۱۳ بازی ماجراجویی برتر موبایلی که نباید از دستشان بدهید

بازی‌های ماجراجویی یکی از جذاب‌ترین سبک‌هایی هستند که هرگیمری باید به سراغشان برود. بازی‌هایی که بی‌پروا مخاطب را راهی دنیاهایی پر فراز و نشیب کرده‌اند و اتمسفری را به تصویر کشیده‌اند که ابدا کسی نمی‌توانست آن‌ها را تجربه کند. چیزی‌که یک بازی ماجراجویی را خاص می‌کند، نحوه‌ داستان‌سرایی و اتفاقاتی است که این بازی مسئولیت بیان آن‌ها را برعهده دارد. بنابراین فرقی ندارد که طرفدار کدام پلتفرم هستید، بازی‌های ماجراجویی جزو آن دسته از بازی‌هایی هستند که نباید فرصت تجربه‌شان را از دست بدهید.

امروزه این بازی‌ها را می‌توان تقریبا در هرجایی پیدا کرد. از پلتفرم موبایل بگیرید؛ تا کنسول‌های قابل حمل؛ همگی دست به دست هم داده‌اند تا حسی وصف‌نشدنی به مخاطب انتقال دهند. پس بنابراین اگر موبایل موبایل گیمر هستید، نیازی به نگرانی نیست. امروزه با گسترش دامنه بازی‌های ماجراجویی موبایلی؛ کاربران این پلتفرم نیز می‌توانند تجربه‌ای دوست داشتنی از دنیای بازی‌های ماجراجویی داشته باشند و تبدیل به قهرمانان داستان‌هایشان شوند. بنابراین در ادامه این مطلب همراه ویجیاتو باشید تا باهم نگاهی به ۱۳ بازی ماجراجویی برتر موبایلی بیندازیم.

Monument Valley 2


اگر برایتان سوال پیش آمده که یک بازی پازل – پلتفرمر چگونه می‌تواند نماینده‌ای عالی از دنیای بازی‌های ماجراجویی باشد، باید سری به بازی Monument Valley 2 بزنید. نسخه دوم این بازی در سال ۲۰۱۷ و توسط استودیوی Ustwo Games و تنسنت برای پلتفرم موبایل توسعه پیدا کرد. Monument Valley 2 یک بازی شاهکار پازل – پلتفرمر بود که از مخاطب را راهی داستانی پر فراز و نشیب می‌کرد. همچنین این بازی توسط موتور بازی‌سازی یونیتی توسعه پیدا کرده بود که باعث بهبود عملکرد Monument Valley 2 روی گوشی‌های مختلف می‌شد.


مطلب پیشنهادی:معرفی بازی مافیا در اپلیکیشن پنکوتجربه‌ای که می‌توانید با دوستانتان آن را داشته باشید
معرفی بازی مافیا در اپلیکیشن پنکومعرفی بازی مافیا در اپلیکیشن پنکو

منتهی از طرفی نیز این بازی نه‌تنها داستانی فوق‌العاده داشت، بلکه به لطف طراحی زیبای بصری و موسیقی‌متن شاهکارش شناخته می‌شد و شما می‌توانستید از این بازی انتظارات واقعا بالایی داشته باشید. بنابراین اگر شما نیز به دنبال یک بازی دوست داشتنی پازل – پلتفرمر هستید، نباید بازی موبایلی Monument Valley 2 را از دست بدهید.

Monument Valley 2Monument Valley 2Monument Valley 2


سازنده:Ustwo Games


سبک:ماجراجویی


حجم:۲۶۰ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید ، iOS

Crashlands


غیرممکن است که صحبت از بازی‌های ماجراجویی باشد و حرفی از عناوین جهان باز به میدان نیاید. Crashlands یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های جهان باز موبایلی است که توسط استودیوی مستقل Butterscotch Shenanigans برای پلتفرم‌های مختلفی از جمله نینتندو سوئیچ و کامپیوترهای شخصی و کنسول‌های خانگی منتشر شد. Crashlands سعی می‌کند که با استفاده از محیطی متفاوت و المان‌های خلاقانه؛ یک بازی قابل احترام باشد و باید گفت که در این امر نیز کاملا عالی عمل کرده.

