۴ نکته که هنگام خرید بهترین کاپشن مردانه اهمیت دارد

در روزهای سرد زمستانی، اولین لباسی که در ظاهر یک فرد متوجه آن می‌شوید چیست؟ کفش او؟ نه، پایین‌تر از آن است که در نگاه اول به چشم بخورد. پیراهن یا شلوار او؟ اغلب در اولین نگاه آن‌ها را نمی‌بینیم چون اغلب با یک لباس دیگر یعنی کاپشن پوشیده شده‌اند. کاپشن‌های مردانه اولین لباس‌های زمستانی هستند که هر کسی از ظاهر شما می‌بیند. بنابراین، باید شیک‌ترین و بهترین کاپشن مردانه را انتخاب کنید تا استایلی جذاب داشته باشید. در این مقاله، درباره‌ی مهم‌ترین نکات برای خرید یک کاپشن مردانه شیک و باکیفیت و بهترین برند کاپشن مردانه توضیح می‌دهیم.

نکات مهم برای خرید بهترین کاپشن مردانه زمستانی

نکات مهم برای خرید بهترین کاپشن مردانه زمستانی

بهترین کاپشن مردانه می‌تواند برای سال‌های سال به جزئی جدایی‌ناپذیر از کمد لباس‌های زمستانی شما تبدیل شود. اگر کاپشنی شیک و بادوام بخرید، تا چند سال آینده نیازی به خرید کاپشن جدید نخواهید داشت.

بهترین کاپشن‌های مردانه معمولا قیمت بیشتری دارند اما این صرف هزینه در نهایت به نفع شما تمام خواهد شد. برای خرید کاپشنی باکیفیت که تمام طول زمستان شما را گرم کند، باید به ۴ نکته توجه کنید که آن‌ها را در ادامه می‌خوانید.

۱. زمان و مکان استفاده از کاپشن

۱. زمان و مکان استفاده از کاپشن

یکی از اولین و مهم‌ترین نکاتی که باید موقع خرید کاپشن در نظر بگیرید این است که چه زمانی و کجا از این لباس استفاده می‌کنید. آیا قرار است که این کاپشن هنگام رفت و آمد به محل کار شما را گرم نگه دارد؟ آیا از این لباس برای پیاده‌روی در هوای سرد یا کمپینگ‌های زمستانی استفاده خواهید کرد؟ آیا برای سفر به منطقه‌ای بسیار سرد برنامه‌ریزی می‌کنید؟

آگاهی از شرایط آب و هوایی که در آن کاپشن را می‌پوشید، در تصمیم‌گیری برای خرید آن نقش مهمی دارد. بیشتر کاپشن‌ها نوعی درجه‌بندی دمایی دارد که در آن میانگین پایین‌ترین دمایی که در آن کاپشن شما را گرم نگه می‌دارد مشخص می‌شود.

کسانی که در مناطق معتد‌ل‌تر زندگی می‌کنند، باید کاپشنی سبک‌تر با درجه‌ی حرارتی بالاتر مثل منفی۶ درجه‌ی سانتی‌گراد بخرند و آن‌هایی که در مناطق سردسیر هستند باید سراغ کاپشن‌هایی با درجه‌ی حرارت مناسب آن انتخاب کنند. انتخاب این درجه حرارت برای هر فرد نیز متفاوت است چون افراد بر اساس عواملی مانند نوع بدن، ژنتیک، متابولیسم بدن و سوابق بیماری در برابر سرما مقاومت متفاوتی دارند.

از آن گذشته، درجه‌بندی دمای کاپشن با شرایطی مانند میزان سرمای بادهایی که می‌وزد یا رطوبت آب و هوای شهر شما سنجیده نمی‌شود اما چنین مسائلی هم ممکن است بر میزان راحتی کاپشن شما تأثیر بگذارند.

