۱ درصد باتری شیائومی ۱۳ اولترا ۱ ساعت گوشی را روشن نگه می‌دارد

شیائومی قصد دارد تا دو روز دیگر گوشی شیائومی ۱۳ اولترا را معرفی کند. گوشی هوشمندی که دوربین‌های فوق العاده‌ای دارد و به نظر می‌رسد که باتری شگفت‌انگیزی هم خواهد داشت. شیائومی ادعا کرده که یک درصد باتری شیائومی ۱۳ اولترا تا یک ساعت گوشی را روشن نگه می‌دارد. این رکورد خیره کننده به واسطه تراشه Surge P2 و تراشه Surge G1 رخ می‌دهد که توسط خود شیائومی ساخته شده‌اند.

شیائومی ۱۳ اولترا و چیت باتری جدید

شیائومی ۱۳ اولترا که در تاریخ ۱۸ آوریل معرفی می‌کند به دوربین‌هایی مجهز شده که شرکت لایکا آن‌ها را تنظیم کرده است. با این حال شیائومی کمی زودتر از معرفی رسمی این گوشی اعلام کرد که باتری شیائومی ۱۳ اولترا فوق‌العاده خواهد بود. شیائومی اعلام کرد که این گوشی جدید به چیپ باتری جدیدی مجهز شده که Surge P2 و Surge G1 نام دارد.

هنوز اطلاعاتی درباره چیت Surge G1 نمی‌دانیم، اما می‌داین که تراشه Surge P2 نسل بعدی تراشه Surge P1 به حساب می‌آید که روی گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ قرار گرفته بود. شیائومی اعلام کرده بود که تراشه P1 عملکرد باتری را بهبود می‌بخشد و از گرم شدن گوشی هم جلوگیری می‌کند و حتی باعث می‌شود که گوشی در زمان شارژ شدن بسیار بهینه عمل کند.

Xiaomi 13 Ultra Battery

تراشه جدید که Surge P2 نام دارد تاثیر بیشتری روی عملکرد باتری گذاشته است. شیائومی ادعا کرده که یک درصد ظرفیت باتری این گوشی می‌تواند تا یک ساعت گوشی را روشن نگه دارد. البته که در این حالت باید ویژگی Emergency Battery Mode فعال باشد.

تصویر لو رفته از گوشی شیائومی ۱۳ اولترا

تا این لحظه تایید شده که شیائومی ۱۳ اولترا دوربین‌های با کیفیتی دارد. این گوشی از چهار دوربین پشت استفاده می‌کند. دوربین اصلی این گوشی به حسگر IMX989 سونی مجهز شده که ۵۰ مگاپیکسلی است. این دوربین یک لنز کمی ۵۰ مگاپیکسلی IMX858 هم دارد. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که شیائومی ۱۳ اولترا به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ مجهز شده است.

ads

انیمیشن های جدید ۲۰۲۲-۲۰۲۳ که نباید از دست بدهید.

انیمیشن جدید – تبلیغ پایین تمام مطالب

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.