۱۵ بازی کارتی برتر اندروید ۲۰۲۳

ژانر بهترین بازی کارتی اندروید یکی از محبوب‌ترین چیز‌هایی است که شما می‌توانید به سراغ تجربه آن‌ها بروید. این بازی‌ها را تقریبا می‌توان در همه‌جا پیدا کرد و درست به اندازه‌ای که باید سرگرم‌کننده هستند که اوقات خوبی را برایمان به ارمغان بیاورند. شما با بازی‌هایی طرف هستید که سعی کرده‌اند با استفاده از کوچک‌ترین جزئیات، داستان‌هایی به یادماندنی را برایمان فراهم کنند و این دقیقا همان‌چیزی است که باعث جذابیت هرچه بیشتر این سبک از بازی‌ها شده.

از طرفی نیز خوشبختانه دیگر چندسالی است که پای این بازی‌ها به دنیای عناوین ویدیویی نیز باز شده و دیگر بازی‌های کارتی از آن کالبد کلاسیکشان خارج شده‌اند. در این بین پلتفرم موبایل درست یکی از همان دسته از پلتفرم‌هایی بود که با آغوشی باز به سراغ بازی‌های کارتی رفت و تلاش کرد که تجربه‌ای جذاب را برای کاربران بازی‌های موبایلی فراهم کند. بنابراین در ادامه این مطلب همراه ویجیاتو باشید تا نگاهی به ۱۰ مورد از بهترین بازی‌های کارتی بیندازیم که شما همین حالا می‌توانید آن‌ها را روی موبایلتان تجربه کنید.

Cultist Simulator


بازی موبایلی Cultist Simulator احتمالا یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های کارتی موبایلی است که شما می‌توانید به سراغش بروید. بازی در سال ۲۰۱۸ برای کامیپوتر‌های شخصی توسعه پیدا کرد و درست یک‌سال بعد پایش به پلتفرم موبایل نیز باز شد. نسخه موبایلی این بازی توسط استودیوی مستقل Playdigious ساخته شده بود و توانست که به امتیاز متای ۷۱ نیز دست پیدا کند. اتمسفر بازی در دنیایی عجیب و مرموز روایت می‌شود و بازیکنان باید برای تبدیل شدن به رهبر یک فرقه مخفی، تمام تلاششان را به کار بگیرند.


مطلب پیشنهادی:ویدیویی از دیمیک Genshin Impact برای کنسول Game Boy Advance [تماشا کنید]به همان زیبایی نسخه اصلی
ویدیویی از دیمیک Genshin Impact برای کنسول Game Boy Advance [تماشا کنید]ویدیویی از دیمیک Genshin Impact برای کنسول Game Boy Advance [تماشا کنید]

همچنین بازی موبایلی Cultist Simulator بیش از آن‌که شبیه یک بازی ویدیویی باشد، شبیه یک بازی کارتی کلاسیک است. جایی‌که بازیکن باید مدام با استفاده از کارت‌های مختلف؛ گیم‌پلی بازی را پیش ببرد و در این راه چالش‌های متعددی نیز خواهد داشت. یکی‌ از چیز‌های عجیب Cultist Simulator این است که بازی عملا هیچ بخش آموزشی ندارد و مستقیما شما را وارد دنیای بازی خواهد کرد و باید با استفاده از کارت‌های مختلف بقدری بازی کنید تا به اتفاقات بازی کاملا مسلط شوید. همچنین Cultist Simulator حاوی المان‌های ترسناک و بخش داستانی خاصی است که پکیچ کلی این بازی را دوست داشتنی کرده‌اند.