۲. وزن کاپشن و جنس عایق آن

۲. وزن کاپشن و جنس عایق آن

توان پر کردن معیار دیگری است که در انتخاب بهترین کاپشن مردانه اهمیت دارد. توان پر کردن نشان دهنده‌ی کیفیت موادی است که داخل عایق یک کاپشن به کار می‌روند. این میزان به صورت عددی بیان می‌شود و معمولا از ۳۰۰ تا ۹۰۰ متغیر است.

هر چه توان پر کردن یک کاپشن بیشتر باشد، آن کاپشن گرم‌تر است و البته قیمت بیشتری دارد. هنگام خرید کاپشن بهتر است که به دنبال عدد حداقل ۶۰۰ باشید. علاوه بر عدد توان پر کردن کاپشن باید به وزن آن نیز توجه کنید. کاپشنی‌ که وزن سبک‌تر با توان پر کردن بیشتر دارد بهترین و احتمالا گران‌ترین مدل کاپشن مردانه است.

۳. راحتی کاپشن

راحتی کاپشن مردانه

نکته‌ی مهم دیگر در انتخاب بهترین کاپشن مردانه یا پسرانه توجه به میزان راحتی آن است. بسیاری از کاپشن‌های مردانه موجود در بازار ابتدایی‌ترین ویژگی‌های یک کاپشن را دارند و می‌توانید از آن‌ها برای گرم و خشک ماندن استفاده کنید.

بهترین مدل کاپشن مردانه کاپشنی است که برایتان راحت باشد و تهویه مناسب داشته باشد. برخی از ویژگی‌های کاپشن نیز در میزان راحتی آن نقش دارند. کلاه خزدار، زیپ باکیفیت و جیب آستردار از جمله این ویژگی‌ها هستند.

۴. ضد آب یا مقاوم در برابر آب؟

۴. ضد آب یا مقاوم در برابر آب؟

هنگام خرید کاپشنی باکیفیت باید به این نکته نیز توجه کنید که کاپشن مورد نظرتان ضد آب است یا مفاوم در برابر آب. این دو اصطلاح شبیه به یکدیگرند اما معانی بسیار متفاوتی دارند. زمانی که تولید کننده‌ی یک کاپشن آن را به عنوان کاپشنی مقاوم در برابر آب معرفی می‌کند، منظورش این است که پارچه‌های به کار رفته در کاپشن می‌توانند از شما در برابر خیس شدن در باران یا برف خفیف برای مدت کوتاهی محافظت کنند.

کاپشن‌های مقاوم در برابر نسبت به کاپشن‌های ضد آب در برابر رطوبت مقاومت کمتری دارند، سبک‌تر و ارزان‌تر هستند. در مقابل، کاپشن ضد آب، از شما در شرایط مختلف آب و هوایی حتی در باران‌های سیل‌آسا و کولاک‌های شدید محافظت می‌کند. این نوع کاپشن معمولا جنس ضخیم‌تری دارد و نسبت به کاپشن مقاوم در برابر آب گران‌تر است.

خرید بهترین کاپشن چرم مردانه

معمولا یکی از گزینه‌های اصلی کسانی که به دنبال بهترین کاپشن مردانه هستند، کاپشن چرم است. برای خرید کاپشن چرم مردانه باکیفیت که سال‌های سال دوام بیاورد باید به ۴ نکته‌ی مهم توجه کنید:

