۱۰ بازی موبایلی برتر برای دورهمی‌های یلدایی‌تان

زمان اعتراف به پیشرفت چشمگیر بازی‌های ویدئویی روی موبایل رسیده است. وقتی اولین بازی‌های موبایلی متولد شدند، هیچکسی حتی فکرش را هم نمی‌کرد که روزی این سبک از بازی‌ها تا به این اندازه محبوب شوند. اما بازی‌های موبایلی آمده بودند تا شگفتی‌ساز باشند. بنابراین تمام تلاششان را به کار گرفتند تا نمایشی عالی داشته باشند و در طول سالیان اخیر نیز؛ به طرز قابل توجهی پیشرفت کرده‌اند. بطوری که دیگر دیدن یک عنوان گرید AAA موبایلی ابدا جای تعجبی ندارد و روی موبایل؛ حتی دیگر می‌توان بازی‌های بزرگ و سرشناس را نیز پیدا کرد.

<!–

–>

از طرفی نیز یکی از دوست داشتنی‌ترین چیزها درباره بازی‌های موبایلی؛ فرصتی است که آن‌ها برای دورهم بودن می‌دهند. این بازی‌ها بهانه بسیار خوبی برای سرگرم شدن با دوستانمان هستند و بقدری که باید جذاب‌اند که بخواهید فرصتی به آن‌ها دهید. بسیاری از ما با نزدیک شدن به شب یلدا، ممکن است که از خانواده و دوستانمان دور باشیم و به هردلیلی فرصت بودن کنار آن‌ها را نداشته باشیم. بنابراین ما در این مقاله از ویجیاتو به شما ۱۰ بازی برتر موبایلی را معرفی خواهیم کرد به شما اجازه می‌دهند تا شب یلدا را با دوستانتان سپری کنید.

فهرست محتوا
نمایش

Mini Militia – Doodle Army 2


بازی Mini Militia – Doodle Army 2 یا همان Mini Militia – War.io یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های موبایلی است که توسط استودیوی محبوب MiniClip ساخته شد. درواقع استارت موفقیت این استودیو؛ با همین بازی بود و روزی Mini Militia – Doodle Army 2 روی تمامی گوشی‌های هوشمند نصب بود. این بازی یک عنوان اکشن با المان‌های کوآپ بود که به شما اجازه می‌داد تا به صورت آنلاین و یا Local؛ آن را با دوستانتان اجرا کنید.


مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ | تابستان ۱۴۰۲کدام گوشی کمپانی سامسونگ را باید انتخاب کرد؟!
راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ | تابستان ۱۴۰۲راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ | تابستان ۱۴۰۲

همچنین روند Mini Militia – Doodle Army 2 اینطور بود که شما کاراکتر خودتان را می‌ساختید و آن را شخصی‌سازی می‌کردید. قدم بعدی وارد شدن به دنیای این بازی بود. شما می‌توانستید از میان ده‌ها سلاح مختلف، یکی را انتخاب کنید و طبیعتا هرکسی که به عنوان آخرین نفر در Mini Militia – Doodle Army 2 زنده می‌ماند، برنده این بازی می‌شد.

Fortnite


یکی از اصلی‌ترین دلایلی که سبب حضور فورتنایت در چنین لیستی شده، پشتیبانی این بازی از بحث کراس پلتفرم است. راستش را بخواهید، فورتنایت با انتشار گیم‌مود لگو فورتنایت، مجددا محبوبیتش را به دست آورد و این روزها یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های بتل رویال تاریخ است. بنابراین جای تعجبی ندارد که موبایل گیمرها بخواهند دورهمی‌های یلدایی‌شان را با این بازی بگذارنند. فورتنایت یک بازی بتل رویال دوست داشتنی است که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد. اما نسخه موبایلی این بازی در سال ۲۰۱۸ از راه رسید و در ابتدا ابدا پورت خوبی نبود. اما به سبب آپدیت‌هایی که دریافت کرد، به مرور برای موبایل بهینه‌تر شد.

همانطور که پیش‌تر نیز به آن اشاره کردیم؛ این بازی از قابلیت کراس پلتفرم پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید فورتنایت را با سایر دوستانتان به راحتی تجربه کنید و از طرفی رایگان بودن این بازی نیز؛ جزو دیگر دلایلی است که Fortnite و پورت موبایلی آن را لایق بودن در این لیست کرده‌ است.