Cultist SimulatorCultist SimulatorCultist Simulator


سازنده:Imperia Online JSC


سبک:کارتی


حجم:۳۰۹ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Yu-Gi-Oh! Duel Links


با پیشرفت پلتفرم موبایل و بازی‌های موبایلی، استودیوی کونامی نیز سوار بر موج بازی‌های موبایلی تلاش کرد که سهمی قابل قبول از دنیای این بازی‌ها را در دست بگیرد. همه‌چیز دست به دست هم داد تا در سال ۲۰۱۶ استودیوی کونامی به سراغ بازی‌ موبایلی Yu-Gi-Oh! Duel Links برود. عنوانی که پس از چندین بتای موفق، توانست به امتیاز متای ۸۰ دست پیدا کند و مسیری جدید برای استودیوی کونامی محسوب می‌شد.

اما با این‌حال، این پایان ماجرا نیست. بازی‌های مختلفی از دنیای Yu-Gi-Oh! روی مارکت‌های اندرویدی حضور دارند که شما می‌توانید به سراغشان بروید؛ اما بازی Yu-Gi-Oh! Duel Links یکی از بهترین این بازی‌هاست! جایی‌که بازیکنان باید کارت‌های مختلف را پیدا کنند، ترکیب خودشان را بسازند و درنهایت به رقابت با هوش مصنوعی و یا دیگر بازیکنان بروند. مکانیک‌های ساده بازی ابدا حسی بد به مخاطب انتقال نخواهند داد و این دقیقا همان نقطه قوت بازی Yu-Gi-Oh! Duel Links است.

Yu-Gi-Oh! Duel LinksYu-Gi-Oh! Duel LinksYu-Gi-Oh! Duel Links


سازنده:اندروید


سبک:کارتی


حجم:۸۱ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Onmyoji: The Card Game


استودیوی بازی‌سازی NetEase یکی از آن دسته از بازی‌سازهای موبایلی که هیچ خط قرمزی برای خودش قائل نیست! بازی‌های این استودیوی در کمال بلندپروازی، تجربه‌هایی فوق‌العاده را برایتان به تصویر خواهند کشید و کیفیتی کنسولی را برایتان شبیه‌سازی خواهند کرد. بازی موبایلی Onmyoji: The Card Game نیز دقیقا از جمله همین بازی‌های استودیوی NetEase است که متاسفانه چندان شناخته‌شده نیست.


مطلب پیشنهادی:با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبازیگران صحنه تقابل IO و The Seven
با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبا مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شوید

همچنین از طرفی نیز می‌توان از بازی کارتی موبایلی Onmyoji: The Card Game به عنوان اسپین‌آفی از دنیای Onymoji یاد کرد که در سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم موبایل منتشر شد. در دنیای این بازی نیز شما مانند دیگر بازی‌های کارتی، باید ترکیب خودتان را بسازید و به سراغ نبرد با دیگر بازیکنان بروید. داستان بازی یکی از نقاط قوت Onmyoji: The Card Game محسوب می‌شود و برخلاف بخش آنلاین آن؛ جذابیت بیشتری دارد. با این‌حال، دست‌پخت جدید استودیوی NetEase یک بازی قابل احترام است که باید تجربه‌اش کرد. همچنین در بازی چیزی مانند فروشگاه وجود دارد که شما می‌توانید از طریق آن آیتم‌های مورد نیازتان را تهیه کنید و با دیگر بازیکنان دادوستد داشته باشید.

Onmyoji: The Card GameOnmyoji: The Card GameOnmyoji: The Card Game


سازنده:NetEase


سبک:کارتی


حجم:۳۲۱ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Magic: The Gathering Arena


بازی Magic: The Gathering Arena دقیقا همان نسخه موبایلی بازی محبوب Magic: The Gathering است که در سال ۲۰۲۰ توسط استودیوی Wizards of the Coast برای پلتفرم موبایل توسعه پیدا کرد. عملکرد بازی بقدری فوق‌العاده بود که توانست به امتیاز متای ۸۴ برسد و ما با یک بازی کارتی شاهکار طرف بودیم. Magic: The Gathering Arena یک بازی کارتی کاملا ایده‌آل بود که چالش‌های مختلفی را به تصویر می‌کشید.

