۱۵ مورد از کمیاب‌‌ترین آیتم‌هایی که شما می‌توانید در دنیای ماینکرفت پیدایشان کنید

ماینکرفت یکی از دوست داشتنی‌ترین بازی‌های صنعت ویدیوگیم است که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. وقتی این بازی برای اولین‌بار توسط استودیوی موجانگ منتشر شد، هیچکسی حتی فکرش را هم نمی‌کرد که روزی چنین عنوانی بتواند به این موفقیت بزرگ برسد. دستاوردها و موفقیت‌های این بازی بقدری بودند که سازندگان ماینکرفت، آن را برای پلتفرم‌های مختلفی از جمله پلتفرم موبایل پورت کردند و همین موضوع؛ باعث مقبولیت چندین و چند برابری بازی دوست داشتنی ماینکرفت شد. بطوری که امروزه اگر شما سری به دنیای این بازی بزنید، چیزهای بسیار زیادی را پیدا خواهید کرد که می‌توانند شما را شگفت‌زده کنند. همچنین آپدیت‌های اخیری که برای این بازی جذاب منتشر شده است نیز؛ تاثیر بسزایی در روند جذابیت ماینکرفت داشته است و امروزه دیگر می‌توان از این بازی انتظارات بسیار بالایی داشت.

همچنین بازی ماینکرفت روی پلتفرم موبایل یکی از موفقیت‌ترین عناوینی است که تاکنون برای گوشی‌های هوشمند منتشر شده. این بازی مجموعه‌ای کامل از المان‌های خلاقانه و موضوعات دوست داشتنی است که به بازیکنان آزادی عمل بی‌حد و مرزی را می‌دهند. بنابراین در این بین؛ اگر شما نیز طرفدار این بازی دوست داشتنی موبایلی هستید، در این مطلب همراه ویجیاتو باشید تا باهم یک‌بار دیگر سفری اسرارآمیز به دنیای پلتفرم موبایل داشته باشیم و نگاهی به ۱۵ مورد از کمیاب‌ترین آیتم‌های بازی ماینکرفت بیندازیم که شما می‌توانید در دنیای این موبایلی آن‌ها را پیدا کنید و به سراغشان بروید.

Emerald Ore


بسیاری از بازیکنان قدیمی بازی ماینکرفت، هنوز هم باور دارند که Diamond Ore یکی از کمیاب‌ترین سنگ‌هایی است که شما می‌توانید در بازی پیدا کنید. اما خب راستش را بخواهید، این موضوع چندان هم درست نیست. زیرا با انتشار آپدیت Caves and Cliffs؛ دیگر پیدا کردن این آیتم چندان هم سخت نیست و Diamond Ore به نوعی جایش را به Emerald Ore داده است. این موضوع به آن معناست که شما برای پیدا کردن این آیتم، طبیعتا باید مدت زمان بیشتری را صرف گشت و گذار در غارها و معادن بازی ماینکرفت کنید. Emerald Ore اکنون حدود ۳۰ برابر کمیاب‌تر از آیتم Diamond Ore است و بد نیست که در جایگاه اول این لیست به سراغ Emerald Ore برویم.


مطلب پیشنهادی:با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبازیگران صحنه تقابل IO و The Seven
با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبا مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شوید

خوشبختانه این امکان وجود دارد که شما Emerald‌ها را از لوت باکس‌های حاضر در بازی نیز پیدا کنید. اما اگر به صورت طبیعی و در طی گشت و گذار در معان بازی با Emerald Ore‌ها رو به رو شدید، باید خودتان را جزو یکی از خوش شانس‌ترین پلیرهای این بازی بدانید. همچنین شما می‌توانید با استفاده از Emerald Ore‌ها با دیگر ولیجرهای بازی تجارت کنید و از طرفی این آیتم را بیشتر می‌توان در مناطق کوهستانی بازی ماینکرفت پیدا کرد.

Chorus Fruit


این میوه جهنمی را تنها می‌توان در قسمت End بازی موبایلی ماینکرفت پیدا کرد که همین موضوع باعث کمیابی Chorus Fruit شده است. آیتم Chorus Fruit قابلیت‌های خاصی را به بازیکنان می‌دهد. شما می‌توانید با خوردن این میوه تا ۸ بلاک در جهات مختلف تلپورت کنید. همچنین Chorus Fruit می‌تواند تا ۴ میزان از سلامتی شما را مجددا پر کند که بنظر می‌رسد ارزش ریسک برای پیدا کردن Chorus Fruit آن‌هم در End را دارد.