همچنین بازی موبایلی Crashlands داستان فضانوردی را روایت می‌کند که به دلیل نقص فنی فضاپیمایش مجبور به فرود اضطراری در سیاره‌ای مرموز می‌شود. وظیفه شما این است که به او کمک کند تا با استفاده از منابع موجود در سیاره به دنبال راهی برای تعمیر فضاپیمایتان بگردید. منتهی همه‌چیز هم به همین سادگی نیست و دنیای بازی موبایلی Crashlands مملو شده از موجودات ترسناک فضایی که ابدا از حضورتان خوشحال بنظر نمی‌رسند.

CrashlandsCrashlandsCrashlands


سازنده:Butterscotch Shenanigans


سبک:ماجراجویی


حجم:۹۷ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید ، iOS

Grand Mountain Adventure


بازی موبایلی Grand Mountain Adventure یکی از جدیدترین بازی‌های ماجراجویی موبایلی است که به تازگی پا به دنیای پلتفرم موبایل گذاشته و تلاش کرده که با استفاده از تمی آرامش‌بخش؛ یک بازی دوست داشتنی باشد. شما در دنیای این بازی وظیفه کنترل مردی را برعهده خواهید داشت که باید به او کمک کنید که از بالای کوه‌های پوشیده‌شده از برف به سمت پایین اسکی کند و از روی موانع مختلفی بپرد. Grand Mountain Adventure یک بازی صرفا ورزشی نیست! بلکه آرامش‌ وصف‌نشدنی بازی سبب شده تا بازی موبایلی Grand Mountain Adventure حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.


مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید گوشی گیمینگ ارزان قیمت | زمستان ۱۴۰۱بهترین گوشی‌های گیمینگ زیر ۱۰ میلیون تومان
راهنمای خرید گوشی گیمینگ ارزان قیمت | زمستان ۱۴۰۱راهنمای خرید گوشی گیمینگ ارزان قیمت | زمستان ۱۴۰۱

گرافیک و موسیقی‌متن Grand Mountain Adventure یکی از بهترین چیزهایی است که می‌توانید به سراغش بروید. این بازی یک عنوان کاملا آفلاین و رایگان است؛ منتهی برای دسترسی به تمامی محتوای Grand Mountain Adventure باید به سراغ نسخه پولی بازی بروید. نهایتا باید اعتراف کرد که Grand Mountain Adventure مناسب آن دسته از افرادی است که صرفا از یک بازی ماجراجویی؛ به دنبال آرامش و زیبایی هستند.

Grand Mountain AdventureGrand Mountain AdventureGrand Mountain Adventure


سازنده:Toppluva AB


سبک:ماجراجویی


حجم:۵۰۲ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید ، iOS

OPUS: Rocket of Whispers


این موضوع که بازی‌های موبایلی در طی چندسال اخیر دچار پیشرفت‌های بسیاری شده‌اند، غیرقابل انکار است. در این بین نیز بازی OPUS: Rocket of Whispers بدون شک یکی از زیباترین و خوش‌ساخت‌ترین بازی‌های موبایلی است که در سال ۲۰۱۷ تحت عنوان یک بازی مستقل منتشر شد. OPUS: Rocket of Whispers داستانی تاریک، اما تاثیرگذاری را روایت می‌کند که می‌تواند تا مدت‌ها شما را درگیر خودش کند. همچنین دوربین ایزومتریک و دید سوم شخص بازی نیز کمک بسیاری برای افزایش جذابیت هرچه بیشتر بازی OPUS: Rocket of Whispers کرده‌اند.

