۱۰ ساندویچ‌ساز و وافل‌ساز محبوب در دیجی‌کالا (زمستان ۱۴۰۱)

ساندویچ‌سازها از جمله محصولاتی به شمار می‌روند که شاید در نگاه اول برای آشپزخانه مفید به نظر نیایند، اما خرید آن‌ها، به‌ویژه زمانی که خردسال در خانه دارید، یکی از بهترین کالاها برای افزایش سرعت آماده‌سازی غذا و خوشمزه کردن آن برای کودکان بدغذا است. با توجه به همین مساله هم در این راهنمای خلاصه و کوتاه در کنار معرفی ۶ نمونه ساندویچ‌ساز پرفروش بازار، ۴ مدل وافل‌ساز را هم معرفی می‌کنیم تا بتوانید با کمک آن از آماده‌سازی دسر و ساندویچ به شکلی راحت و بی‌دردسر لذت ببرید.

۱. ساندویچ‌ساز میگل مدل GSM275

یکی از مدل‌های ساندویچ‌ساز که می‌تواند تا ۸ تکه ساندویچ را در ساده‌ترین شکل ممکن آماده کند، ساندویچ‌ساز میگل مدل GSM275 است. توان این مدل محصول ۱۴۰۰ وات است و با توجه به همین مقدار توان هم یکی از گزینه‌های خوش‌ساخت با حرارت بالا محسوب می‌شود.

ساندویچ‌ساز میگل مدل GSM275 به منظور ایجاد ایمنی در فضای آشپزخانه دارای قفلی بر روی درب آن و سیستم قطع برق خودکار است، که با بسته شدن آن عملا ساندویچ‌ها مغزپخت شده و خطری از بابت رسیدن حرارت بالا به محیط وجود نخواهد داشت. همچنین وجود یک روکش نچسب بر روی دستگاه تمیز کردن این مدل ساندویچ‌ساز را به شدت راحت کرده است.

در کنار این موارد لازم به ذکر است که سایر مشخصه‌های این محصول شامل بدنه‌ی ساخته شده از استیل ضدزنگ، نشانگر LED به منظور آگاهی از زمان پخت، ۸ درگاه ساندویچ‌ساز سه گوش، دو صفحه و سیستم قطع خودکار می‌شود. شما می‌توانید همین حالا ساندویچ‌ساز میگل مدل GSM275 را با قیمت اقتصادی و مناسبی از دیجی‌کالا خریداری کنید!

ساندویچ ساز میگل مدل GSM275

۲. ساندویچ‌ساز المپیا مدل ۷۰۰PLUS

ساندویچ‌ساز المپیا مدل ۷۰۰PLUS یکی از گزینه‌هایی است که با وجود سیم ۱ متری می‌تواند دسترسی شما را به منظور استفاده از این دستگاه در جای جای خانه راحت کند. البته لازم است بدانید که این نوع سیستم آماده‌سازی ساندویچ دارای صفحه‌ی قابل جداسازی نیست، به همین علت در زمان تمیزکاری آن باید تنها داخل آن را یک دستمال مربوط تمیز کنید.

قابلیت گرم شدن سریع یکی دیگر از ویژگی‌های این کالاست که در کنار طراحی ساده و جمع وجوری که دارد یکی از گزینه‌های مناسب از نظر کیفیت با توجه به قیمت آن است.

ساندویچ ساز المپیا مدل 700PLUS

۳. ساندویچ‌ساز پارس خزر مدل SM-850P

پارس خزر یکی از شرکت‌های معتبر و خوش‌نام ایرانی است کالاهای آن به کیفیت بالا در کنار قسمت بسیار مناسب معروف است. در این میان ساندویچ‌ساز پارس خزر مدل SM-850P هم از این قاعده مستثنی نیست و با وجود مشخصاتی همچون وجود دستگیره‌ی عایق حرارتی در ساختار آن، درب لولایی با قفل، حداکثر توان مصرفی تا ۸۵۰ وات، نشانگر LED، سیستم قطع خودکار، تابه‌ی نچسب و طول سیمی به اندازه‌ی ۰.۸ متر یکی از مدل‌های جذاب بازار به شمار می‌رود.