همچنین برای پیدا کردن این آیتم باید با استفاده از پرتال End به این بخش از بازی بروید. سپس شما می‌توانید درست در کنار برج‌های مرجانی این قسمت از بازی؛ درخت‌های این میوه را پیدا کنید که با از بین بردن آن‌ها، می‌توانید این میوه را پیدا کنید. منتهی باید توجه داشته باشید که تنها ۵۰٪ احتمال پیدا کردن Chorus Fruit به ازای هر درخت در دنیای ماینکرفت وجود دارد.

Echo Shard


Echo Shard‌ها یکی از کمیاب‌ترین آیتم‌هایی هستند که در طی آپدیت‌های اخیر به دنیای بازی ماینکرفت اضافه شده‌اند و آن‌ها را تنها می‌توان در شهرهای باستانی – Ancient Cities – دنیای ماینکرفت پیدا کرد. همچنین از طرفی نیز شما می‌توانید از Echo Shard‌ها برای ساخت قطب‌نما در دنیای این بازی دوست داشتنی استفاده کنید. شما می‌توانید با استفاده از قطب‌نماهایی که با Echo Shard‌ها ساخته‌اید، به جایی که قبلا مرده‌اید بازگردید و لوت‌ها و آیتم‌های از دست رفته خودتان را مجددا به دست بیاورید که این موضوع می‌تواند واقعا در دنیای ماینکرفت، المانی کلیدی باشد.


مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگکدام گوشی کمپانی سامسونگ را باید انتخاب کرد؟!
راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگراهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ

شهرهای باستانی لوکشین‌هایی هستند که می‌توان آن‌ها در مناطق تاریک و عمیق دنیای ماینکرفت پیدایشان کرد؛ منتهی با این‌حال پیدا کردن این شهرها ابدا موضوعی ساده نیست. همچنین نه‌تنها پیدا کردن این شهرها موضوعی بسیار دشوار است، بلکه برای به دست آوردن Echo Shard‌ها نیز شما باید به شدت خوش‌ شانس باشید. شما می‌توانید این آیتم را تنها در صندوق‌هایی که در این شهرها وجود دارند، پیدا کنید. منتهی با این‌حال تنها ۲۹.۸ درصد احتمال دارد که شما بتوانید Echo Shard‌ها پیدا کنید. همچنین این صندوق‌ها تنها ۱ الی ۳ آیتم Echo Shard‌ به شما می‌دهند که شما برای ساخت قطب‌نما نیاز به ۸ Echo Shard دارید که این موضوع به خودی خود، ماموریتی غیرممکن است.

Elytra


Elytra‌ها یکی دیگر از کمیاب‌ترین آیتم‌هایی هستند که در دنیای بازی ماینکرفت حضور دارند. شما می‌توانید این آیتم را در کشتی‌هایی که در End وجود دارند، پیدا کنید. همچنین این آیتم تنها آیتمی است که به بازیکنان امکان پرواز در دنیای ماینکرفت را می‌دهد. شما می‌توانید پس از کشتن اژدهای End؛ به سراغ کشتی‌های این بخش بروید و Elytra‌ها را پیدا کنید. البته این موضوع چندان هم ساده نیست! زیراکه در این کشتی‌ها موجوداتی به نام Shulkers وجود دارند که نگهبان این بال‌های جادویی هستند و از آن محافظت می‌کنند.

پرواز کردن در دنیای بازی ماینکرفت، یکی از دوست داشتنی‌ترین چیزهایی است که هرکسی می‌توانید در دنیای این بازی به سراغش برود. همچنین Elytra می‌تواند تاثیر بسزایی در روند گیم‌پلی بازی داشته باشد که درست به همین دلیل ارزش ریسک کردن را دارد. همچنین شما می‌توانید با استفاده از جادوی فانتوم‌ها، این آیتم را تعمیر کنید.

