۱۱ تا از کاربردی‌ترین و بهترین اپلیکیشن های آیفون

انتخاب بهترین اپلیکیشن های آیفون کار آسانی نیست؛ برنامه‌های زیادی وجود دارند که استفاده از آن‌ها به شما کمک می‌کند بتوانید هرچه بهتر از قابلیت‌های این گوشی استفاده کرده و لذت ببرید؛ در واقع می‌توان گفت که اپلیکیشن‌های کاربردی این نوع از گوشی‌های هوشمند، یکی از مهم‌ترین دلایل افراد برای خرید آن‌ها به‌حساب می‌آید.

درست است که تعداد اپلیکیشن‌های آیفون بسیار زیاد است، اما برخی از آن‌ها کاربرد بیشتر و بهتری برای کاربران دارند. معمولاً بسیاری از کاربران به دلیل نیاز بیش از حد به بهترین اپلیکیشن‌های آیفون، خرید گیفت کارت اپل استور را انجام می‌دهند تا دسترسی بهتری به تمام برنامه‌ها داشته باشند. البته قبل از هرگونه اقدامی برای خرید گیفت کارت و برنامه‌ها، باید مهم‌ترین اپلیکیشن‌های آیفون را بشناسید.

در ادامه این مطلب به طور کامل بهترین و مهم‌ترین اپلیکیشن‌های آیفون را معرفی می‌کنیم و به شما خواهیم گفت که بهترین راه برای نصب آن‌ها کدام است.

معرفی بهترین اپلیکیشن های آیفون

در میان اپلیکیشن‌های متعددی که برای گوشی آیفون ارائه شده‌اند، برخی از آن‌ها محبوبیت بیشتری در میان کاربران کسب کرده‌اند. موارد زیر بهترین اپلیکیشن‌های آیفون هستند که حسابی از کارکردن با آن‌ها لذت خواهید برد:

صفحه زمانی Timepage

دارندگان آیفون برای مدیریت بهتر زمان و برنامه‌ریزی بهتر کارهای خود، حتماً به Timepage نیاز پیدا می‌کنند. این اپلیکیشن که به‌صورت انحصاری برای ios ساخته شده، به شما کمک می‌کند تا یک برنامه‌ریزی روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. همچنین تحلیل ساعات کاری و تخمین فاصله شما تا محل جلسه از دیگر ویژگی‌های مهم این اپلیکیشن است.

مایکروسافت آفیس Microsoft Office

بدون شک اپلیکیشن Microsoft Office یکی از کاربردی‌ترین و بهترین اپلیکیشن‌های آیفون است که به شما امکان استفاده از سه برنامه ورد، اکسل و پاورپوینت را می‌دهد. از جمله قابلیت‌های این اپلیکیشن عالی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت رزومه
  • امضای PDF به کمک انگشت
  • کار کردن روی فایل‌های آفیس به کمک همکاران خود
  • کدخوان QR و تبدیل عکس به فایل ورد قابل ویرایش
  • ساخت سریع PDF از تصاویر یا فایل‌های ورد، اکسل و پاورپوینت
  • اتصال اکانت خود به اشتراک مایکروسافت و استفاده  ۳۶۵ روزه از ویژگی‌های خرید درون برنامه‌ای

اسپاتیفای Spotify

بسیاری از کاربران با خرید گیفت کارت Apple music به بهترین و جدیدترین آهنگ‌ها دسترسی پیدا می‌کنند؛ اما در کنار اپل موزیک، اسپاتیفای هم به دلیل خصوصیات بسیار عالی، توانسته در زمینه استریم موسیقی، پادکست و ویدئو محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران آیفون پیدا کند. اپلیکیشن اسپاتیفای تمام ویژگی‌های یک شبکه اجتماعی را به شما ارائه کرده و اجازه ویرایش و اشتراک‌گذاری لیست‌های پخش موسیقی را خواهد داد.

9bf68e19 1d6e 4467 bae6 25e958eddeda9bf68e19 1d6e 4467 bae6 25e958eddeda

ادوبی اسکن Adobe Scan

Adobe Scan یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های آیفون است که خدمات متنوعی را برای طیف گسترده‌ای از کاربران ارائه می‌کند. در واقع برنامه ادوبی اسکن، با خصوصیات و قابلیت‌های خود، گوشی آیفون را به یک ابزار قدرتمند برای اسکن متن‌های مختلف تبدیل می‌کند. همچنین تازه‌سازی تصاویر اسکن شده قدیمی، یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب این برنامه است که برای بیشتر افراد کاربرد دارد.

اپلیکیشن Speechify

اپلیکیشن Speechify برای عاشقان کتاب یک برنامه بسیار عالی و کاربردی است. این برنامه می‌تواند روند مطالعه شما را سرعت بخشیده و کمک کند در زمان کمتری یک کتاب را تمام کنید. در واقع برنامه Speechify یک کتاب متنی را به کتاب صوتی تبدیل می‌کند تا در زمان شما صرفه‌جویی شود.

«البته باید بدانید که Speechify زبان فارسی را پشتیبانی نمی‌کند و فقط برای علاقه‌مندان به یادگیری زبان انگلیسی کاربرد دارد.»

