۱۰ هکر برتر در دنیای بازی‌های ویدئویی

دنیای بازی‌های ویدئویی مملو است از کاراکترهای دوست داشتنی که قطعا برای بسیاری از گیمرها خاطره‌ساز هستند. گاها یک بازی ویدئویی بیش از هرچیزی، با کاراکترهایی که دارد، شناخته می‌شود و همین موضوع باعث شده تا گیمرها ارتباط بیشتری با این بازی‌ها بگیرند. اما گاها در دنیای این بازی‌ها، گاه می‌توانیم کاراکترهایی را پیدا کنیم که قدرت‌ها و یا توانایی‌ها بی‌شماری دارند. شخصیت‌هایی که به جذابیت این بازی‌ها کمک کرده‌اند و قطعا بسیاری از گیمرها آن‌ها را دوست دارند.

<!–

–>

بنابراین اگر شما نیز طرفدار بازی‌های ویدئویی هستید، در این مطلب همراه ویجیاتو باشید تا باهم نگاهی به ۱۰ کاراکتر دوست داشتنی در دنیای عناوین ویدئویی بزنیم که توانایی هک کردن داشتند. کاراکترهایی که قطعا برای بسیاری از گیمرها مورد احترام‌اند و باعث شدند تا دنیای این بازی‌ها هیجان‌انگیزتر باشد. بنابراین، این شما و این ۱۰ هکر برتر در دنیای بازی‌های ویدئویی!

فهرست محتوا
نمایش

Marcus Holloway – بازی Watch Dogs 2


فرنچایز واچ داگز یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای ویدئویی تاریخ از استودیوی یوبیسافت است که تمرکز ویژه‌ای روی موضوعات مرتبط با هکرها دارد. در دنیای این سری شما می‌توانید به عنوان یکی از بزرگ‌ترین هکرهای تاریخ، ایفای نقش کنید و این موضوعی دوست داشتنی در دنیای بازی‌های ویدئویی است. منتهی با این‌حال یکی از شخصیت‌های محبوب این سری، Marcus Holloway است. Marcus Holloway عضو تیم هکری DeadSec است و خودش را به عنوان یکی از کاراکترهای اصلی بازی Watch Dogs 2 معرفی می‌کند.


مطلب پیشنهادی:تیم ویجیاتو: بهترین سلاح‌هایی که توی بازی‌ها دیدیماز گرویتی گان تا کریبر!
تیم ویجیاتو: بهترین سلاح‌هایی که توی بازی‌ها دیدیمتیم ویجیاتو: بهترین سلاح‌هایی که توی بازی‌ها دیدیم

این شخصیت قدرت هکری و دانش کامپیوتری بی‌نظیری دارد. همچنین این کاراکتر دوست داشتنی از قابلیت‌هایش برای مبارزه با کمپانی‌های فاسد و شکستن دادن آدم بدهای بازی استفاده می‌کند و همین موضوع باعث شده تا کاراکتر Marcus Holloway جزو یکی از بهترین و قوی‌ترین هکرها در دنیای بازی‌های ویدئویی باشد.

Barbara Gordon – فرنچایز  Batman: Arkham


Barbara Gordon خودش را بارها و بارها با شخصیت‌های مختلف در دنیای بتمن معرفی می‌کند. ما در طول این سری گاهی اوقات او را به عنوان بت‌گرل می‌بینیم و گاهی دیگر، به عنوان هکری توانمند که به بتمن در مبارزاتش کمک می‌کند. اما در فرنچایز Batman: Arkham؛ شرایط تا حدودی متفاوت است و این کاراکتر به ما نشان می‌دهد که توانایی هکری بی‌نظیری دارد.

در فرنچایز Batman: Arkham؛ کاراکتر Barbara Gordon خودش را به عنوان شخصیتی به نام Oracle معرفی می‌کند. باربارا در دنیای این سری سعی می‌کند تا به هر طریقی که شده، از بتمن به عنوان شوالیه‌ تاریکی و ناجی شهر گاتهام محافظت کند و در کنارش به عنوان نیروی پشتیبانی برای نجات مردم تلاش کند که یکی از این تلاش‌ها چیزی نیست جز هک کردن و دسترسی اطلاعات مهمی که در حالت عادی مردم و پلیس شهر گاتهام از وجود آن‌ها بی‌خبرند.

Tali’Zorah – فرنچایز Mass Effect


تقریبا تمامی کاراکترهایی که شما با آن‌ها در دنیای فرنچایز مس‌افکت رو به رو می‌شوید، توانایی و قابلیت هک کردن را دارند. اما هیچکدام از آن‌ها به اندازه Tali’Zorah قدرتمند نیستند. این کاراکتر در تمامی بازی‌های مس‌افکت حضور داشتند و عضوی از نژاد Quarianها بود. نژادی به سبب استفاده از فناوری و همچنین دانش کامپیوتری که داشتند، زبان زد خاص و عام بودند و همه می‌دانستند که قدرت بی‌نظیری در استفاده از کامپیوتر دارند و طبیعتا هک کردن نیز یکی از آن‌ها بود.


