‌انجامید و اگر طرفدار بازی‌های داستانی چند نفره باشید، بازی Deep Rock Galactic قطعا گزینه بسیار خوبی برایتان خواهد بود.

Helldivers


به دنبال بهترین بازی جایگزین برای Helldivers 2 هستید؟ چه چیزی بهتر از نسخه اول این بازی که در سال ۲۰۱۵ منتشر شده! عنوانی که بازهم توسط استودیوی Arrowhead Game Studios ساخته شده بود و حتی با وجود عرضه نسخه دوم این سری؛ همچنان یک گزینه قابل اطمینان است.


مطلب پیشنهادی:نسل‌ های مختلف گیمرها چه فرقی دارن؟ | ویجی کستشما چه نسلی هستید؟
نسل‌ های مختلف گیمرها چه فرقی دارن؟ | ویجی کستنسل‌ های مختلف گیمرها چه فرقی دارن؟ | ویجی کست

گرافیک خوب این بازی؛ موسیقی‌متن و صداگذاری آن و در نهایت اتمسفر کلی بازی Helldivers؛ سبب شده تا این بازی علی‌رغم حضور برادر کوچک‌تر خودش؛ همچنان یک بازی دوست داشتنی برای افرادی باشد که به دنبال یک جایگزین خوب برای Helldivers 2 می‌گردند.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.