خط داستانی بزرگ‌ترین دستاورد بازی OPUS: Rocket of Whispers است. جایی‌که بازی از شما می‌خواهد که مدام تصمیمات بزرگی بگیرید و خودتان را آماده یک ماجراجویی بزرگ کنید. جالب است بدانید که بازی OPUS: Rocket of Whispers برای پلتفرم‌های مختلفی از جمله کامپیوترهای شخصی؛ نینتندو سوئیچ و پلتفرم موبایل منتشر شده و یکی از برترین‌ بازی‌ها در ژانر عناوین ماجراجویی است.

OPUS: Rocket of WhispersOPUS: Rocket of WhispersOPUS: Rocket of Whispers


سازنده:Sigono Inc


سبک:ماجراجویی


حجم:۱۳۱ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Life is Strange


اجازه دهید که لیستمان را با یکی از برترین عناوین موبایلی ادامه دهیم. بازی موبایلی Life Is Strange بدون شک یکی از زیباترین بازی‌های ماجراجویی پلتفرم موبایل است که سال‌هاست جزو برترین عناوین ساخته شده استودیوی اسکوئر انیکس شناخته می‌شود و از سوی منتقدان و طرفداران بسیاری نیز با نقدهای بسیار دوست داشتنی رو به رو شده است. بازی شاهکار Life Is Strange یک بازی زیبا توام با تصمیمات بزرگی است که می‌توانند بر تک تک اتفاقات زندگی شما تاثیر بگذارند و تجربه‌ این بازی موبایلی ابدا خالی از لطف نیست.


مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید بهترین کنترلر موبایلبهترین دسته برای پابجی موبایل کدام است؟
راهنمای خرید بهترین کنترلر موبایلراهنمای خرید بهترین کنترلر موبایل

بنابراین اگر شما نیز به دنبال یک بازی ماجراجویی جذاب هستید، نباید Life Is Strange را از دست بدهید. همچنین باید توجه داشته باشید که این بازی علاوه بر پلتفرم موبایل؛ برای پلتفرم‌های اصلی نیز منتشر شده است. از طرفی اگر از تجربه این بازی دوست داشتنی لذت بردید، شاید بهتر باشد که سری به اسپین‌آف موبایلی دیگر از دنیای این بازی که با نام Life is Strange: Before Storm نیز بزنید.

Life is StrangeLife is StrangeLife is Strange


سازنده:اسکوئر انیکس


سبک:ماجراجویی


حجم:۱۰۱۲ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید ، iOS

Alien: Isolation


در طول چندسال اخیر بازی‌های موبایلی ثابت کردند که پتانسیل‌های فوق‌العاده‌ای دارند. شاید اگر ما سوار بر ماشین زمانمان شویم و به یک دهه قبل بازگردیم؛ عناوینی را پیدا کنیم که زمین تا آسمان با بازی‌های امروزی پلتفرم موبایل فرق دارند. این سبک از بازی‌ها در طول یک دهه اخیر بقدری پیشرفت کردند که امروزه دیگر دیدن یک بازی گرید AAA کنسولی روی موبایل؛ هیچ جای تعجبی ندارد. درست در ببین بهترین بازی‌های ماجراجویی که شما می‌توانید روی پلتفرم موبایل به سراغشان بروید، Alien: Isolation یکی از بهترین آن‌هاست که توسط استودیوی Feral Interactive برای این پلتفرم پورت شده است.

Alien: Isolation در ابدا در سال ۲۰۱۴ توسط استودیوی Creative Assembly برای کنسول‌های خانگی و کامپیوترهای شخصی منتشر شد. این بازی یکی از برترین عناوین ویدیویی در ژانر وحشت – ماجراجویی بود که خوشبختانه پایش به دنیای پلتفرم موبایل نیز باز شد. داستان این بازی موبایلی درباره کراکتری به نام Ellen Ripley جریان دارد که در سفینه‌ای متروکه گیرافتاده است. اما او در این جا تنها نیست و هیولایی خون‌خوار در این سفینه حضور دارد که به دنبال شماست!

