یک فیلم سینمایی بر اساس The Sims در دست ساخت قرار دارد

یک فیلم سینمایی بر اساس The Sims در دست ساخت قرار دارد

آخرین عنوان از فرنچایز سیمز بازی The Sims 4 بود که در سال ۲۰۱۳ روانه بازار شد و حالا به‌نظر می‌رسد طرفداران می‌توانند منتظر یک عنوان جدید از این فرنچایز باشند؛ البته نه یک بازی، بلکه یک فیلم سینمایی.

<!–

–>

LuckyChap Entertainment وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم The Sims را برعهده خواهد داشت؛ شرکتی که توسط مارگو رابی، تام اکرلی، سوفیا کر و جوسی مک‌نامارا مدیریت می‌شود. این کمپانی دو فیلم مطرح دیگر هم در کارنامه خود دارد که شامل «باربی» و Saltburn است.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های دایناسوری سینما – دیدارهای هیجان انگیز با این جانور منقرض شدهفرصتی عالی برای آشنایی با عناوین کلاسیک
بهترین فیلم های دایناسوری سینما – دیدارهای هیجان انگیز با این جانور منقرض شدهبهترین فیلم های دایناسوری سینما – دیدارهای هیجان انگیز با این جانور منقرض شده

کیت هرون، یکی از سازندگان فصل نخست سریال Loki، به عنوان کارگردان فیلم سینمایی سیمز معرفی شده بریونی ردمن وظیفه نوشتن فیلم‌نامه را برعهده دارد. هرون و ردمن پیش از این در ساال ۲۰۲۳ باهم روی Doctor Who کار کرده بودند.

فیلم The Simsفیلم The Sims

باتوجه به ماهیت سری بازی‌های سیمز، انتخاب آن برای یک اقتباس سینمایی کمی عجیب به‌نظر می‌رسد. در هر حال شما در The Sims یک سری شخصیت خلق می‌کنید و از ظاهر و شخصیت و رفتارشان گرفته تا محل زندگی و کارشان در دست شما قرار دارد. حال اینکه سازندگان فیلم بخواهند دقیقا چه رویکردی در پیش بگیرند و چه داستانی را در دنیای سیمز به تصویر بکشند، می‌تواند جالب توجه باشد.

در حال حاضر لیست بازیگران یا تاریخ مشخصی برای اکران فیلم The Sims‌ اعلام نشده و باید منتظر اخبار بعدی در رابطه با آن بمانیم.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودیسفر به سوی ناشناخته‌ها
بهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودیبهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودی


قاتل جدید بازی های شوتر چیه و چرا؟

دو تریلر جدید از فصل دوم سریال House of the Dragon منتشر شدند [تماشا کنید] - ویجیاتودو تریلر جدید از فصل دوم سریال House of the Dragon منتشر شدند [تماشا کنید] - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.