۱۰ استایل زنانه‌ی ترندی و جذاب با شومیز

در فصل‌های گرم سال پیدا کردن آیتم‌های مناسب و در عین حال شیک برای روزهای گرم یکی از دغدغه های افراد است. یکی از این آیتم‌های مناسب برای فصل گرم سال شومیزها هستند. این آیتم‌ها که امسال جزو آیتم‌های ترند و مد روز در تابستان ۱۴۰۲ محسوب می‌شوند می‌توانند هم در استایل‌های روزمره‌ی تابستانی و هم در استایل‌های رسمی و شیک مخصوص مهمانی‌ها به زیبایی ست شوند. و اما در استایل با شومیز چه آیتم‌هایی را می‌توانید با انواع شومیز ست کنید و استایل‌های جذاب و خاص تابستانه بسازید؟

در این مطلب ۱۰ ست جذاب و شیک زنانه با شومیز را پیشنهاد دادیم. از این چیدمان آیتم‌ها در این استایل‌های زیبا می‌توانید ایده بگیرید و ست‌هایی کاربردی و دوست‌داشتنی برای خودتان بسازید.

۱. ترکیب شومیز زنانه با شلوار جین جذب در استایل کژوال

ترکیب شومیز زنانه با شلوار جین جذب در استایل کژوال

در استایل کژوال تابستانه ترکیب شومیزهای خنک با جین راسته یکی از کلاسیک‌ترین ترکیب‌هاست. در زیر شومیزتان می‌توانید یک نیم‌تنه یا تاپ هم ست کنید و دکمه‌های شومیزتان را باز بگذارید. در این ست خنک تابستانه یک شومیز باجنس پارچه لایوسل از برند اسمارا انتخاب کرده‌ایم که با یک شلوار جین جذب، یک کفش روزمره‌ی جیر به رنگ آبی، یک نیم‌تنه‌ی سفید و یک کیف چرمی به رنگ آبی یخی ست می‌شود.

۲. استایل با شومیز و شلوار پارچه‌ای

استایل با شومیز و شلوار پارچه‌ای

اگر می‌خواهید با شومیز یک استایل کژوال اسمارت و نیمه‌رسمی جذاب داشته باشید کافیست شومیز را با یک شلوار پارچه‌ای شیک ست کنید. البته در این استایل بهتر است شومیزتان را داخل شلوار قرار داده و آن را با یک کمربند جذاب متناسب با رنگ آیتم‌های انتخابی‌تان ست کنید. در این ست جذاب و کژوال اسمارت تابستانه به سراغ یک شومیز فیت کرپ از برند اسپیور رفته‌ایم که رنگی ذغالی دارد و در ترکیب با دیگر آیتم‌های ست پالت شیک و جذابی تشکیل شده از رنگ‌های نسکافه‌ای و کرم خلق می‌کند. یک شلوار خمره‌ای لینن به رنگ نسکافه‌ای، یک جفت کفش کالج به رنگ کرم و یک کیف رو دوشی شیک چرمی به همین رنگ دیگر اجزای ست تابستانه و شیک پیشنهادی ما را تکمیل می‌کنند.

۳. استایل با شومیز و دامن میدی

استایل با شومیز و دامن میدی

در استایل‌های شیک و کژوال اسمارت و خاص ترکیب دامن میدی به خصوص دامن‌های نیم‌کلوشی که در قسمت کمر جمع می‌شوند همراه شومیز می‌تواند بسیار شیک باشد. در این استایل هم باید شومیز را داخل دامن قرار داده و کمربند ببندید. یک شومیز زیبای پنبه‌ای به رنگ خردلی از برند آر ان اس، یک کفش کالج و یک کیف چرمی رو دوشی به همین رنگ انتخاب‌های ما در این ست دوست‌داشتنی هستند که با یک دامن میدی نیم کلوش مشکی رنگ تکمیل می‌شوند.

برای جذاب‌تر شدن این استایل می‌توانید یک مینی‌اسکارف جذاب توری با طرح گل‌های بابونه و یک عینک آفتابی خاص با قاب خردلی به این ست اضافه کنید. همراه با دامن میدی می‌توانید یک جوراب شلواری رنگ پا و یا مشکی انتخاب کنید و بپوشید.