مطلب پیشنهادی:تیم ویجیاتو: دوست داریم چه بازی‌ای برنده گیم اواردز ۲۰۲۳ بشهسال شگفت‌انگیز ۲۰۲۳
تیم ویجیاتو: دوست داریم چه بازی‌ای برنده گیم اواردز ۲۰۲۳ بشهتیم ویجیاتو: دوست داریم چه بازی‌ای برنده گیم اواردز ۲۰۲۳ بشه

Tali’Zorah توانایی‌های مختلفی در استفاده از ابزار و لوازم الکترونیکی مانند کامپیوتر داشت و هک کردن تنها بخش کوچکی از توانایی‌های او بود. متاسفانه در طول بازی، Tali’Zorah چندان فرصت مناسبی برای به تصویر کشیدن قابلیت‌هایش پیدا نمی‌کند. اما با این‌حال یکی از کلیدی‌ترین شخصیت‌ها و هکرها در دنیای فرنچایز مس‌افکت است.

Alyx Vance – فرنچایز Half-Life


Alyx Vance یکی از کاراکترهای کلیدی در تمامی بازی‌های سری Half-Life است که حتی اگر کاراکتر مکمل نیز باشد، بازهم گیمرهای بی‌شماری عاشق او خواهند بود. این شخصیت تاثیرات مستقیمی در روند داستانی بازی داشت و خیلی زود خودش را به عنوان یک کاراکتر کلیدی در دنیای فرنچایز Half-Life معرفی کرد. شخصیتی که در تلاش بود تا در کنار سایر شخصیت‌های این سری، با فضایی‌ها و هیولاهایی که زمین را تسخیر کرده‌اند، مبارزه کند.

این شخصیت روش خاص خودش را برای مبارزه با هیولاها و فضایی‌ها در این سری داشت. او از تسلط بی‌نظیری به علوم کامپیوتری و موضوعات مرتبط با فناوری برخوردار بود و می‌توانست با کنترل کردن و هک کردن سیستم امنیتی ربات‌ها و حتی فضایی‌ها، آسیب جدی به آن‌ها وارد کند. همچنین Alyx Vance یک سگ رباتی نیز داشت که در موقع ضروری، به این کاراکتر کمک می‌کرد.

Sombra – فرنچایز Overwatch


اگر فکر می‌کنید که هکرها، گروهی از افراد عاشق کامپیوتر هستند که در اتاقی تاریک و زیرزمینی مشغول‌اند، باید بگویم که سخت در اشتباهید. زیرا Sombra از سری اورواچ، ثابت می‌کند که چنین چیزی ابدا حقیقت ندارد. او نه‌تنها یکی از بهترین هکرها در دنیای بازی‌های ویدئویی است، بلکه یکی از بهترین تیراندازها در دنیای عناوین ویدئویی به شمار می‌رود که می‌تواند واقعا برای هرکسی دردسرساز باشد.


مطلب پیشنهادی:تیم ویجیاتو: اگه می‌رفتیم توی یه جزیره و فقط یه بازی می‌تونستیم با خودمون ببریم…
تیم ویجیاتو: اگه می‌رفتیم توی یه جزیره و فقط یه بازی می‌تونستیم با خودمون ببریم…تیم ویجیاتو: اگه می‌رفتیم توی یه جزیره و فقط یه بازی می‌تونستیم با خودمون ببریم…

شما به کمک قابلیت‌ها و توانایی‌های این شخصیت، می‌توانید تمامی توانایی‌های حریف پیش‌رویتان را خنثی کنید. Sombra با هک کردن سیستم امنیتی نیروهای حریف، می‌تواند آن‌ها را تا حدودی کنترل کند و این موضوع به شما اجازه می‌دهد تا از این فرصت پیش آمده به عنوان برگ برنده خودتان استفاده کنید.

Sam Fisher – فرنچایز Splinter Cell


سم فیشر از فرنچایز Splinter Cell به عنوان یکی از نمادین‌ترین کاراکترها در دنیای بازی‌های ویدئویی شناخته می‌شود. یک سرباز کارآمد که توانایی‌های بی‌نظیری در مبارزه و مخفی‌کاری دارد و کارهایی را انجام داده که هیچکسی جرئتش را نداشت. اما جدا از قابلیت‌های مبارزه‌ای خوب سم فیشر، هک کردن و دسترسی به اطلاعات محرمانه، جزو دیگر قابلیت‌های اوست!

همچنین خوشبختانه شما در طول فرنچایز Splinter Cell با قابلیت‌های بی‌نظیر او رو به رو خواهید شد. او می‌تواند پیام‌ها و کامپیوترهای شخصی را هک کند، قفل دیجیتالی درب‌ها را باز کنید و عملا به هرچیزی که می‌خواهد، دسترسی داشته باشد. از پیام‌های مخفی و محرمانه بگیرید، تا اطلاعاتی که حتی افراد بالارده دولتی نیز از آن‌ها بی‌خبرند.