Alien: IsolationAlien: IsolationAlien: Isolation


سازنده:Creative Assembly ، Feral Interactive


سبک:ماجراجویی


حجم:۵۶۰۰ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Dead Cells


بسیاری از افراد حتی باورشان هم نمی‌شود که ترکیب یک بازی پلتفرمر با المان‌های ماجراجویی می‌تواند تا به چه اندازه دوست داشتنی باشد. وقتی بازی Dead Cells در سال ۲۰۱۸ معرفی شد، کمترکسی انتظار رو به رو شدن با یک آی‌پی فوق‌العاده را از Dead Cells داشت. منتهی سازندگان این بازی یک عنوان شاهکار را ساخته بودند که در سال ۲۰۱۹ پایش به دنیای پلتفرم موبایل نیز باز شد. این بازی دوست داشتنی یک شاهکار به تمام معنا بود. بازی Dead Cells نه‌تنها طرفداران زیادی پیدا کرد، بلکه موفق شد تا به امتیاز متای ۹۱ نیز دست پیدا کند.


مطلب پیشنهادی:اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!چیزهایی که احتمالا نداری!
اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!

همچنین چیزی‌که درباره بازی موبایلی Dead Cells حائز اهمیت است، گرافیک هنری و گیم‌پلی دوست داشتنی آن است. Dead Cells ابدا یک بازی پلتفرمر ساده نیست، بلکه استودیوی سازنده این بازی تمام تلاشش را به کار گرفته است تا Dead Cells را طوری بسازد که مخاطب برای چندمین بار هم که شده به سراغ این بازی برود. همچنین باید توجه داشته باشید که بازی Dead Cells ابدا یک عنوان رایگان نیست و بهتر است که برای تجربه این بازی به سراغ وب‌سایت‌های ثانویه بروید.

Dead CellsDead CellsDead Cells


سازنده:Playdigious


سبک:ماجراجویی


حجم:۱۷۰۰ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید ، iOS

Evoland 2: A Slight Case of Spacetime Continuum Disorder


به جرات می‌توان گفت که بازی موبایلی Evoland 2 یکی از برترین عناوین ماجراجویی است که تاکنون برای پلتفرم موبایل منتشر شده. بازی Evoland 2 درست در سال ۲۰۱۵ تحت عنوان یک بازی نقش آفرینی – ماجراجویی برای نینتندو سوئیچ، کنسول‌های نسل هشتمی و نهایتا کامپیوترهای شخصی توسعه پیدا کرد. منتهی این بازی بقدری محبوب شد که نهایتا استودیوی سازنده این بازی با همکاری استودیوی Playdigious نسخه موبایلی این بازی را نیز دردسترس کاربران پلتفرم موبایل قرار دادند.

اما درست از طرفی نیز؛ این صرفا گیم‌پلی بازی موبایلی Evoland 2 نبود که باعث جذابیت این بازی شده بود. بلکه خلاقیت تیم سازنده این بازی نیز در روایت خط داستانی و از همه مهم‌تر؛ گرافیک و موسیقی و جلوه‌های صوتی بازی موبایلی Evoland 2 بودند که باعث جذابیت این بازی موبایلی شده بودند و اگر شما نیز به دنبال یک بازی ماجراجویی با بن‌مایه نقش آفرینی – هک اند اسلش هستید، بازی دوست داشتنی Evoland 2 درست همان‌چیزی است که باید به سراغش بروید.

Evoland 2: A Slight Case of Spacetime Continuum DisorderEvoland 2: A Slight Case of Spacetime Continuum DisorderEvoland 2: A Slight Case of Spacetime Continuum Disorder


سازنده:Imperia Online JSC


سبک:ماجراجویی


حجم:۴۷۰ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید ، iOS

Genshin Impact


بازی دوست داشتنی The Legend of Zelda: Breath of the Wild یکی از بزرگ‌ترین و بهترین بازی‌های استودیوی نینتندو است که به صورت انحصاری برای کنسول‌های این کمپانی منتشر شده. بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild تاکنون موفق شده تا با نقدهای بسیار خوبی مواجه شود و طرفداران بسیاری نیز پیدا کند. منتهی با این‌حال بزرگ‌ترین رقیب این بازی Genshin Impact است که برای پلتفرم موبایل نیز منتشر شده و به نوعی جایگزینی فوق‌العاده روی موبایل برای بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild است.