اپلیکیشن AirDroid

تقریباً تمام افرادی که از گوشی آیفون استفاده می‌کنند، باید برنامه AirDroid را روی گوشی خود داشته باشند تا انتقال فایل از آیفون و را به سیستم‌عامل‌های مختلف (ویندوز و اندروید، مک) را بهتر و راحت‌تر انجام دهند. شما با استفاده از این برنامه می‌توانید فایل‌ها را با سرعت ۲۰ مگابایت بر ثانیه انتقال دهید. قابلیت بسیارعالی AirDroid  باعث می‌شود که از آن به‌عنوان یکی از کاربردی‌ترین و بهترین اپلیکیشن‌های ایفون یاد شود.

ادوبی لایت روم Adobe Lightroom

از آنجاییکه گوشی‌های آیفون، کیفیت دوربین بالایی دارند، شما باید یک برنامه ادیت عکس هم داشته باشید تا بتوانید از این قابلیت جذاب آیفون لذت ببرید. برنامه Adobe Lightroom یکی از بهترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های آیفون است که مانند فتوشاپ امکان ادیت عکس‌ها را برایتان فراهم می‌کند.

اصلاح نور و رنگ تصاویر، فیلترهای مختلف، انواع هیلینگ براش‌ها، حالت HDR، تگ خودکار روی عکس‌ها و… تنها بخشی از قابلیت‌های Adobe Lightroom هستند.

ادیت ویدیو VivaVideo

تعداد زیادی از افراد از گوشی آیفون برای تولید محتوای ویدئویی استفاده می‌کنند؛ بنابراین در کنار دوربین با‌کیفیت، باید یک ادیت ویدیو عالی داشته باشند. برنامه VivaVideo یکی از بهترین اپ‌های ادیت ویدئو است که استفاده از آن رایگان است؛ البته برای استفاده از نسخه پریمیوم باید حدود ۱۰ دلار بپردازید. موارد زیر مهم‌ترین قابلیت‌های VivaVideo هستند:

  • اتصال و جداسازی انواع کلیپ‌ها
  • استفاده از ترنزیشن‌های جذاب و حرفه‌ای
  • ویرایش لایه‌ای و استفاده از افکت‌های نور و رنگ
  • افزودن موزیک و متن به عکس و فیلم به همراه جلوه‌های ویژه

05b45626 cf2e 4c84 877a 20fcdb719feb05b45626 cf2e 4c84 877a 20fcdb719feb

تی وی تایم TV Time

برنامه TV Time برای عاشقان فیلم و سریال یکی از بهترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌ها به شمار می‌آید. این اپلیکیشن امکان مرتب‌سازی و فهرست فیلم‌ها و سریال‌ها را فراهم کرده و زمان پخش و اکران فیلم‌ها را به شما اعلام می‌کند. کامنت‌گذاری، اشتراک‌گذاری نظرات مخاطبان و امتیازدهی به سریال و فیلم‌ها از دیگر ویژگی‌های این برنامه است که حسابی عاشقان سینما را سرگرم می‌کند.

مدیریت رمز عبور Keeper

معمولاً افراد برای انجام کارهای خود و ثبت‌نام در سایت‌ها و برنامه‌های مختلف، باید رمزهای خاصی را به‌خاطر بسپارند؛ محافظت از این رمزها و تأمین امنیت آن‌ها یکی از سخت‌ترین کارهایی است که باید به بهترین شکل ممکن انجام دهید. برنامه Keeper امکان ذخیره گذرواژه‌های نامحدود را در بالاترین امنیت برایتان فراهم کرده است. همچنین ایجاد گذرواژه‌های قوی و مدیریت آن‌ها از دیگر امکانات جذاب و کاربردی Keeper است.

اپلیکیشن آموزش زبان دولینگو Duolingo

امروزه آموزش زبان خارجی در بین بیشتر افراد جامعه رایج شده است؛ بنابراین تمام کاربران باید یک نرم‌افزار عالی برای آموزش داشته باشند. بدون شک Duolingo یکی از کاربردی‌ترین و بهترین اپلیکیشن‌های آیفون است که با استفاده از آن می‌توانید به‌راحتی زبان انگلیسی را یاد بگیرد.

آسان‌ترین راه برای دسترسی به اپلیکیشن‌های کاربردی آیفون

برای دسترسی به کاربردی‌ترین و بهترین برنامه‌های آیفون، می‌توانید نسخه‌های رایگان را از اپ استور دانلود کنید؛ اما طبیعتاً دسترسی به تمام قابلیت‌ها و خریدهای درون برنامه‌ای وجود ندارد. آسان‌ترین راه برای دسترسی به بهترین اپلیکیشن‌های آیفون و تمام قابلیت آن‌ها، خرید گیفت کارت اپل استور است.

سخن نهایی

داشتن بهترین اپلیکیشن های آیفون به شما کمک می‌کند که استفاده بهتری از این گوشی داشته باشید. در این مطلب به طور کامل کاربردی‌ترین و بهترین اپلیکیشن‌های آیفون را معرفی کردیم تا بیشتر از پیش با آن‌ها آشنا شوید. اگر همچنان درباره بهترین اپلیکیشن‌های آیفون سوالی دارید، از طریق بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.