  • استایل با کاپشن؛ کاپشن چرم بمب‌افکن برای راحتی و گرم ماندن ساخته شده است. بنابراین، اگر این ویژگی‌ها برای شما اهمیت دارند، یک کاپشن چرم بمب‌افکن بهترین گزینه برای شماست. اگر کاپشن چرمی می‌خواهید که بتوان زیر آن لباس‌های بیشتری پوشید، یک کاپشن چرم موتورسواری گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. خرید کاپشن‌های بلند مردانه هم بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال لباسی گرم و بلند هستند.
  • نوع چرم به کار رفته در کاپشن؛ اگر کاپشن نرم و سبک می‌خواهید، چرم گوساله، بز یا بره را انتخاب کنید. البته، هر چه وزن کاپشن چرم سبک‌تر باشد، احتمال زودتر پاره شدن آن بیشتر است.
  • موقعیتی که کاپشن را در آن می‌پوشید؛ فراموش نکنید که کاپشن چرم طبیعتا یک لباس غیررسمی محسوب می‌شود و نمی‌توانید آن را در هر موقعیتی بپوشید. با وجود این، اگر در محیطی غیررسمی کار می‌کنید، می‌توانید یک کاپشن چرم بمب‌افکن یا موتورسواری را همراه با پیراهن مجلسی، شلوار پشمی و کفش‌های چرمی بپوشید. به طور کلی، هر چه تزیینات یک کاپشن کمتر باشد، آن کاپشن غیررسمی‌تر است.
  • کیفیت کاپشن چرم؛ زمان انتخاب کاپشن چرم باید به دانه‌های چرم آن، کیفیت دوخت، جنس آستر و جنس زیپ آن توجه کنید. این عوامل در کیفیت کاپشن چرم نقش مهمی ایفا می‌کنند.
کاپشن مردانه مدل M3510

بهترین برندهای کاپشن مردانه

برای انتخاب بهترین کاپشن های مردانه باید بهترین برندهای کاپشن مردانه را بشناسید. در ادامه، ویژگی‌های ۱۰ برند مشهور کاپشن مردانه در سراسر جهان را می‌خوانید.

۱. هلی هانسن (Helly Hansen)

کاپشن مردنه helly hansen

هلی هانسن با بیش از ۱۰۰ سال سابقه تولید لباس‌های گرم زمستانی برای شرایط دشوار آب و هوایی مناسب‌تر است. کاپشن‌های این برند نروژی اغلب تمام ویژگی‌هایی که از یک کاپشن مردانه انتظار دارید را دارند.

این کاپشن‌ها علاوه بر جنس و کیفیت مناسب، جزئیاتی جذاب مانند زیپ باکیفیت و جیب‌های نسبتا بزرگ دارند. جنس عایق آن‌ها نیز طوری انتخاب می‌شود که از شما در برابر آب و هوای سرد و بارانی محافظت کند. کاپشن‌های این برند اغلب ضد آب هستند. کاپشن‌های برند هلی هانسن معمولا برای گردش زمستانی در هوای آزاد مناسب هستند.

۲. جک وولفسکین (Jack Wolfskin)

کاپشن مردنه Jack-Wolfskin

کاپشن‌های جک وولفسکین همراه مورد علاقه‌ی شما در سفرهای زمستانی خواهند بود. کاپشن‌های این برند آلمانی طراحی شیک و کیفیتی متمایز دارند. پارچه‌ی بیرونی کاپشن‌های جک وولفسکین در برابر سرمای شدید مقاوم است.

این کاپشن‌ها نیز اغلب به عنوان کاپشن‌های ضد آب شناخته می‌شوند و در روزهای سرد و سخت زمستانی شما را گرم و خشک نگه می‌دارند. عایق درون کاپشن‌های جک وولفسکین نیز معمولا با الیاف مصنوعی بازیافتی ساخته می‌شود که برای علاقه‌مندان به طبیعت انتخاب جالبی خواهد بود.

ویژگی‌هایی مانند کلاه و خزهای جداشدنی، جیب‌های داخلی و بیرونی و سرآستین‌های داخلی نیز از جمله سایر مزایای کاپشن‌های این برند هستند.

۳. نورث فیس (North Face)

کاپشن مردانه برند

هنگام انتخاب بهترین برند کاپشن مردانه خارجی همیشه نورث فیس یکی از گزینه‌های اصلی شیک‌پوش‌هاست. کاپشن‌های این برند آمریکایی برای گردش‌های زمستانی عالی هستند چون از شما در برابر رطوبت و سرمای سخت محافظت می‌کنند و در عین حال شما را گرم نگه می‌دارند.