Kinzie Kensington – فرنچایز  Saints Row


Saints Row جزو فرنچایزهاییست که ابدا خودش را جدی نمی‌گیرد و همین موضوع باعث شده تا کاراکترهای مختلفی در دنیای این فرنچایز جذاب حضور داشته باشند که Kinzie Kensington درست یکی از آن‌هاست. Kinzie Kensington در طول فرنچایز سینت‌رو، بارها و بارها ما را با قابلیت‌های هکری‌اش شگفت‌زده می‌کند و نشان می‌دهد که یکی از بهترین هکرها در میان تمامی بازی‌های ویدئویی است که می‌توان در شرایط سخت، روی آن حساب باز کرد.


مطلب پیشنهادی:تیم ویجیاتو: بازی‌های ارزونی که بیشتر از انتظارمون ظاهر شدن!هزینه کم، سرگرمی زیاد!
تیم ویجیاتو: بازی‌های ارزونی که بیشتر از انتظارمون ظاهر شدن!تیم ویجیاتو: بازی‌های ارزونی که بیشتر از انتظارمون ظاهر شدن!

درواقع شخصیت Kinzie Kensington یکی از کلیدی‌ترین شخصیت‌های این فرنچایز است. در طول این سری او بارها و بارها به ما با رمزگشایی پیام‌ها، درسترسی به اطلاعات محرمانه و همچنین در بازکردن قفل امنیتی مکان‌های دولتی کمک می‌کند و باعث می‌شود تا ما بتوانیم به آن‌چیزی که به دنبالش هستیم، برسیم.

Cortana – فرنچایز Halo


وقتی صحبت از بهترین هکرها در دنیای بازی‌های ویدئویی باشد، نام Cortana قطعا می‌درخشد. البته باید بدانید که این شخصیت در دنیای فرنچایز هیلو، یک کاراکتر واقعی نیست و صرفا یک هوش مصنوعی با ظاهری انسانی‌ست که توانایی‌های زیادی دارد. پس بنابراین شما باید خودتان را برای رو به رو شدن با یکی از بزرگ‌ترین هکرهای دنیا در سری هیلو آماده کنید. همچنین موضوع جذاب‌ دیگر درباره این شخصیت، این است که Cortana زمانی دوست و همیار ما در ماجراجویی‌های فضایی‌مان بود و ناگهان تصمیم گرفت تا جلوی ما بایستد.

Cortana به طور طبیعی قادر بود تا هر فایل محرمانه‌ای را بازگشایی کند. می‌توانست تا در عرض چند ثانیه، هرچیزی که نیاز داشتید را هک کند و اطلاعات آن را در اختیارتان قرار دهد. در طول سری هیلو، او بارها و بارها نشان داد که کاراکتری کلیدی‌ است و به لطف قابلیت‌هایی که داشت، فورا جایگاهش را در میان گیمرها به دست آورد.

Hal Emmerich – فرنچایز Metal Gear Solid


سالید اسنیک اگرچه یکی از محبوب‌ترین کاراکترها در دنیای بازی‌های ویدئویی است، اما راستش را بخواهید او هرگز خوره تکنولوژی نبود و بنابراین نیاز به فردی داشت تا در راه مبارزاتش به او کمک کند. این فرد کسی نبود جز Hal Emmerich که در دنیای این فرنچایز با نام مستعار Otacon نیز شناخته می‌شد.


مطلب پیشنهادی:تیم ویجیاتو: بازی‌‌ای که همه عاشقشن ولی من دوستش ندارماز متال گیر تا کانتر!
تیم ویجیاتو: بازی‌‌ای که همه عاشقشن ولی من دوستش ندارمتیم ویجیاتو: بازی‌‌ای که همه عاشقشن ولی من دوستش ندارم

شخصیت Hal Emmerich سعی داشت تا به سالید اسنیک در تمامی مراحل کمک کند. او هراز چندگاهی اطلاعات مورد نیاز سالید اسنیک را تامین می‌کرد و حتی دستگاه‌های خراب و آسیب‌دیده او را نیز تعمیر می‌کرد. این کاراکتر حتی در صورت نیاز، قفل‌ درهای بسته را نیز برای سالید اسنیک باز می‌کرد تا او بتواند ماموریتش را با موفقیت به پایان برساند.

Futaba Sakura – بازی Persona 5


در نهایت اجازه دهید که لیستمان را با یکی از بهترین هکرهای تاریخ به پایان برسانیم. راستش را بخواهید، شخصیت‌های جذاب بسیاری را در دنیای بازی Personna 5 می‌توان پیدا کرد، اما هیچکدام از آن‌ها به اندازه Futaba Sakura در هک کردن توانمند نبودند. طبق چیزی‌که از این کاراکتر می‌دانیم، او دچار اضطراب اجتماعی شدید است و ترجیح می‌دهد تا تمام مدت در خانه بماند. این موضوع باعث شد تا Futaba Sakura اوقات فراغتش را با کامپیوتر مشغول شود و این‌گونه بود که هک کردن را یاد گرفت.

او به سبب قابلیت‌های زیادی که در هک کردن داشت، فورا به عنوان شخصیتی دوست داشتنی مورد تایید گیمرها قرار گرفت و Futaba Sakura موفق شد تا به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی و کلیدی بازی Personna 5؛ شناخته شود.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.