Sky: Children of the Light


غیرممکن است که صحبت از یک بازی کوآپ و چندنفره باشد و حرفی از Sky: Children of the Light به میدان نیاید. استودیوی کره‌ای Thatgamecompany پس از موفقیت‌هایی که با ساخت بازی Journey در سال ۲۰۱۲ داشت، تصمیم گرفت تا در سال ۲۰۱۹ با یک بازی شاهکار دیگر به دنیای ویدیوگیم برگردد. Sky: Children of the Light یکی از زیباترین بازی‌های ساخته شده بر روی موبایل است که بیش از آن‌که یک بازی ویدئویی باشد، یک اثر هنری کمتر دیده‌شده است.


مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید بهترین کنترلر موبایلبهترین دسته برای پابجی موبایل کدام است؟
راهنمای خرید بهترین کنترلر موبایلراهنمای خرید بهترین کنترلر موبایل

Sky: Children of the Light یک بازی ماجراجویی است که بر روی المان‌های تعاملی تاکید بسیاری دارد. این بازی از قابلیت کراس پلتفرم نیز پشتیبانی می‌کند و شما باید در دنیای این بازی با سایر پلیرهای Sky: Children of the Light ارتباط بگیرید. گرافیک خوب و از همه مهم‌تر؛ موسیقی‌متن دوست داشتنی این بازی نیز؛ جزو دیگر دلایلی‌اند که Sky: Children of the Light را جذاب کرده‌اند.

Human Fall Flat


Human Fall Flat جزو آن دسته از بازی‌هایی است که شما احتمالا به سبب ویدئوهایی که از آن در یوتیوب دیده‌اید، به آن علاقه‌مندید. این بازی که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، ابدا خودش را جدی نمی‌گیرد و یک پارتی‌گیم کمدی است! Human Fall Flat قرار نیست که تجربه‌ای سخت‌گیرانه از یک بازی ویدئویی باشد و صرفا به دنبال سرگرم کردن شماست. خوشبختانه این بازی برای تمامی پلتفرم‌ها از جمله موبایل دردسترس است و شما می‌توانید آن را تجربه کنید.

Human Fall Flat در سبک بازی‌های پازل – پلتفرمر روایت می‌شود. شما باید در دنیای این بازی از یکسری از موانع عبور کنید و در طول این مسیر نیز با چالش‌های بسیاری رو به رو خواهید شد. بنابراین اگر به دنبال یک بازی جذاب و سرگرم کننده هستید، Human Fall Flat بازی کنید.

Spaceteam


اگر به دنبال حل کردن معماهای بی‌جواب هستید، Spaceteam بازی کنید. این بازی در سال ۲۰۱۲ توسط بازی‌ساز مستقلی به نام Henry Smith برای موبایل و پی‌سی ساخته شد. شما برای تجربه این بازی نیاز به لپ‌تاپ و یا گوشی هوشمندی داشتید تا بتوانید با استفاده بلوتوث و وایفای؛ آن‌ها را به یکدیگر متصل کنید. هدف بازی حل کردن یکسری از معماهای بی‌جواب بود و شما در این مسیر باید از دوستانتان نیز کمک می‌گرفتید. اما باید توجه داشته باشید که این بازی صرفا با حضور ۲ تا ۸ بازیکن قابل اجراست.


مطلب پیشنهادی:بهترین لباس‌هایی که می‌توانید در Assassin’s Creed: Mirage بپوشیدبهترین لباس‌هایی که بسیم می‌تواند در حین مبارزه به تن کند
بهترین لباس‌هایی که می‌توانید در Assassin’s Creed: Mirage بپوشیدبهترین لباس‌هایی که می‌توانید در Assassin’s Creed: Mirage بپوشید

این بازی جذاب از سوی منتقدان نیز ستایش شد. بطوری که Spaceteam به امتیاز متاکریتیک ۹۱ رسید که عملا یک عدد شگفت‌انگیز برای این بازی است. همچنین در سال ۲۰۱۴ به سبب محبوبیت این بازی؛ بردگیم Spaceteam نیز ساخته شد که در نوبه خودش جالب توجه است.

Stickman Party


تجربه یک بازی کمدی برآب دورهمی‌های یلدایی موضوعی جذاب و دوست داشتنی است. تاکنون بازی‌های بسیاری برای موبایل منتشر شده‌اند که Stickman Party قطعا یکی از بهترین آن‌هاست. این بازی مجموعه‌ای سرگرم‌کننده از بازی‌های کژوال و پارتی‌گیم‌هاست که تجربه‌ خارق‌العاده‌ای را برایتان به تصویر خواهند کشید. همچنین شما می‌توانید در گروه‌های ۱ نفره تا ۴ نفره؛ مشغول تجربه مینی گیم‌های این بازی دوست داشتنی شوید.