زیپ‌های تمام قد، منافذی برای تهویه‌ی بهتر کاپشن و کلاه‌های قابل تنظیم به شما این امکان را می‌دهند که در فصل سرد نیز شیک و جذاب به نظر برسید.

۴. فیالراون (Fjallraven)

کاپشن مردانه Fjallraven

فیالراوان یکی از برندهای تولیدکننده بهترین کاپشن مردانه جهان است که کاپشن‌هایی گران‌قیمت اما با کیفیتی استثنایی تولید می‌کند. این برند سوئدی کاپشن‌هایی تولید می‌کند که می‌توانند از شما در برابر آب و هوای سرد و بارانی و حتی دمای یخبندان محافظت کنند.

جیب‌های بزرگ زیپ‌دار، کلاه‌هایی با لبه پشمی و آسترهایی از جنس خز مصنوعی مهم‌ترین ویژگی‌های کاپشن‌های این برند هستند. البته، برخی از مدل‌های کاپشن این برند در بارندگی‌های شدید ۱۰۰ درصد ضد اب نیستند و آبی که جذب می‌کنند ممکن است وزن کاپشن را بسیار سنگین کند. با وجود این، می‌توانید این کاپشن‌ها را واکس بزننید تا کاملا در برابر آب مقاوم شوند.

۵. آرک ترکس (Arc’teryx)

آرک ترکس (Arc’teryx)

کاپشن‌های این برند کانادایی طوری طراحی می‌شوند که در محیط‌های شهری در زمستان‌های سخت گرم بمانید. این کاپشن‌ها طراحی شیک و جزئیاتی جذاب دارند. جیب‌های مختلف، زیپ‌های دوطرفه، سرآستین‌های داخلی و مقاومت بالا در برابر آب از جمله جزئیات منحصربه‌فرد کاپشن‌های آرک ترکس به شمار می‌روند.

۶. ویلسون (Wilsons)

اگر از حرفه‌ای‌ها نام بهترین برند کاپشن چرم مردانه را بپرسید، احتمالا یکی از اولین‌ نام‌هایی که می‌شنوید، ویلسون است. این برند آمریکایی کاپشن‌های چرم باکیفیتی تولید می‌کند که تا آخر عمر در کمد لباس‌های زمستانی شما دوام می‌آورند. رنگ‌های مختلف و طرح‌های جذاب کاپشن‌های این برند را می‌توانید با لباس زمستانی مورد علاقه خود ست کنید و ظاهری شیک پیدا کنید.

کاپشن مردانه Wilsons

۷. واکو (Vakko)

واکو بهترین برند کاپشن مردانه ترکیه است که کاپشن‌هایی گران‌قیمت با طراحی کلاسیک دارد. این برند ترکی معمولا برای طراحی مدل‌های خود از طرح‌های انگلیسی الهام می‌گیرد. پس اگر هنگام مقایسه‌ی کاپشن‌های این شرکت با مدل‌های انگلیسی آن‌ها را شبیه به یکدیگر دیدید، نباید تعجب کنید. البته، کاپشن‌های واکو اغلب فقط طراحی شیک و زیبایی دارند اما وقتی آن‌ها را در هوای بسیار سرد بپوشید، به این نتیجه می‌رسید که نسبت به رقبای بزرگ خود حرفی برای گفتن ندارند.

کاپشن مردانه مدل N-A300

۸. پاتاگونیا (Patagonia)

کپشن مردانه پاتاگونیا (Patagonia)

نمی‌توان از کاپشن‌هایی که به عنوان بهترین مارک کاپشن مردانه در جهان شناخته می‌شوند نام برد اما از پاتاگونیا حرفی نزد. کاپشن‌هایی از جنس باکیفیت و عایق‌های معمولا طبیعی، وزنی سبک، گرما و راحتی کاپشن‌های این شرکت شناخته شده در کنار پوششی ضد آب، جیب‌های گرم و جیب‌های زیپ‌دار داخلی برخی از ویژگی‌های بهترین مدل‌های کاپشن پاتاگونیا هستند.

