۱۰ اسکین برتر فورتنایت برای پرو پلیرها

دنیای بازی‌های شوتر بسیار متنوع‌تر از آن چیزی هستند که بنظر می‌رسند. گاه یک بازی شوتر می‌تواند تبدیل به بزرگ‌ترین بازی ویدئویی تاریخ شود و گیمرهای بسیاری را نیز جذب کند. موضوعی که اپیک گیمز برای اولین‌بار با بخش بتل رویال بازی فورتنایت در سال ۲۰۱۷ آن را تجربه کرد. یک بازی بتل رویال خارق‌العاده که نه‌تنها تبدیل به بزرگ‌ترین بازی بتل رویال تاریخ شد، بلکه بسیاری از بازی‌های بزرگ آن دوره را نیز شکست داد. فورتنایت یک ایده و کانسپت خلاقانه بود که اپیک گیمز آن را به زیبایی هرچه تمام‌تر روی پلتفرم‌های مختلف به تصویر کشید.

<!–

–>

اما قطعا یکی از عمده دلایلی که سبب جذابیت بازی فورتنایت شده، اسکین‌های این بازی هستند. شما می‌توانید اسکین‌های فورتنایت را از طریق روش‌های مختلفی مانند خرید ارز داخل بازی یا همان ویباکس؛ به دست بیاورید. اما اگر طرفدار این بازی هستید، در این مقاله همراه ویجیاتو باشید تا نگاهی به ۱۰ اسکین برتر فورتنایت داشته باشیم که تنها گیمرها و کاربرهای حرفه‌ای و یا پرو پلیرها از آن‌ها استفاده می‌کنند.

فهرست محتوا
نمایش

Nog Ops


  • قیمت: ۸۰۰ ویباکس
  • تاریخ معرفی: سیزن ۱ چپتر ۱

یکی از دوست داشتنی‌ترین ایونت‌های بازی فورتنایت، ایونت کریسمس است. ایونتی که در آن اسکین‌ها و گیم‌مودهای جدیدی به فورتنایت اضافه می‌شوند و گیمرها می‌توانند اوقات جذابی را سپری کنند. یکی از بهترین اتفاقات ممکن در طول ایونت کریسمس؛ استفاده از اسکین‌های کریسمسی است. اسکین Nog Ops در این بین نه‌تنها یکی از بهترین اسکین‌هاست، بلکه پرو پلیرها نیز ترجیح می‌دهند تا در زمان کریسمس از این اسکین استفاده کنند.


مطلب پیشنهادی:معرفی ۴۷ تا از بهترین سریال های اکشن جهان | آپدیت ۲۰۲۴نور، صدا، دوربین، اکشن!
معرفی 47 تا از بهترین سریال های اکشن جهان | آپدیت 2024معرفی 47 تا از بهترین سریال های اکشن جهان | آپدیت 2024

اسکین جذاب Nog Ops برای اولین‌بار در سیزن ۱ چپتر ۱ به بازی اضافه شد و برچسب قیمتی ۸۰۰ ویباکسی داشت. این اسکین یکی از قدیمی‌ترین اسکین‌های بازی به شما می‌رود که هرسال با آمدن ایونت کریسمس؛ به دنیای بازی فورتنایت اضافه می‌شود.

Ruby


  • قیمت: ۱۲۰۰ ویباکس
  • تاریخ معرفی: سیزن ۱۰ چپتر ۱

اسکین Ruby قطعا یکی از نمادین‌ترین اسکین‌های بازی فورتنایت است که بسیاری از شما انتظار دیدنش را داشتید. سال‌هاست که از معرفی این اسکین می‌گذرد، درواقع Ruby برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۹ به بازی فورتنایت اضافه شد در دسته اسکین‌های Rare قرار می‌گیرد. منتهی درست از زمان عرضه این اسکین؛ Ruby موفق شده تا همچنان طرفداران خودش را حفظ کند و علی‌رغم طراحی ساده‌ای که دارد، یکی از زیباترین و بهترین اسکین‌های بازی است.

همچنین محبوبیت بسیار زیاد این اسکین سبب شده تا اپیک گیمز بارها و بارها نسخه‌های مختلفی از این اسکین را به بازی اضافه کند. همچنین Ruby بارها استایل‌های مختلفی را دریافت کرد که به صورت رایگان در اختیار گیمرهایی که این اسکین را داشتند، قرار گرفتند.