در همین راستا لازم است بدانید که این نوع دستگاه آشپزخانه مچهز به دو صفحه برای گریل کردن و ساندویچ‌سازی است و تعداد خانه‌های آن به دو عدد می‌رسد. ساندویچ‌ساز پارس خزر با طراحی ساده‌ای همراه شده است و قابلیت قرارگیری به‌صورت عمودی را هم دارد؛ لازم به ذکر است که این ویژگی برای نگهداری دستگاه در قفسه یا کابینت بدون اشغال فضایی اضافی بسیار کاربردی است. شما می‌توانید همین حالا این نوع ساندویچ‌ساز را با قیمتی مناسب از سایت دیجی‌کالا خریداری کنید.

ساندویچ ساز پارس خزر مدل SM-850P

۴. ساندویچ‌ساز کنوود مدل SPM94

به طور کلی ساندویچ ساز کنوود مدل ۹۴ دارای توان مصرفی‌ای تا ۱۳۰۰ وات است و با دو صفحه‌ی گریل و ساندویچ ساز در ساختار خود همراه است. از جمله ویژگی‌های این دستگاه برقی می‌توان به مواردی همچون صفحات نچسب، قابلیت باز شدن درب تا ۱۸۰ درجه، قابلیت گرمادهی همزمان و یکنواخت از دو صفحه‌ی بالا و پایین، دستگیره‌های عایق حرارتی، پایه‌های ضدلغزش برای ثبات محصول، ۸ درگاه ساندویچ‌ساز سه گوش و نشانگر LED اشاره کرد.

جالب است بدانید که این ساندویچ‌ساز به‌گونه‌ای طراحی شده است که به وسیله‌ی آن می‌توان عملیات کباب کردن غذاها را هم انجام داد و باعث تسریع در عملکرد پخت شد. ساندویچ‌ساز کنوود مدل SPM94 یکی از مدل‌های حرفه‌ای در بین گزینه‌های این مقاله است که با توجه به امکاناتی که دارد ارزش خرید بالایی را رقم زده است.

ساندویچ ساز کنوود مدل SPM94

۵. ساندویچ‌ساز هانوور کد ۱۰۱۱

این نوع ساندویچ‌ساز به منظور صرفه‌جویی در فضا در زمان ذخیره سازی در کابینت‌ها، قابلیت قرارگیری به شکل عمودی دارد و وزن آن تنها ۰.۹ کیلوگرم است. طراحی ساده و جمع‌وجور در کنار دستگیره‌های عایق یکی دیگر از ویژگی‌های آن است که در کنار توان ۱۴۰۰ واتی آن را به کالایی با گرمادهی فوق‌العاده و سرعت کار بالا تبدیل کرده است.

ساندویچ‌ساز هانوور کد ۱۰۱۱ مجهز به تابه‌ای نچسب (البته درب آن قابل جداسازی نیست!) است و به همین دلیل هم به راحتی قابلیت شست‌وشو و تمیزکاری دارد. همچنین سیتم قطع خودکار این کالا می‌توان ایمنی محیطی شما را هم تضمین کند. در نظر داشته باشید که اگرچه ساندویچ‌ساز هانوور کد ۱۰۱۱ محصولی کوچک و مناسب برای خانواده‌های کم‌جمعیت است اما اورجینال بودن آن یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های خرید آن به شمار می‌رود که می‌تواند شما را از خرید بسیار راضی کند.

ساندویچ ساز هانوور کد 1011

۶. ساندویچ‌ساز نیکووا مدل NSM-59

یکی از گزینه‌های باکیفیت بازار با توان ۱۴۰۰ وات، صفحه‌ی مخصوص ساندویچ‌سازی، امکان طبخ ۸ عدد ساندویچ و مجهز به دو المنت حرارتی در هر دو صفحه‌ی محصول ساندویچ‌ساز نیکووا مدل NSM-59 است. این مدل دستگاه آشپزخانه علاوه بر ایجاد امنیت با وجود چفت ایمنی و سیستم قطع خودکار، امکان پخت یک دست مواد غذایی را هم فراهم می‌کند.

در ساختار این کالا از پایه‌های ضدلغزش استفاده شده است و در کنار آن صفحه‌ای چدنی با روکش تفلون دارد. به طور کلی با توجه به امکانات و قابلیت‌های این محصول می‌توان اذعان داشت که ساندویچ‌ساز نیکووا مدل NSM-59 گزینه‌ای اقتصادی و در عین حال کاراست که می‌تواند همراهی مناسب در خانه و آشپزخانه‌ی شما باشد.