۹. آر ای آی (REI)

کاپشن مردانه REI

به دنبال بهترین مارک کاپشن پسرانه هستید؟ آر ای آی یکی از بهترین گزینه‌های شماست. کاپشن‌های این برند آمریکایی به اندازه‌ای شما را گرم نگه می‌دارند که هنگام خارج شدن از خانه در روزهای سرد زمستانی به لباس‌های زیر کاپشن نیازی نخواهید داشت.

کاپشن‌های مقاوم در برابر آب، با سرآستین‌ها و کلاه‌های عایق در برابر سرما و رطوبت این شرکت برای فعالیت در هوای سرد زمستانی مناسب هستند. وزن این کاپشن‌ها معمولا سبک‌تر از کاپشن‌های رقباست و به شما امکان فعالیت و تحرک بیشتر را می‌دهد.

۱۰. کانادا گوس (Canada Goose)

کاپشن مردانه Canada Goose

قطعا فهرست بهترین کاپشن مردانه جهان بدون نام کانادا گوس ناقص خواهد بود. این شرکت کانادایی کاپشن‌هایی برای سخت‌ترین شرایط آب و هوایی طراحی و تولید می‌کند. همه‌ی کاپشن‌های کانادا گوس با پارچه‌هایی منحصربه‌فرد ساخته می‌شوند و جزئیاتی جذاب و خیره کننده دارند. کاپشن‌های این برند کانادایی طوری طراحی و تولید می‌شوند که از شما در برابر سخت‌ترین شرایط آب و هوایی محافظت کنند. البته، این کاپشن‌ها معمولا قیمت بالایی دارند.

کلام آخر

با سردتر شدن هوا معمولا به فکر تهیه بهترین کاپشن مردانه میفتیم، اما برای خرید این لباس گرم زمستانی باید دقت کرد. مسلما دوست ندارید که کاپشنی با جنسی بی‌کیفیت بخرید که در خوش‌بینانه‌تر حالت برای یک زمستان دوام بیاورد. اگر برای خرید کاپشن چرم یا غیرچرم به جنس، سبکی، راحتی، عایق و هرآنچه توضیح دادیم توجه کنید، قطعا کاپشنی باکیفیت، زیبا و بادوام خواهید داشت که با هر استایلی هماهنگ می‌شود.

برای خرید کاپشن‌های رسمی معمولا باید جنسی غیر از چرم انتخاب کنید، اما در موقعیت‌های عادی یا محل کاری با فضای راحت می‌توانید از کاپشن‌های چرمی استفاده کنید. در این مقاله، شما را با ۱۰ نام مشهور در زمینه‌ی تولید کاپشن آشنا کردیم. کاپشن‌های این برندها معمولا در مقایسه با کاپشن‌های دیگر قیمت بیشتری دارند اما در عوض، با خرید کاپشنی با این مارک‌های شناخته شده برای یک عمر از خرید کاپشن مردانه معاف می‌شوید.

این کاپشن‌ها جنسی زیبا و باکیفیت دارند که به این زودی‌ها از مد نمیفتد و برای سال‌های سال به عضوی جدایی‌ناپذیر از کمد لباس‌های زمستانی شما تبدیل خواهند شد. به نظر شما نام چه برندهای دیگری در این فهرست خالی است؟ از تجربه خود در زمینه خرید بهترین کاپشن مردانه برایمان بگویید.

کاپشن مردانه مدل SH-339

۸۲۰,۰۰۰

تومان

کاپشن مردانه مدل S007

۶۸۸,۰۰۰

تومان

منبع: campingsecrets

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.