Aura


  • قیمت: ۸۰۰ ویباکس
  • تاریخ معرفی: سیزن ۸ چپتر ۱

غیرممکن است که در چنین لیستی از بازی فورتنایت، اسکین Aura حضور نداشته باشد. Aura هرآن‌چیزی که یک اسکین برای جذابیت باید داشته باشد را داشت. از قیمتی مناسب بگیرید، تا استایل‌ها و طراحی مینیمال و ساده آن که همگی دست به دست هم دادند تا Aura تبدیل به اسکین شود که گیمرهای حرفه‌ای از آن استفاده می‌کنند. این اسکین زمانی محبوب شد که یوتیوبرهای معروف فورتنایت شروع به استفاده از Aura کردند و همین موضوع کافی بود تا سایر گیمرها نیز به سراغ این اسکین بروند.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ژان کلود ون دام (فرانکی)فرانکی؛ عضلات بروکسل
بهترین فیلم های ژان کلود ون دام (فرانکی)بهترین فیلم های ژان کلود ون دام (فرانکی)

اسکین Aura نیز مانند اسکین Ruby درست در سال ۲۰۱۹ به فورتنایت اضافه شد. طراحی مینیمال این اسکین تاثیر بسزایی در جذابیت آن داشت و شما نیز اگر به دنبال اسکینی هستید که تنها پرو پلیرهای بازی فورتنایت از آن استفاده می‌کنند، بی‌شک باید به سراغ Aura بروید.

Crystal


  • قیمت: ۸۰۰ ویباکس
  • تاریخ معرفی: سیزن ۱۰ چپتر ۱

ظاهرا پرو پلیرهای بازی فورتنایت ترجیح می‌دهند تا از اسکین‌هایی استفاده کنند که در طراحی آن‌ها ریخت و پاش زیادی به کار نرفته باشد. موضوعی که به خوبی درباره اسکین دوست داشتنی Crystal نیز صدق می‌کند. اسکینی که برای اولین‌بار در سیزن ۱۰ چپتر ۱ معرفی شد و با برچسب قیمتی ۸۰۰ ویباکسی؛ توانست تا عملکرد مناسبی داشته باشد. بطوری که بعدها اپیک گیمز نسخه‌های مختلفی از این اسکین را نیز مجددا به فورتنایت اضاقه کرد.

طراحی نسبتا خوب و استایل‌های متنوع این اسکین؛ جزو اصلی‌ترین دلایلی بودند که از Crystal یک اسکین جذاب را می‌ساختند. خوشبختانه اپیک گیمز در برگرداندن این اسکین به آیتم‌شاپ بازی چندان سخت‌گیر نیست و شما می‌توانید دفعه بعدی که Crystal به بازی اضافه شد، آن را بخرید.

Mat Master


  • قیمت: ۸۰۰ ویباکس
  • تاریخ معرفی: سیزن ۹ چپتر ۲

اسکین Mat Master درست همان اسکینی است که گیمرهای حرفه‌ای بازی فورتنایت از آن استفاده می‌کنند. چه چیزی می‌تواند بهتر از یک کاراته باز حرفه‌ای؛ خوب بودن شما را در فورتنایت نشان دهد؟ اگر Mat Master گزینه خوبی برای یک گیمر حرفه‌ای نباشد؛ چه چیزی خواهد بود؟ یک موز زرد رنگ غول‌پیکر؟ من‌که اینطور فکر نمی‌کنم!


مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم اکشن پر تعلیق از سینمای بالیوودسینمای همیشه پویای هند
۱۰ فیلم اکشن پر تعلیق از سینمای بالیوود۱۰ فیلم اکشن پر تعلیق از سینمای بالیوود

راستش را بخواهید، خوشبختانه اگر به هر دلیلی تاکنون موفق به خرید این اسکین نشده‌اید، جای نگرانی نیست. زیرا Mat Master نیز جزو آن دسته از اسکین‌هایی است که اکثر به آیتم‌شاپ بازی اضافه می‌شوند و شما می‌توانید آن را به راحتی تهیه کنید.

Dynamo


  • قیمت: ۱۲۰۰ ویباکس
  • تاریخ معرفی: سیزن ۵ چپتر ۱

اسکین Dynamo نه‌تنها اسکینی نسبتا مناسبی برای بازیکنان حرفه‌ای فورتنایت است، بلکه اگر نگاهی به تاریخ معرفی این اسکین داشته باشیم؛ متوجه می‌شویم که Dynamo به عنوان یکی از قدیمی‌ترین اسکین‌های بازی نیز به شما می‌رود. درواقع این اسکین برای اولین‌بار در سیزن ۵ چپتر ۱ به بازی فورتنایت اضافه شد و قیمت ۱۲۰۰ ویباکسی داشت. اما متاسفانه Dynamo در ابتدا چندان مورد توجه قرار نگرفت و وقتی دیگر به بازی اضافه نشد و تبدیل به اسکینی کمیاب شد، گیمرها متوجه ارزش Dynamo شدند.

از طرفی نیز؛ چیزی‌که درباره این اسکین حائز اهمیت است، طراحی رنگارنگ این اسکین است که در مقایسه با سایر اسکین‌های فورتنایت، حرف برای گفتن دارد. طراحی عجیب و کمیاب بودن این اسکین؛ جزو اصلی‌ترین دلایلی به شما می‌روند که از Dynamo یک اسکین دوست داشتنی را ساخته‌اند.