Sponge


برای افرادی که از سازه‌های آبی در دنیای ماینکرفت‌شان استفاده می‌کنند، Sponge‌ها یکی از کاربردی‌ترین بلاک‌هایی هستند که در دنیای این بازی می‌توانند به سراغشان بروند. هرچند که به دست آوردن این آیتم ابدا کاری ساده نیست؛ اما با این‌حال تاثیر آن در دنیای ماینکرفت بقدری است که نمی‌تواند آن را نادیده گرفت. شما می‌توانید با استفاده از Sponge‌ها، مقدار بسیار زیادی از آب‌های اقیانوس‌ها، دریاها و یا حتی دریاچه‌های بازی ماینکرفت را جذب کنید و در دل اقیانوس‌های بازی ساخت و ساز کنید.


مطلب پیشنهادی:نسخه جاوا ماینکرفت در اندروید؟ | معرفی لانچرهای اندرویدی نسخه جاوانسخه جاوا را در اندروید تجربه کنید
نسخه جاوا ماینکرفت در اندروید؟ | معرفی لانچرهای اندرویدی نسخه جاوانسخه جاوا ماینکرفت در اندروید؟ | معرفی لانچرهای اندرویدی نسخه جاوا

شما می‌توانید این آیتم را از طریق ۲ روش به دست بیاورید. اول راه این است که شما در ماینکرفت به سراغ بناهای مدفون شده در اقیانوس‌های بازی بروید و به دنبال Sponge‌ها بگردید. همچنین پس از کشتن یکی از Elder Guardian‌ها شما می‌توانید این آیتم را پیدا کنید. منتهی برای استفاده از Sponge‌ها شما باید در ابتدا آن‌ها را خشک کنید. برای خشک کردن این آیتم نیز شما می‌توانید بلاک Sponge را به بخش Nether بروید و با استفاده از آتشی که در آن‌جا وجود دارد، Sponge‌ها را فورا خشک کنید.

Dragon’s Breath


Dragon’s Breath یکی از مهم‌ترین آیتم‌هایی است که شما می‌توانید آن را در دنیای بازی ماینکرفت پیدا کنید. این آیتم اجازه ساخت اسپل‌ها و معجون‌های مختلفی را به شما می‌دهد که از آن‌ها می‌توان در روند بازی استفاده کرد. Dragon’s Breath مناسب آن دسته از افرادی است که به دنبال ساخت اسپل‌هایی کمیاب، و یا ارتقای معجون‌هایشان هستند. منتهی با تمام این توضیحات، پیدا کردن این آیتم ابدا کاری ساده نیست و بلکه می‌تواند موضوعی واقعا چالش برانگیز باشد.

منتهی اگر جزو بازیکنان شجاع ماینکرفت هستید، باید با استفاده از پرتال End به این قسمت از بازی بروید. پس از ورود به این قسمت، برای پیدا کردن Dragon’s Breath؛ شما باید با اژدهای End مبارزه کنید. منتهی پیش از آن‌که به سراغ مبارزه با این هیولا بروید، بهتر است که چندین بطری خالی همراه خودتان داشته باشید تا بتوانید با استفاده از همین بطری‌ها، نفس اژدهای End را جمع کنید. خوشبختانه اگر شما بتوانید که در مقابل حمله‌های اژدهای End مقاوت کنید، احتمال زیادی وجود دارد که بتوانید Dragon’s Breath را پیدا کنید.

Sea Lantern


Sea Lantern‌ها یکی از زیباترین بلاک‌های بازی هستند که می‌توانند به روشنایی سازه‌هایتان کمک کنند و بسیاری از بازیکنان برای روشنایی و زیبایی هرچه بیشتر ساختمان‌هایشان، به سراغ این آیتم می‌روند. منتهی همانطور که احتمالا حدس زده‌اید، پروسه به دست آوردن Sea Lantern‌ها ابدا پروسه‌ای ساده نیست. شما برای پیدا کردن این آیتم در ابتدا باید ابزار آلات خودتان را با استفاده از Silk Touch ارتقا دهید، سپس باید به سراغ بلاک Sea Lantern بروید و آن‌ها از بین ببرید. در صورت از بین بردن آن‌ها، شما می‌توانید ۳ کریستال Prismarine پیدا کنید که از آن‌ها برای ساخت Sea Lantern‌ها استفاده می‌شود.