موضوع جذاب دیگر این است که بازی موبایلی Stickman Party برخلاف سایر بازی‌های این لیست، نیاز به گوشی دوم ندارد و شما صرفا می‌توانید تمامی بازی‌های این بازی را بر روی یک گوشی هوشمند تجربه کنید.

Among Us


هرچند که امانگ آس در مقایسه با چندسال قبل دیگر آنطوری که باید محبوب نیست، اما یلدای امثال قطعا بهانه خوبی برای تجربه مجدد Among Us است. این بازی که در سال ۲۰۱۸ توسط استودیوی مستقل Innersloth ساخته شد، طولی نکشید که تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های چندنفره موبایل شد. نکته جالب توجه پورت موبایلی Among Us در مقایسه با سایر نسخه‌های این بازی؛ این است که Among Us روی موبایل به صورت کاملا رایگان قابل اجراست و همین موضوع ارزش تجربه این بازی را دو چندان کرده.

هیولا و قاتلی ترسناک در میان ماست! حال زمان آن رسیده است تا با همفکری و کمک یکدیگر؛ این قاتل را پیدا کنیم! اما چه کسی می‌تواند قاتل مرموز ما باشد؟ چه کسی دروغ می‌گوید و چه کسی طرفدار ماست؟ این بازی قدرت اعتمادتان را به چالش می‌کشد.

Unsolved Case


چه ایرادی دارد که برای چندساعتی هم که شده، کلاه شرلوک هلمز رو بر سر بگذاریم و جای او باشیم؟ آیا تا به حال فکر کرده‌اید که سر و کار داشتن با پرونده چندین قتل سریالی تا چه حد می‌تواند چالش برانگیز باشد؟ راستش را بخواهید اگر به دنبال به چالش کشیدن خودتان هستید، بازی Unsolved Case بهترین گزینه در این لیست است! این بازی در سال ۲۰۲۲ توسط استودیوی لهستانی Eleven Puzzles برای پی‌سی و موبایل به صورت کاملا رایگان منتشر شده‌. همچنین Unsolved Case از قابلیت کراس پلتفرم نیز پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید این بازی را به راحتی اجرا کنید‌.

Unsolved Case یک بازی پازل – معمایی است که شما باید در آن یکسری از پازل‌ها و پرونده‌های جنایی را حل کنید‌. منتهی در این مسیر دوست شما نیز همراه‌تان خواهد بود که باید با کمک یکدیگر این پرونده‌ها را به سرانجام برسانید.

The Past Within


بارها به این موضوع اشاره کردیم که حضور بازی‌ساز‌های بزرگ در بین توسعه دهندگان کوچک موبایلی؛ سبب شد تا این بازی‌سازهای کوچک نیز دیدی جاه‌طلبانه داشته باشند و بازی‌هایی را بسازند که مثال زدنی‌اند. استودیوی Rusty Lake مصداقی عالی برای این موضوع است. یک استودیوی خلاق که سابقه ساخت بازی‌های خارق‌العاده‌ای را برای موبایل دارد. آن‌ها در سال ۲۰۲۲ به سراغ بازی The Past Within رفتند و آن را برای موبایل و پی‌سی منتشر کردند. عنوانی که نه‌تنها منتقدان؛ بلکه موبایل گیمرها نیز از آن راضی بودند.

The Past Within داستانی رازآلود و ترسناکی را روایت می‌کرد. این بازی یک تجربه کوآپ بود که در آن یکی از پلیرها به آینده، و دیگری به گذشته سفر می‌کرد و مجبور بودند تا با کمک یکدیگر پازل‌های مختلفی را حل کنند.

Keep Talking and Nobody Explodes


Keep Talking and Nobody Explodes یکی از معروف‌ترین بازی دورهمی‌ برای یلداست! یک بازی کوآپ جذاب که به سراغ ایده‌ای متفاوت‌ رفت. Keep Talking and Nobody Explodes برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، اما نسخه موبایلی این بازی در سال ۲۰۱۹ از راه رسید و حرف‌های زیادی برای گفتن داشت!

درواقع همانطور که از نام این بازی پیداست، شما باید صحبت کنید تا کسی منفجر نشود! بله؛ درست خواندید! این بازی یک شبیه‌ساز خنثی‌سازی بمب است و شما باید با دوستتان پازل‌ها را حل‌ کنید تا پیش از اتمام تایمر؛ بمب‌های مختلفی را خنثی کنید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.