۴. استایل خیابانی با شومیز و دامن بلند نخی

استایل خیابانی با شومیز و دامن بلند نخی

دامن های بلند نخی یکی دیگر از آیتم‌های جذابی هستند که در فصل تابستان می‌توانید با شومیزها ست کنید و بپوشید. در این استایل هم می‌توانید شومیزتان را روی دامن قرار دهید و هم این که آن را داخل دامن قرار داده و کمربند ببندید. در این استایل جذاب یک شومیز چهارخانه‌ی نخی با ترکیب رنگی سفید و سبز سیر از برند اسپیور انتخاب کرده‌ایم که با دیگر آیتم‌های ست یک پالت رنگی جذاب تشکیل شده از رنگ‌های نسکافه‌ای، سفید و سبز را تشکیل می‌دهند. یک کیف جیر نسکافه‌ای رو دوشی، یک جفت کفش جیر کالج به همین رنگ و یک دامن بلند نخی یه رنگ نسکافه‌ای دیگر انتخاب‌های ما برای این ست کژوال و جذاب خیابانی هستند. کفش‌های کالج، صندل‌های بندی و کتانی‌های اسنیکر بهترین گزینه‌ها برای استایل‌هایی با این ترکیب هستند.

۵. استایل خیابانی با شومیز و پیراهن ساحلی

استایل خیابانی با شومیز و پیراهن ساحلی

اگر می‌خواهید در فصل تابستان از پیراهن‌های ساحلی پر نقش و نگار و زیبا در استایل‌های خنک تابستانی‌تان استفاده کنید بهتر است بدانید که شومیزها یکی از بهترین آیتم‌ها برای ترکیب در این استایل محسوب می‌شوند. فقط باید ترکیب رنگی را هم به درستی رعایت کنید و اکسسوری‌های مناسب را هم درست انتخاب کنید تا استایلتان جذاب‌تر باشد. در این ست جذاب یک پیراهن گلدار ساحلی انتخاب کرده‌ایم که با یک شومیز نخی اورسایز کرم از برند سولا ست می‌شود.

بهترین انتخاب به عنوان کفش در این استایل صندل بندی تخت است اما اگر یک جفت کتانی اسنیکر سفید و ساده هم در کمد لباستان دارید می‌تواند در این استایل ست شود. یک کیف چرمی رو دوشی به رنگ قهوه‌ای و یک عینک آفتابی به رنگ نسکافه‌ای و قاب گرد می‌تواند این استایل را جذاب‌تر کند.

۶. استایل شیک و رسمی با شومیز و کت و شلوار

استایل شیک و رسمی با شومیز و کت و شلوار

برای پوشیدن کت و شلوار شیک زنانه شومیز یکی از بهترین انتخاب‌هاست؛ به خصوص شومیزهای سفید که با هر رنگی ست می‌شوند. در این استایل شیک و رسمی یک جفت کت و شلوار مازراتی به رنگ کرم را با یک شومیز سفید و ساده لاکرا از برند بادی‌اسپینر ست کرده‌ایم. دیگر آیتم‌های انتخابی ما در این ست شیک و رسمی یک جفت کفش پاشنه بلند پمپی سفید و یک کیف دستی چرمی به همین رنگ است و در نهایت یک ست زیورآلات مرواریدی این ست شیک زنانه را تکمیل می‌کند.

۷. استایل اسپرت و راحت خیابانی با شومیز و شلوار مام استایل

استایل اسپرت و راحت خیابانی با شومیز و شلوار مام استایل

یکی از بهترین ترکیب های اسپرت و راحت در فصل تابستان ترکیب شومیز و شلوار جین مام استایل است. در این ست جذاب اسپرت یک شومیز نخی به رنگ آبی روشن از برند آر‌ان‌اس را با یک شلوار جین مام استایل، یک جفت کفش کتانی اسنیکر سفید، یک کوله پشتی زیبا به رنگ آبی یخی، یک کلاه کپ سفید و یک عینک آفتابی ویفری ست کرده‌ایم.