مطلب پیشنهادی:اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!چیزهایی که احتمالا نداری!
اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!

همچنین شما بلاک Sea Lantern می‌توانید در معابد و بناهای مدفون شده در دل اقیانوس‌های بازی پیدا کنید. هنگامی که شما ۵ کریستال Prismarine پیدا کردید، شما به تعدادی Prismarine Shard نیز احتیاج خواهید داشت که می‌توان آن‌ها تنها با کشتن Guardian‌ها و یا Elder Guardian‌ها به دست آورد. نهایتا باید گفت که هرچند ساخت Sea Lantern ماموریتی بسیار دشوار است، اما برای بسیاری از بازیکنان؛ استفاده از چنین بلاکی ضرورت خاص خودش را دارد.

Head


این آیتم تزئینی را عمدتا می‌توان از طریق روش‌های بسیاری به دست آورد. اما با این‌حال هیچکدام از این روش‌ها ساده نیستند و برای همین؛ این موضوع باعث شده است تا ما در این لیست نگاهی به این مورد داشته باشیم. عمدتا می‌توان این آیتم را پس از کشتن ماب‌های بازی به دست آورد. برای مثال این احتمال وجود دارد که پس از کشتن Wither Skeleton؛ این ماب سر خودش را به عنوان یک تروفی دراپ کند که شما می‌توانید از این آیتم‌ها استفاده‌های مختلف بسیاری کنید.

همچنین این سرها علاوه بر اینکه می‌توانند یک آیتم تزئینی جذاب باشند، این امکان را نیز فراهم کرده‌اند که بازیکنان از آن‌ها به عنوان کلاه‌خود نیز استفاده کنند. این کلاه‌خودها نه‌تنها میزان آسیب‌پذیری شما را بیشتر می‌کنند و درست مانند یک سپر عمل می‌کنند، باعث می‌شود که برخی از ماب‌های بازی دیرتر متوجه حضورتان شوند و گیم‌پلی بازی را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهند.

Nether Star


Nether Star جزو آن دسته از آیتم‌هایی است که در نگاه اول چندان کمیاب بنظر نمی‌رسد. همچنین شما می‌توانید از این آیتم برای ساخت Beacon‌ها در دنیای بازی ماینکرفت استفاده کنید. اما با این‌حال؛ پروسه به دست آوردن Nether Star ابدا موضوعی ساده نیست که شما بخواهید آن را نادیده بگیرید. به این ترتیب، شما برای پیدا کردن Nether Star باید به سراغ یکی از سخت‌ترین باس‌های بازی ماینکرفت به نام Wither بروید و پس از کشتن آن؛ این ستاره دوست داشتنی از این هیولا دراپ خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Goat Simulator 3ابزار خیمه‌شب بازی بزهای آشوب افکن!
بررسی بازی Goat Simulator 3بررسی بازی Goat Simulator 3

پروسه به دست آوردن Nether Star هرچند که نگاه اول موضوعی سخت و تقریبا غیرممکن بنظر می‌رسد، اما متاسفانه و یا خوشبختانه، این آیتم یکی از مهم‌ترین ابزار مورد نیاز برای ساخت Beacon‌ها در ماینکرفت است و اگر شما به دنبال ساخت این آیتم هستید، باید خطر مبارزه با Wither را بپذیرید و با آغوشی باز دل به دریای مبارزه با این باس بزنید.

Totem of Undying


آیتم Totem of Undying یکی از کاربردی‌ترین آیتم‌ها و در عین‌حال یکی از کمیاب‌ترین چیزهایی است که شما می‌توانید آن را در دنیای بازی ماینکرفت پس از کشتن ماب‌ها و دشمنان این بازی پیدا کنید. این آیتم اگرچه پروسه‌ای سخت برای به دست آوردنش؛ پیش روی شما قرار می‌دهد، اما با این‌حال ارزش آیتم Totem of Undying بقدری است که ابدا نمی‌توان به همین سادگی از کنارش گذشت. اگر شما در مبارزات خودتان این مجسمه را در دست داشته باشید، Totem of Undying به محض تمام شدن جان‌هایتان در ماینکرفت، مجددا میزان سلامتی شما را پر خواهد کرد.