شما در دنیای این بازی نیز باید قفل کارت‌های مختلف را باز می‌کردید و به سراغ چیدمان‌های مختلفی می‌رفتید. بخش آنلاین درکنار محتوای فوق‌العاده‌ای که Magic: The Gathering Arena داشت؛ باعث محبوبیت هرچه بیشتر این بازی شد. همچنین گیم‌مودهای محبوبی مانند Drafts نیز در این بازی حضور دارند و شما را سرگرم خواهند کرد. منتهی چیزی‌که درباره این بازی باید به آن توجه کنید، این است که Magic: The Gathering Arena هنوز تکمیل نیست و مدام درحال توسعه است! بنابراین باید کمی با باگ‌های بازی کنار بیاید.

Magic: The Gathering ArenaMagic: The Gathering ArenaMagic: The Gathering Arena


سازنده:Wizards of the Coast LLC


سبک:کارتی


حجم:۱۰۰۹ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Pokemon TCG Online


بدون شک می‌توان اعتراف کرد که دنیای پوکیمن‌ها – Pokemon – یکی از دوست داشتنی‌ترین چیزهایی است که هرکسی می‌تواند به سراغش برود. خوشبختانه در طول چندسال اخیر؛ میزان محبوبیت این بازی‌ها به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و برای همین نیز؛ چندان دور از ذهن نبود که روزی این بازی‌ها پایشان به دنیای پلتفرم موبایل نیز باز شود.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Goat Simulator 3ابزار خیمه‌شب بازی بزهای آشوب افکن!
بررسی بازی Goat Simulator 3بررسی بازی Goat Simulator 3

بازی موبایلی Pokemon TCG Online یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های موبایلی که در سال ۲۰۱۲ برای پلتفرم موبایل منتشر شد. این بازی شما را مجبور به جمع‌آوری Pokemon‌های مختلف و چیدن ترکیب‌هایی براساس آن‌ها می‌کرد. هدف نهایی بازی مبارزه با دیگر بازیکنان بود و سازندگان Pokemon TCG Online در انتقال حسی رقابتی کاملا عالی عمل کرده بودند. گیم‌مودهای مختلف درکنار تعاملات شما با دیگر بازیکنان دست به دست هم داده بود تا این بازی نیز تبدیل به یکی از موفق‌ترین عناوین موبایلی آن سال‌ها شود.

Pokemon TCG OnlinePokemon TCG OnlinePokemon TCG Online


سازنده:Dire Wolf Digital


سبک:کارتی


حجم:۲۳۰ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Legends of Runeterra


بازی موبایلی Legends of Runeterra یکی از جدیدترین عناوین کارتی موبایلی است که در سال ۲۰۲۰ توسط استودیوی Riot Games توسعه پیدا کرد. توسعه دهندگان Legends of Runeterra تلاش کرده‌اند تا با الهام گرفتن از عناوین بزرگی مانند Gwent و Hearthstone؛ یکی از بهترین بازی‌های کارتی موبایلی را پدید آوردند. عملکرد فوق‌العاده Legends of Runeterra باعث شد تا متای این بازی به امتیاز ۸۸ برسد و یک قدم بزرگ برای پلتفرم موبایل محسوب می‌شد.

در دنیای بازی موبایلی Legends of Runeterra نیز شما باید با استفاده از کارت‌هایی که پیدا می‌کنید، ترکیب خودتان را بسازید و به تجربه مسابقات آنلاین با دیگر بازیکنان مشغول شوید. خوشبختانه برخلاف بسیاری از بازی‌های کارتی؛ Legends of Runeterra مهارت بازیکن را به چالش می‌کشد و شانس در دنیای این بازی معنایی ندارد. اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های کارتی هستید، Legends of Runeterra یکی از بهترین عناوین حاضر در این لیست است.