Kuno


  • قیمت: ۱۵۰۰ ویباکس
  • تاریخ معرفی: سیزن ۸ چپتر ۱

راستش را بخواهید، نینجاها در دنیای بازی‌های ویدئویی بسیار محبوب‌اند. فرقی ندارد که جی‌تی‌ای بازی می‌کنید، یا مورتال کامبت! هرجا نینجاها باشند، گیمرها نیز عاشق استفاده کردن از آن‌ها خواهند بود. پس طبیعتا جای تعجبی ندارد که در فورتنایت نیز؛ یک نینجا تبدیل به بهترین اسکین بازی برای گیمرهای حرفه‌ای شود. Kuno یک اسکین جذاب برای پرو پلیرهاست. یک نینجای آبی رنگ که به لطف طراحی زیبایی که دارد، قطعا انتخاب بسیاری از گیمرهاست.


مطلب پیشنهادی:مصرف اینترنت بازی‌های آنلاین چقدر است؟برای آن‌هایی که می‌خواهند سر از راز خالی شدن حجم اینترنتشان در آورند
مصرف اینترنت بازی‌های آنلاین چقدر است؟مصرف اینترنت بازی‌های آنلاین چقدر است؟

قیمت ۱۵۰۰ ویباکس برای این اسکین شاید کمی گران بنظر برسد، اما به لطف استایل‌های مختلفی که این اسکین دریافت کرده، همچنان می‌توان روی Kuno حساب باز کرد و به آن؛ به عنوان یک اسکین جذاب و دوست داشتنی در دنیای بازی فورتنایت نگاه کرد.

Surf Witch


  • قیمت: ۱۲۰۰ ویباکس
  • تاریخ معرفی: چپتر ۳ چپتر ۲

اسکین Surf Witch قطعا جزو آن دسته از اسکین‌های بازی فورتنایت است که گیمرها و طرفداران بسیاری دارد. اسکینی که برای اولین‌بار در سومین سیزن چپتر ۲ به بازی اضافه شد و طولی نیز نکشید که تبدیل به اسکین مورد علاقه گیمرهای حرفه‌ای فورتنایت شد. این اسکین به لطف استایل‌های مختلفی نیز که داشت، حرف‌های بسیاری برای گفتن داشت و همه را عاشق خودش کرد.

اسکین Surf Witch با قیمت ۱۲۰۰ ویباکسی به فورتنایت اضافه شد. هرچند که این اسکین معمولا به سختی مجددا به آیتم‌شاپ بازی باز می‌گردد، اما اگر خوش شانس باشید، می‌توانید دفعه بعدی که Surf Witch به بازی اضافه شد، آن را بخرید.

Soccer Skins


  • قیمت: ۱۲۰۰ ویباکس
  • تاریخ معرفی: سیزن ۴ چپتر ۱

اپیک گیمز همیشه سعی دارد تا بازی فورتنایت را با توجه به اتفاقات و رویدادهای بزرگ دنیا پیش ببرد. منتهی در سال ۲۰۱۸؛ آن‌ها کاری را کردند که هیچکسی انتظارش را نداشت. سال ۲۰۱۸؛ سالی بود که جام جهانی در جریان بود و اپیک گیمز نیز با امکاناتی که داشت، سعی کرد تا این جام را به فورتنایت بیاورد. آن‌ها اسکین‌های فوتبالی را اضافه کردند که فورا با استقبال گیمرها مواجه شدند و این‌گونه بود که جام جهانی سال ۲۰۱۸ در فورتنایت برگذار شد.


مطلب پیشنهادی:۱۳ فیلم سرگرم‌کننده با موضوع حمله جانوران وحشیجنون، وحشت، اکشن و سرگرمی
۱۳ فیلم سرگرم‌کننده با موضوع حمله جانوران وحشی۱۳ فیلم سرگرم‌کننده با موضوع حمله جانوران وحشی

اسکین‌های فوتبالی شاید در نگاه اول ساده بنظر برسند، اما به سبب داستان و ماجرایی که داشتند، در میان فورتنایت گیمرها محبوب‌اند و ابدا نمی‌توان آن‌ها نادیده گرفت. پس بنابراین اگر به دنبال اسکینی جذاب برای بازی کردن هستید، اسکین‌های فوتبالی را از دست ندهید.

Siren


  • قیمت: ۱۲۰۰ ویباکس
  • تاریخ معرفی: سیزن ۲ چپتر ۲

اجازه دهید که لیست‌مان را با یکی دیگر از بهترین اسکین‌های بازی فورتنایت ادامه دهیم. اسکین Siren که بی‌شک بسیاری از شما انتظار دیدنش را در لیست بهترین اسکین‌های فورتنایت برای پرو پلیرها داشتید. اسکینی که درست در سیزن ۲ چپتر ۲ با برچسب قیمتی ۱۲۰۰ ویباکسی در اختیار گیمرها قرار گرفت.

طراحی خوب، قیمت مناسب و از همه مهم‌تر استایل‌های مختلف این اسکین سبب شده بودند تا Siren تبدیل به اسکینی دوست داشتنی شود که گیمرها باید از آن استفاده کنند و اگر خوش شانس باشید، می‌توانید این اسکین را بخرید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.