با این‌حال تنها ماب‌هایی که می‌توان Totem of Undying از طریق آن‌ها به دست آورد، Evoker‌‌ها هستند که شما با از بین بردن آن‌ها می‌توانید این آیتم را به دست بیاورید. همچنین این دشمنان ترسناک را تنها می‌توان در عمارت‌های اسرارآمیزی که در جنگل‌های تاریک بازی موبایلی ماینکرفت پنهان شده‌اند، پیدا کرد و اگر شما واقعا به دنبال یکی از Totem of Undying‌ها هستید، چاره‌ای جز رو به رو شدن با این ماب‌ها ندارید.

Heart of the Sea


آیتم Heart of the Sea یکی از زیباترین آیتم‌هایی است که شما می‌توانید آن را در دل دریاهای بازی ماینکرفت پیدا کنید. متاسفانه هیچ راهی برای ساخت این آیتم وجود ندارد و شما تنها می‌توانید آن را از دل کشتی‌های غرق شده و یا معابد زیر دریا پیدا کنید. آیتم Heart of the Sea را می‌توان از طریق صندوق‌هایی که در کشتی‌های مدفون شده و معابد قدیمی مخفی شده‌اند، پیدا کرد. منتهی برای به دست آوردن این آیتم شما باید به شدت خوش‌ شانس باشید! زیراکه Heart of the Sea یکی از کمیاب‌ترین آیتم‌های دنیای ماینکرفت است.


مطلب پیشنهادی:چطوری سرور شخصی ماینکرفت بسازیم؟تماشا کنید
چطوری سرور شخصی ماینکرفت بسازیم؟چطوری سرور شخصی ماینکرفت بسازیم؟

همچنین برای پیدا کردن Heart of the Sea نیز شما در ابتدا باید ماهی Raw Cod و یا Raw Salmon را پیدا کنید. پس از به دست آوردن این ماهی‌ها، باید آن‌ها را به دلفین‌های بازی بدهید تا آن‌ها شما را به نزدیک‌ترین کشتی غرق‌ شده راهنمایی کنند. اما با این‌حال درست از طرفی نیز باید توجه داشته باشید که پیدا کردن Heart of the Sea ابدا موضوعی پیش‌پا افتاده نیست و صرفا احتمال بسیار کمی وجود دارد که شما بتوانید این آیتم را پیدا کنید.

Conduit


Conduit درست یکی دیگر از کمیاب‌ترین آیتم‌های بازی ماینکرفت است که اگر بتوانید آن را پیدا کنید، قابلیت‌های بسیاری را به شما خواهد داد. Conduit به افرادی که آن را پیدا کرده‌اند، به عنوان پاداش قابلیت‌های مختلفی مانند توانایی نفس کشیدن در زیر آب، سریع‌تر ماین کردن در زیر آب و همچنین قابلیت بینایی در زیر آب را نیز می‌دهد. همچنین درست از طرفی نیز Conduit این امکان را به شما می‌دهد که از این آیتم به عنوان یک سلاح نیز استفاده کنید و با کمک این آیتم به دشمنانی که در زیر آب در نزدیکی شما حضور دارند، آسیب برسانید.

متاسفانه پیدا کردن و ساخت Conduit؛ پروسه‌ای سخت و چالش‌برانگیز است. با این‌حال بسیاری از بازیکنان بازی موبایلی ماینکرفت ترجیح می‌دهند که دل به دریا بزنند و Conduit را پیدا کنند. شما برای ساخت این آیتم در اولین قدم نیاز به پیدا کردن Heart of the Sea دارید، سپس باید آیتم Nautilus Shell را پیدا کنید که می‌توان آن را از طریق ماهیگیری پیدا کرد. اما خب، همانطور که احتمالا حدس زده‌اید، پیدا کردن آیتم Nautilus Shell نیز خودش ماجراهای دردساز خود را دارد.