Legends of RuneterraLegends of RuneterraLegends of Runeterra


سازنده:Riot Games Inc


سبک:کارتی


حجم:۳۲ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Hearthstone


بازی موبایلی Hearthstone یکی از بهترین عناوین کارتی است که تاکنون منتشر شده و طرفدار زیادی نیز در پلتفرم‌های مختلفی مانند توییچ دارد. صحبت از عنوانی است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شده و ماموریت ساخت این بازی نیز برعهده استودیوی Blizzard بوده. گیم‌پلی بازی الهام گرفته شده از دنیای وارکرفت است و همین موضوع دلیلی عالی برای تجربه بازی موبایلی Hearthstone محسوب می‌شود.


مطلب پیشنهادی:بهترین چیت‌های ماینکرفت که هر بازیکنی باید آن‌ها را بدانداین چیت‌ها بازی را برایتان ساده‌تر خواهند کرد
بهترین چیت‌های ماینکرفت که هر بازیکنی باید آن‌ها را بداندبهترین چیت‌های ماینکرفت که هر بازیکنی باید آن‌ها را بداند

در بازی بیش از ۱۰۰ کارت مختلف با قابلیت‌های متنوع حضور دارند که به شما اجازه چیدن هرترکیبی را می‌دهند. جایی‌که باید تمامی ترکیب‌های خودتان به دل میدان نبرد ببرید و با دیگر بازیکنان مبارزه کنید. برزورسانی‌های متعدد در کنار محتوای آنلاین عمده دلیلی است که Hearthstone بخاطر محبوب شده و استودیوی Blizzard دست‌پختی فوق‌العاده را راهی پلتفرم موبایل کرده است.

HearthstoneHearthstoneHearthstone


سازنده:Blizzard Entertainment


سبک:کارتی


حجم:۶۴ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

The Elder Scrolls: Legends


The Elder Scrolls: Legends یکی از پربحث‌ترین بازی‌های موبایلی بود که در سال ۲۰۱۷ توسط استودیوی Bethesda معرفی شد. امتیاز متای ۸۳ بازی گواه یک عنوان فوق‌العاده را می‌داد و تجربه خوب استودیوی Bethesda نیز انتظارات ما را از دنیای این بازی به شدت بالا برده بود. The Elder Scrolls: Legends رقیب موبایلی بازی‌های بزرگی مانند Clash of Clans و Hearthstone محسوب می‌شد و این بازی باید تمام تلاشش را برای جذابیتش به کار می‌گرفت.

The Elder Scrolls: Legends مطمئنا یکی از بهترین بازی‌های موبایلی چندسال اخیر است. جایی‌که بازی به لطف مکانیک‌های آنلاین و خط داستانی فوق‌العاده‌اش شناخته می‌شود و گیم‌مودهای آن؛ روی طرفداران بازی را سفید کرده‌اند. شما باید مانند تمامی بازی‌های کارتی دیگر، در دنیای The Elder Scrolls: Legends کارت‌های مختلف را پیدا کنید و به رقابت با دیگر بازیکنان بپردازید. در دنیای این همه‌چیز آماده ماجراجویی شماست.

The Elder Scrolls: LegendsThe Elder Scrolls: LegendsThe Elder Scrolls: Legends


سازنده:Bethesda Softworks LLC


سبک:کارتی


حجم:۲۰۰۰ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Gwent: The Witcher Card Game


استودیوی CD Projekt با انتقال دنیای ویچر به وسلیه بازی Gwent به دل پلتفرم موبایل، یکی از خلاقانه‌ترین ایده‌های ممکن را عملی کرد. Gwent درواقع یک مینی‌گیم دوست داشتنی در دنیای بازی ویچر بود که طرفداران می‌توانستند در اوقات استراحتشان به سراغش بروند. حالا استودیوی CD Projekt دقیقا همان مینی‌گیم دوست داشتنی را تنها با تغییرات کوچکی وارد دنیای موبایل گیمینگ کرده و آن تبدیل به یک بازی مستقل شاهکار کرده است.


مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهچیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

همچنین از طرفی نیز بازی موبایلی Gwent عمدتا بخاطر گیم‌پلی رقابتی و آنلاینی که دارد شناخته می‌شود! جایی‌که شما باید با استفاده از کارت‌هایی که پیدا می‌کنید به رقابت با دیگر بازیکنان بپردازید و دک‌های مخصوص خودتان را تشکیل دهید. گرافیک این بازی در مقایسه با دیگر عناوین کارتی واقعا شاهکار است و استودیوی CD Projekt با ساخت این بازی نشان داد که هیچ ترسی از متفاوت بودن ندارد.

GwentGwentGwent


سازنده:CD Projekt


سبک:کارتی


حجم:۵۱ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Clash Royale


اجازه دهید که لیست بهترین بازی کارتی اندروید را با یکی دیگر از محبوب‌ترین عناوین موبایلی شروع کنیم. بعد از موفقیت‌هایی که استودیوی سوپرسل با ساخت بازی فوق‌العاده کلش آف کلنز در سال ۲۰۱۲ تجربه کرد، طبیعی بود که آن‌ها بخواهند برای انتقال حس دوست داشتنی این بازی و ادامه مسیر موفقیتشان؛ شانس خودشان را این‌بار روی عنوانی کاملا متفاوت امتحان کنند. در این حین بود که بازی موبایلی Clash Royal منتشر شد و تبدیل به یکی از موفق‌ترین و شناخته‌شده‌ترین بازی‌های کارتی موبایلی تاریخ شد.


مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید بهترین کنترلر موبایلبهترین دسته برای پابجی موبایل کدام است؟
راهنمای خرید بهترین کنترلر موبایلراهنمای خرید بهترین کنترلر موبایل

همچنین بسیاری از کراکترهایی که در این بازی حضور دارند، پیش‌‌تر در کلش آف کلنز برایمان خاطره‌سازی کرده‌اند و دیدن دوباره آن‌ها خالی از لطف نیست. در دنیای این بازی شما باید کارت‌ها و سربازان مختلف را پیدا کنید و ترکیب‌های مبارزه‌ای خودتان را بچینید! البته موضوع تنها به همین‌جا ختم نمی‌شود و بازی چالش‌های بسیاری برایتان به نمایش خواهد گذاشت که می‌توانند سرگرم‌کننده باشند.

Clash RoyalClash RoyalClash Royal


سازنده:سوپرسل


سبک:کارتی


حجم:۴۲۴ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Card Thief


خوشبختانه خبر خوب این است که بازی‌های مستقل در طول چندسال اخیر؛ به خوبی موفق شده‌اند تا نمایشی فوق‌العاده را به تصویر بکشند. امروزه این سبک از بازی‌ها بیش از هر زمان دیگری طرفدار دارند و این موضوع نیز درباره بهترین بازی های کارتی اندروید نیز صدق می‌کند. درست در همین بازی Card Thief بهترین بازی کارتی اندروید است که توسط بازی‌سازی مستقل آلمانی به نام Arnold Rauers در سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم موبایل منتشر شده است و طرفداران بسیاری نیز پیدا کرده است.

همچنین اولین‌چیزی که شما درست به محض تجربه این بازی متوجه آن می‌شوید، دنیای خیال برانگیز و دوست داشتنی Card Thief است. این بازی در کمال سادگی؛ سر بر انتقال حسی دوست داشتنی به مخاطب دارد و باید اعتراف کرد که سازنده این بازی به خوبی این امر را به پایان رسانده است. همچنین گرافیک فانتزی و موسیقی‌متن جذاب Card Thief نیز؛ جزو دیگر دلایلی هستند که این بازی را شایسته بودن در این لیست کرده‌اند.