۸. ترکیب شومیز زنانه اورسایز و دامن شلواری برای روزهای گرم تابستانی

ترکیب شومیز زنانه اورسایز و دامن شلواری

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ست کردن با دامن شلواری در روزهای گرم تابستانه شومیز است. بسته به سلیقه‌تان هم می‌توانید شومیزهای فیت را با این استایل بپوشید و هم شومیزهای اورسایز. در این ست جذاب تابستانه یک شومیز راه راه بسیار زیبا از برند مو را انتخاب کرده‌ایم که با یک دامن شلواری سفید، یک جفت صندل بندی به همین رنگ، یک کیف رودوشی کوچک چرمی به رنگ سفید شیری و یک عینک بسیار جذاب با قاب گربه‌ای سفید ست می‌شود. می‌توانید شومیزتان را با یک تاپ سفید ست کنید و دکمه های شومیز را باز بگذارید. در این استایل بهتر است شومیز را روی دامن شلواری قرار دهید.

۹. استایل بوهو با شومیز و دامن بلند

استایل بوهو با شومیز و دامن بلند

اگر به استایل بوهو علاقه‌مندید ترکیب شومیزهای گلدوزی شده و دامن‌های نخی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما هستند. در این استایل فوق‌العاده یک شومیز گلدوزی‌شده‌ی بسیار زیبا به رنگ سفید شیری انتخاب کرده‌ایم که با یک دامن کلوش بلند به رنگ کرم روشن، یک جفت صندل بندی، یک کیف چرمی دست‌دوز و طرح‌دار ست می‌شوند. در زیر شومیزتان می‌توانید یک تاپ کوتاه به رنگ کرم، سفید یا شیری بپوشید و دکمه‌های شومیز را باز بگذارید. یک عینک دور گرد به رنگ نسکافه‌ای هم می‌تواند این استایل خاص بوهمی را جذاب‌تر کند. به خاطر داشته باشید که در استایل‌های بوهمی اکسسوری‌ها بسیار مهم هستند بنابراین یک نیم‌ست جذاب مهره‌ای هم به این استایل بوهمی دوست‌داشتنی اضافه می‌کنیم.

۱۰. استایل تابستانه با شومیزکوتاه و شلوار واید

استایل تابستانه با شومیزکوتاه و شلوار واید

یکی از ترکیب‌های ترند تابستان و بهار امسال ترکیب شومیزهای کوتاه و شلوارهای واید است. در این ست دوست‌داشتنی و مد روز هم به سراغ یک شومیز راه راه کوتاه پنبه‌ای از برند ال سی وایکیکی رفته‌ایم که در ترکیب با شلوار جین واید استایل ترند و جذابی را خلق می‌کند. یک کفش کتانی سفید، یک کوله پشتی با طرح جین و یک عینک آفتابی ویفری دیگر آیتم‌های انتخابی ما در این استایل اسپرت تابستانه هستند. این شومیز را می‌توانید با دکمه‌های بسته استایل کنید و یا این که آن را با یک تاپ سفید ست کنید و دکمه هایش را باز بگذارید.

و در آخر

در این مطلب ۱۰ استایل زنانه مختلف و متنوع با شومیز را برایتان معرفی کردیم. می‌توانید از ترکیب و چیدمان این آیتم‌ها برای استایل تابستانی تان ایده بگیرید و یا این که مستقیما آیتم‌های ارائه شده در این ست‌های زنانه را خریداری کنید. به خاطر داشته باشید که در هنگام انتخاب شومیز به سایز دقت کنید؛ اگر استایل‌های اورسایز برایتان کمی دشوار هستند به سراغ شومیزهای فیت بروید و شومیزهایی دقیقا متناسب با سایزتان انتخاب کنید.

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب شومیز باید در نظر بگیرید نوع پارچه است؛ اگر می‌خواهید برای روزهای گرم تابستانی شومیز انتخاب کنید شومیزهای نخی، پنبه‌ای، لایوسل، لینن و جین کاغذی بهترین انتخاب‌ها هستند.

شومیز آستین بلند زنانه اچ اند ام مدل 0898107001

۶۵۰,۰۰۰

تومان

شومیز زنانه زد-دورزی مدل انیمه ای طرح چهارخانه رنگ قرمز

۱۷۵,۰۰۰

تومان

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.