مطلب پیشنهادی:ویدیویی از دیمیک Genshin Impact برای کنسول Game Boy Advance [تماشا کنید]به همان زیبایی نسخه اصلی
ویدیویی از دیمیک Genshin Impact برای کنسول Game Boy Advance [تماشا کنید]ویدیویی از دیمیک Genshin Impact برای کنسول Game Boy Advance [تماشا کنید]

بازی موبایلی Genshin Impact یک بازی فوق‌العاده با المان‌های جهان باز است که دنیای بی‌حد و مرزی را در مقابل بازیکنان قرار می‌دهد. جایی‌که شما باید با هیولاهای مختلف مبارزه کنید و اسرار مدفون شده در این بازی را پیدا کنید. همچنین طراحی کنترلرها و شخصیت‌پردازی در Genshin Impact بسیار عالی صورت گرفته است و باید اعتراف کرد که همه‌چیز به نوعی دست به دست هم داده است تا بازی موبایلی Genshin Impact یک بازی نقش آفرینی – ماجراجویی عالی باشد.

Genshin ImpactGenshin ImpactGenshin Impact


سازنده:miYoHo ، Shanghai Miha Touring Film Technology


سبک:ماجراجویی


حجم:۶۷۰۰ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید ، iOS

Guardian Tales


بازی موبایلی Guardian Tales یک عنوان ماجراجویی با المان‌های هک اند اسلش و نقش آفرینی است که تمام پتانسیل‌های لازم را برای دوست داشتنی بودن را دارد. بازیکنان در دنیای این بازی موبایلی وظیفه دارند که پازل‌ها و معماهای مختلف دنیای Guardian Tales را یکی پس از دیگری حل کنند تا مسیرشان را از میان هیولاها و موجودات شیطانی دنیای این بازی موبایلی پیدا کنند. همچنین جالب است بدانید که این بازی موبایلی درست در سال ۲۰۲۰ علاوه بر پلتفرم موبایل؛ برای کنسول نینتندو سوئیچ نیز منتشر شده است و از بخش چندنفره – آنلاین نیز پشتیبانی می‌کند.

Guardian Tales بسیار مشابه نسخه‌های کلاسیک فرنچایز The Legends of Zelda است، هرچند که این بازی تمی کلاسیک دارد، اما داستان‌سرایی و موسیقی‌متن در Guardian Tales حرف اول و آخر را می‌زنند و شاهکاری بی‌نقص‌اند. همچنین دنیای وسیع Guardian Tales نیز باعث شده است تا این بازی موبایلی یکی از بهترین گزینه‌های حاضر در لیست برترین عناوین ماجراجویی ما باشد.

Guardian TalesGuardian TalesGuardian Tales


سازنده:Kakao Games Corpration


سبک:ماجراجویی


حجم:۲۰۵ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید ، iOS

SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated


بازی SpongeBob SquarePants Battle for Bikini Bottom ریمستری از نسخه کلاسیک عنوانی به همین نام بود که پیش‌تر برای کنسول پلی‌استیشن ۲ منتشر شده بود. منتهی وقتی ریمستر جدید این بازی در سال ۲۰۲۰ توسط استودیوی Purple Lamp Studios توسعه پیدا کرد، بسیاری از طرفداران این سری به دنبال نسخه موبایلی این بازی بودند. تا اینکه نهایتا استودیوی Purple Lamp Studios با همکاری استودیوی موبایلی HandyGames پورت موبایلی این بازی را راهی پلتفرم موبایل کرد که نسخه موبایلی بازی SpongeBob SquarePants Battle for Bikini Bottom موفق شد تا با نقدهای بسیار خوبی مواجه شود.