Card ThiefCard ThiefCard Thief


سازنده:Arnold Rauers


سبک:کارتی


حجم:۱۵۰ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Marvel Snap


پیشرفت بازی‌های ویدیویی به اندازه‌ای که باید دنیای سینما را در خود غرق کرد که ما امروزه شاهد عنوان بسیار خوبی از دنیای سینمایی مارول حتی روی پلتفرم موبایل باشیم. اگر علاقه‌مند به دنیای سینمایی مارول و یا کمیک‌بوک‌های آن هستید، بازی کارتی Marvel Snap جزو بهترین بازی های کارتی اندروید است که می‌توانید همین حالا روی پلتفرم موبایل به سراغش بروید. این بازی دوست داشتنی در سال ۲۰۲۲ و توسط استودیوی بازی‌سازی Nuverse برای پلتفرم موبایل و کامپیوترهای شخصی منتشر شد و برخلاف آن‌چیزی که انتظار می‌رفت، با نقدهای بسیار خوبی نیز مواجه شد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Hi-Fi Rushاستانداردی تازه برای مایکروسافت
بررسی بازی Hi-Fi Rushبررسی بازی Hi-Fi Rush

بازی موبایلی Marvel Snap کیفیتی فوق‌العاده روی پلتفرم موبایل داشت. بخش چندنفره آن یکی از دوست داشتنی‌ترین بخش‌های این بازی بودند و همچنین حضور کاراکترهای لایسنس شده دنیای مارول نیز؛ باعث شده بود تا Marvel Snap یک بازی همه فن حریف باشد که جای خالی بازی‌های کارتی ابرقهرمانانه را روی پلتفرم موبایل پر کرده بود.

Marvel SnapMarvel SnapMarvel Snap


سازنده:Nuverse


سبک:کارتی


حجم:۷۲ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Magic Spellslingers


غیرممکن است که صحبت از بهترین بازی کارتی اندروید باشد و اشاره‌ای به هیچکدام از عناوین دست‌ساخت استودیوی Wizards of the Coast LLC نشود. صحبت از استودیویی است که بارها توانسته است که تجربه‌ای جذاب از دنیای بازی های کارتی اندروید را به مخاطب منتقل کند و حال نوبت به بازی Magic Spellslingers رسیده تا به عنوان دومین نماینده از این استودیو؛ در این لیست حضور داشته باشد. این بازی موبایلی درست در اواخر سال ۲۰۲۲ برای پلتفرم موبایل و کامپیوترهای شخصی منتشر شد و نشان داد که چندان دست و پا بسته نیست.

همچنین اولین چیزی‌که درباره این بازی بسیار حائز اهمیت است، گرافیک و جلوه‌های خوب بازی Magic Spellslingers است. همچنین گیم‌پلی این بازی نیز؛ توام با هیجان‌شده است و اگر شما به دنبال تجربه یکی از بهترین بازی های کارتی اندروید هستید، نباید Magic Spellslingers را از دست بدهید و آن را نادیده بگیرید.

Magic SpellslingersMagic SpellslingersMagic Spellslingers


سازنده:Wizards of the Coast LLC


سبک:کارتی


حجم:۴۲۰ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Warhammer Horus Heresy Legions


راستش را بخواهید، اگر شما به دنبال تجربه یک بازی گرید AAA موبایلی با کالبدی کارتی هستید، بازی موبایلی Warhammer Horus Heresy Legions یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید روی پلتفرم موبایل به سراغش بروید. این بازی محبوب توسط استودیوی بازی‌سازی Everguild Ltd برای پلتفرم موبایل توسعه پیدا کرده است و خوشبختانه تاکنون نیز بانقدهای بسیار خوبی مواجه شده. بطوری که دیگر می‌توان از بازی موبایلی Warhammer Horus Heresy Legions انتظارات بسیار بالایی داشت.