End Crystal


End Crystal‌ها جزو آن دسته از آیتم‌هایی هستند که هرکسی حداقل برای یک‌بار هم که شده آن‌ها را در بخش End بازی ماینکرفت دیده است. End Crystal‌ها را می‌توان در بخش بالایی برج‌های Obsidian پیدا کرد که درست مانند یک انرژی شفا بخش عمل می‌کنند و در مبارزات که شما با اژدهای End دارید، جان از دست رفته این اژدها را با استفاده از لیزرهایی که دارند، مجددا پر می‌کنند. همچنین به جرات می‌توان گفت که End Crystal‌ها یکی از کمیاب‌ترین آیتم‌های بازی هستند که به دست آوردنشان ابدا موضوعی ساده نیست و بلکه می‌تواند بسیار چالش برانگیز نیز باشد.


مطلب پیشنهادی:معرفی بازی مافیا در اپلیکیشن پنکوتجربه‌ای که می‌توانید با دوستانتان آن را داشته باشید
معرفی بازی مافیا در اپلیکیشن پنکومعرفی بازی مافیا در اپلیکیشن پنکو

همچنین نیز نمی‌توان End Crystal‌ها را با استفاده از ابراز معمولی ماین کرد. اگر شما بخواهید که End Crystal‌ها با استفاده از ابزار معمولی ماین کنید، باعث انفجار آن‌ها خواهید شد که در این صورت، آسیب بسیاری به شما وارد می‌کنند. اما اگر بازیکنی تصمیم به ساخت End Crystal‌ها بگیرد، نیاز به ۷ بلاک شیشه، ۱ عدد اشک Ghost و نهایتا ۱ عدد Eye of Ender خواهد داشت.

Beacon


Beacon‌ها یکی از پر نورترین آیتم‌های بازی ماینکرفت هستند که به دست آوردنشان ابدا موضوعی ساده نیست. این آیتم‌ها نور روشنی را به سمت آسمان ساطع می‌کنند که بازیکنان می‌توانند از آن استفاده‌های مختلفی کنند. Beacon‌ها عمدتا جنبه تزئینی دارند و از آن‌ها می‌تواند در ساختمان‌های مختلف استفاده کرد. منتهی با این‌حال بسیاری از بازیکنان ریسک به دست آوردن Beacon‌ها را به جان می‌خرند و آن‌ها را با استفاده از موارد مختلف؛ می‌سازند.

همچنین از طرفی نیز؛ شما برای ساخت این بلاک، نیاز به ۵ بلاک شیشه دارید. اما این تمام ماجرا نیست و در کنار این بلاک‌ها، شما باید از ۳ بلاک Obsidian نیز استفاده کنید. منتهی مهم‌ترین آیتم مورد نیاز برای ساخت Beacon‌ها مربوط به Nether Star می‌شود که تنها پس از کشتن یکی از باس‌های بسیار سخت بازی به نام Wither می‌توان آن را به دست آورد.

Enchanted Weapons and Armor


بطور معمول شما می‌توانید آیتم‌ها و ابزاری که دارید را با استفاده از Enchanted Book ارتقا دهید. شما می‌توانید با قرار دادن یک کتاب معمولی روی Enchanted Table و استفاده کردن از یکسری از افکت‌های خاص؛ آیتم‌هایتان ارتقا دهید. اما این تماما ماجرا نیست و در مرحله بعد شما باید Enchanted Book را در کنار آیتم مدنظر خودتان قرار دهید تا ویژگی که می‌خواهید، به آن آیتم منتقل شود.


مطلب پیشنهادی:‌۱۰ مورد از لذت‌بخش‌ترین لحظاتی که در دنیای بازی کلش آف کلنز می‌توانید تجربه کنیدلذت‌هایی ساده، اما دوست داشتنی
‌۱۰ مورد از لذت‌بخش‌ترین لحظاتی که در دنیای بازی کلش آف کلنز می‌توانید تجربه کنید‌۱۰ مورد از لذت‌بخش‌ترین لحظاتی که در دنیای بازی کلش آف کلنز می‌توانید تجربه کنید

با این‌حال این تنها راه به دست آوردن آیتم‌های ارتقا یافته نیست. شما می‌توانید این آیتم‌ها را حتی با کشتن یکسری از ماب‌های به دست بیاورید. برای مثال اگر خوش شانس باشید، شما می‌توانید آیتم‌های ارتقا یافته شده را پس از کشتن یکسری از ماب‌های خاص مانند زامبی‌ها به صورت دراپ شده پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.