ساندویچ ساز نیکووا مدل NSM-59

۷. وافل‌ساز سانیز مدل مینی سانی

اگر به دنبال وافل‌سازی کوچک و جمع‌وجور با قابلیت‌های پخت وافل به شکلی ایدئال می‌گردید، وافل‌ساز سانیز مدل مینی سانی می‌تواند انتخابی مناسب برای خرید شما باشد. این نوع محصول دارای ویژگی‌های قابل‌توجهی همچون دستگیره عایق حرارت، صفحات نچسب، تایمر خودکار، توان مصرفی تا ۳۵۰ وات، امکان پخت نان معمولی با دستگاه، راحتی در حمل و نقل، امکان ساخت انواع وافل در این مدل و وزن ۵۰۰ گرمی است. در کنار این موارد جالب است بدانید که سرعت عملکرد این وافل ساز بسیار بالا است و سیستم قطع خودکار آن ایمنی محیط شما را تضمین می‌کند.

وافل ساز سانیز مدل مینی سانی

۸. وافل‌ساز آریته مدل AR-0187

وافل‌ساز آریته مدل AR-0187 یکی از گزینه‌های جذاب خرید از شرکت خوش‌نام آریته است که به شرکت دلونگی ایتالیا متعلق است. این دستگاه دارای دستگیره‌های عایق حرارتی است و وزن آن تنها ۳ کیلوگرم است. البته جای توجه دارد که توان مصرفی این مدل تا ۷۰۰ وات است، بنابراین می‌توان با حرارت بالا و در عین حال یکنواخت و سریع دسر شما را آماده کند.

در کنار این موارد وجود سیستم قطع خودکار و تابه‌ نچسب از دیگر امکانات این کالاست که با قیمت مناسبی هم به بازار عرضه شده است. شما می‌توانید همین حالا این وافل‌ساز کلاسیک و زیبا را با قیمتی مناسب و به شکلی آسان از سایت دیجی‌کالا خریداری کنید.

وافل ساز آریته مدل AR-0187

۹. وافل‌ساز سانفورد مدل SF9955DMT

یکی از مدل‌های حرفه‌ای وافل‌ساز در بازار ایران وافل‌ساز چندکاره‌ی سانفورد مدل SF9955DMT است که با امکانات و ویژگی‌هایی همچون صفحات جداشونده، ۵ جفت ظرف چدنی، توان ۷۰۰ وات، پوشش تفلون به منظور جلوگیری از چسبیدن موادغذایی به دستگاه، قابلیت تنظیم دما و سیستم جمع‌کردن سیم در بخش زیرین آن همراه شده است.

بدنه‌ی خارجی وافل‌ساز سانفورد مدل SF9955DMT به گونه‌ای طراحی شده است که هنگام پخت غذا همواره خنک باقی می‌ماند، همچنین پس از پایان کار می‌توانید آن را به شکل عمودی در کابیت یا هر جای دیگری در آشپزخانه قرار دهید. لازم به ذکر است که این محصول دارای صفحات قابل جداشدن است که همین مساله هم شست‌وشو و تمیز کردن آن را به‌شدت راحت می‌کند.

وافل ساز سانفورد مدل SF9955DMT

۱۰. وافل‌ساز ساچی مدل NL-WM-1554

وافل ساز ساچی مدل NL-WM-1554 کالایی میان‌رده با ویژگی‌هایی همچون دستگیره‌های عایق، قرارگیری عمودی به منظور ذخیره‌سازی بهینه، حداکثر توان تا ۷۰۰ وات، قابلیت تنظیم دما، مجهز به ۵ قطعه‌ی وافل‌ساز، نشانگر LED به منظور نمایش وضعیت پخت، تابه‌ی نچسب و وزن ۱ کیلوگرمی است که رضایت بالایی را در بین خریداران به دست آورده است.

گرمادهی این کالا تا حد خوبی بالاست و یکی از گزینه‌های کارا و پرفروش به منظور استفاده در خانه به شمار می‌رود، شما می‌توانید همین حالا این وسیله‌ی باکیفیت را از سایت دیجی‌کالا با قیمتی مناسب خریداری کنید.

وافل ساز ساچی مدل NL-WM-1554

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.