مطلب پیشنهادی:معرفی بازی مافیا در اپلیکیشن پنکوتجربه‌ای که می‌توانید با دوستانتان آن را داشته باشید
معرفی بازی مافیا در اپلیکیشن پنکومعرفی بازی مافیا در اپلیکیشن پنکو

بازی Warhammer Horus Heresy Legions مجموعه‌ای از المان‌های دوست داشتنی و قابلیت‌های مختلف است. بخش آنلاین این بازی یکی از سرگرم‌کننده‌ترین قسمت‌های Warhammer Horus Heresy Legions محسوب می‌شود و داستان آن نیز؛ بقدری که باید دوست داشتنی است که بخواهد تا مدت‌ها در ذهن‌تان باقی بماند.

Warhammer Horus Heresy LegionsWarhammer Horus Heresy LegionsWarhammer Horus Heresy Legions


سازنده:Everguild Ltd


سبک:کارتی


حجم:۸۶۴ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Thronebreaker: The Witcher Tales


نهایتا درست در این لیست به بازی محبوب Thronebreaker: The Witcher Tales می‌رسیم. این بازی یک عنوان نقش آفرینی – کارتی است که در سال ۲۰۱۸ برای کامپیوترهای شخصی و پلتفرم موبایل منتشر شد.

بازی موبایلی Thronebreaker: The Witcher Tales یک عنوان نقش آفرینی بود که به نوعی اسپین‌آفی از دنیای ویچر محسوب می‌شد. همچنین این بازی دنباله‌کننده داستان بازی Gwent بود و به سبب گیم‌پلی و اتمسفر دوست داشتنی که داشت، مورد ستایش طرفداران بازی ‌های کارتی روی موبایل و کامپیوترهای شخصی قرار گرفت.

Thronebreaker: The Witcher TalesThronebreaker: The Witcher TalesThronebreaker: The Witcher Tales


سازنده:CD Projekt


سبک:کارتی


حجم:۳۰۰ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

جمع‌بندی


بازی های کارتی اندروید در طول یک دهه اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند و امروزه دیگر می‌توان انتظارات بسیار بالایی از آن‌ها داشت. این بازی‌ها با استفاده از پتانسیل‌های پلتفرم موبایل؛ دنیاهایی جذاب را برایمان به تصویر کشیدند. دنیاهایی که توام با اتمسفر هیجان‌انگیز پلتفرم موبایل؛ موفق شدند تا نمایشی فوق‌العاده از بهترین بازی های کارتی اندروید را به تصویر بکشد.

بنابراین چندان هم دور از ذهن نبود که این بازی‌ها مسیرشان را روی پلتفرم موبایل با خلاقیت بیشتری پیش ببرند. همچنین ما نیز در ویجیاتو به سراغ ۱۵ مورد از بهترین بازی های کارتی اندروید رفته‌ایم که تجربه‌شان ابدا خالی از لطف نیست و باید حداقل برای یک‌بار هم که شده، نیم‌نگاهی به آن‌ها داشته باشید.

بهترین بازی‌ های کارتی اندروید کدام‌اند؟

در این مطلب به ۱۵ مورد از برترین بازی های کارتی اشاره شده که عناوینی مانند Thronebreaker: The Witcher Tales و The Elder Scrolls: Legends جزو برترین آن‌ها هستند.

بهترین بازی کارتی آفلاین اندروید کدام است؟

اگر طرفدار بازی‌ های کارتی هستید و به دنبال گزینه‌ای آفلاین برای تجربه کردن می‌گردید، بازی Card Thief گزینه خوبی در این لیست برای شماست.

آیا برای اجرای بازی‌ های کارتی موبایل نیازمند سخت‌افزار قدرتمندی است؟

به صورت کلی بله، از آن‌جایی که جزئیات گرافیکی این بازی‌ها بسیار بالا هستند، شما برای داشتن تجربه‌ای بهتر از دنیای بازی‌ های کارتی موبایل؛ نیازمند سخت‌افزار نسبتا خوبی هستید.

بیشتر بخوانید:

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.