۱۰ گوشی قدرتمند حال حاضر دنیا از نگاه انتوتو

redmagic 9 pro 2 655f3ac972584e7a5dd1b0a6

جای تعجب نیست که رد مجیک ۹ پرو پلاس با امتیاز ۲,۱۸۸,۶۳۱، از نظر قدرت عملکرد در معیار انتوتو، به‌عنوان بهترین گوشی جهان شناخته شده؛ زیرا قدرت پردازشی همیشه یکی از ویژگی‌های محصولات این برند بوده است. دستگاه مذکور همچنین از سیستم خنک‌کننده‌ی بسیار قدرتمند بهره می‌برد.

حضور ویوو X100 با پردازنده دیمنسیتی ۹۳۰۰ و امتیاز ۲,۱۸۴,۱۵۳ در جایگاه دوم فهرست انتوتو نیز جالب به‌نظر می‌رسد و فقط حدود ۴,۵۰۰ امتیاز نسبت‌ به رد مجیک ۹ پرو پلاس عقب است.

جایگاه سوم فهرست انتوتو به آیکو ۱۲ می‌رسد که امتیاز میانگین بسیار چشمگیری در این بنچمارک به‌دست آورده است. iQOO نیز به ساخت گوشی‌های قدرتمند و استفاده از سیستم‌های خنک‌کننده‌ی درجه‌ یک شناخته می‌شود و حضورش در فهرست مذکور چندان غیرمنتظره نبود.

شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو نیز با امتیاز بالای دو میلیون در انتوتو به فهرست ۱۰ گوشی برتر این بنچمارک راه پیدا کرده‌اند. سه گوشی وان‌ پلاس Ace 2 پرو، آیکو ۱۱S و ویوو X90 پرو پلاس نیز در جایگاه هشتم تا دهم فهرست مذکور قرار دارند که همگی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برند.

انتظار می‌رود با معرفی وان‌ پلاس ۱۲ و پرچمداران جدید سایر شرکت‌ها، شاهد تغییراتی در فهرست ۱۰ گوشی هوشمند قدرتمند از دید بنچمارک انتوتو باشیم.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.