مطلب پیشنهادی:با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبازیگران صحنه تقابل IO و The Seven
با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبا مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شوید

بازی موبایلی SpongeBob SquarePants Battle for Bikini Bottom یک عنوان ماجراجویی دوست داشتنی بود که در دنیای فانتزی باب اسفنجی جریان داشت. حضور صداپیشگان انیمیشن باب اسفنجی و همچنین شخصیت‌های به یادماندنی این کارتون جذاب در SpongeBob SquarePants Battle for Bikini Bottom باعث شده بودند تا این بازی پتانسیل‌های لازم را داشته باشد. همچنین داستان‌سرایی و شخصیت‌پردازی خوب SpongeBob SquarePants Battle for Bikini Bottom جزو دیگر دلایلی که باعث جذابیت این بازی موبایلی شده.

SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – RehydratedSpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – RehydratedSpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom – Rehydrated


سازنده:HandyGames


سبک:ماجراجویی


حجم:۳۴۰۰ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Titan Quest: Legendary Edition


بازی Titan Quest: Legendary Edition یک عنوان فوق‌العاده برای طرفداران بازی‌های ماجراجویی است. Titan Quest: Legendary Edition در کنار بخش کمپین فوق‌العاده‌ای که دارد، داستانی جذاب را روایت می‌کند و گیم‌پلی آن؛ سفری دوست داشتنی به اساطیر کشور یونان است. منتهی پیش از تجربه بازی موبایلی Titan Quest: Legendary Edition باید توجه داشته باشید که این عنوان ابدا به صورت رایگان منتشر نشده است و اگر شما به دنبال یک بازی ماجراجویی هستید، باید به سراغ وب‌سایت‌های ثانویه بروید.

چیزی‌که درباره بازی Titan Quest: Legendary Edition واقعا دوست داشتنی است، مکانیزم‌های گیم‌پلی و دوربین ایزومتریک این بازی موبایلی نیز جزو دیگر دلایلی هستند که Titan Quest: Legendary Edition را تبدیل به یک بازی ماجراجویی با گرید AAA روی موبایل کرده‌اند و هر موبایل گیمری برای یک‌بار هم که شده باید به سراغ این بازی برود.

Titan Quest: Legendary EditionTitan Quest: Legendary EditionTitan Quest: Legendary Edition


سازنده:HandyGames


سبک:ماجراجویی


حجم:۲۱۰۰ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Tower of Fantasy


حضور استودیوهای بزرگ بازی‌سازی روی پلتفرم موبایل زمینه‌ساز پیشرفت بازی‌سازهای مستقل بسیاری شد. استودیوی Level Infinite جزو آن دسته از بازی‌سازهایی است که با الهام از عناوین بزرگ، بازی‌های بسیار خوبی را ساخته که Tower of Fantasy جزو یکی از آن‌هاست. این بازی دوست داشتنی یک عنوان ماجراجویی – نقش آفرینی با بن‌مایه MMO است که جایگزین فوق‌العاده‌ای برای بازی Genshin Impact در این لیست محسوب می‌شود.


مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهچیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

اتفاقات این بازی موبایلی در دنیایی جهان‌باز روایت می‌شود. دنیایی که بازیکنان باید در آن خودشان را با کوئست‌های مختلف سرگرم کنند. گرافیک بازی یک شاهکار به تمام معناست و استودیوی Level Infinite برای تکمیل کردن بازی جاه‌طلبانه خودش؛ از المان‌های آنلاین نیز استفاده کرده است. بطوری که شما می‌توانید در Tower of Fantasy با دیگر بازیکنان تعامل داشته باشید و از آن‌ها در انجام ماموریت‌های کوآپ استفاده کنید.

Tower of FantasyTower of FantasyTower of Fantasy


سازنده:Level Infinite


سبک:ماجراجویی


حجم:۳۷۰۰ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید ، iOS

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.